Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2805
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door g94 » 16 mar 2014, 13:33

Wel weet je Mario: dat van die redelijke of beperkte termijn, dat is nu eens echt dikke zever. Om transportkosten te sparen doe ik altijd gecombineerde aankopen, die soms maanden blijven liggen tot ze eindelijk in de kast geraken. En ik denk dat iedereen dat hier wel doet. En als dan in Steven zijn geval blijkt dat die kabel verkeerd gemaakt is, wel dan was dat op dag 1 ook al zo :roll:

Die kerel is de verschrikkelijkste mens die ik in deze hobby al tegengekomen ben. Of hij in zijn wipperflinkel nu goed of slecht materiaal verkoopt: als de man achter de toog zich zo gedraagt, dan ga ik in dat winkeltje niet binnen. En als anderen daar slechte, of wie weet goede, ervaringen hebben, dan mogen ze dat hier wat mij betreft perfekt ventileren.

En dat Hans Balk zich hier zelf niet meer kan verdedigen, dat is zijn eigen schuld. Want voor alle duidelijkheid, en in tegenstelling tot wat je zegt: dit is GEEN openbaar forum. Dit is wel degelijk een privé initiatief en voor die man is hier geen plaats meer.

Ik geef +2 voor Steven, zo komt zijn saldo weer op 0 :lol:

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Baron Shadow » 16 mar 2014, 13:44

Dit is mijn Uitspraak en daar moet u het mee doen :mrgreen:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door diesel64 » 16 mar 2014, 13:49

Dat doet me er aan denken dat ik vergeten ben Steven destijds voor de verkoop van zijn Swords of Fury aan mij een +1 te geven. Bij deze. :whisling:
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Cenobyte » 16 mar 2014, 14:00

Baron Shadow schreef:Dit is mijn Uitspraak en daar moet u het mee doen :mrgreen:
Ik had niet anders verwacht, Ruud. Blijkbaar is broederschap hier een groter goed dan eerlijkheid en redelijkheid. Erg jammer...
:puke:
g94 schreef:Wel weet je Mario: dat van die redelijke of beperkte termijn, dat is nu eens echt dikke zever. Om transportkosten te sparen doe ik altijd gecombineerde aankopen, die soms maanden blijven liggen tot ze eindelijk in de kast geraken. En ik denk dat iedereen dat hier wel doet. En als dan in Steven zijn geval blijkt dat die kabel verkeerd gemaakt is, wel dan was dat op dag 1 ook al zo :roll:
Dikke zever of niet, ge komt met dit gedrag (reclameren na een HALF JAAR, ruilen ZONDER BON en dan ook nog eens NIET RETOUR WILLEN STUREN) bij geen enkele winkel weg, of het moet er eentje zijn die nog sneller naar de verdommenis wil dan deze economie ons al helpt (GEEN slimme ondernemer dus). En hoe moeilijk is het dan om een bonnetje te bewaren? Waarom is het nou zo moeilijk toe te geven dat je zelf gewoon te nonchalant hebt gehandeld?
Die kerel is de verschrikkelijkste mens die ik in deze hobby al tegengekomen ben.
Ja, dat is ook lekker to the point inderdaad... :run:
Maar laat dat nou compleet geen ene fuck met deze discussie te maken hebben. Het gaat er hier om dat iemand gewoon te lam is om een defect product terug te sturen, daar ook nog eens over gaat lopen zeuren als een kleuter en dat dat escaleert in een persoonlijke aanval op iemand die in dit geval gewoon op een normale manier zaken doet. :roll:

Ik ben het ook niet eens met de manier waarop sommige mensen hier op het forum zich neerbuigend uitlaten (zelfs moderators) maar moet ik dat dan in elk topic aanhalen? Dat heeft toch niets met de discussie te maken?
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3020
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Q » 16 mar 2014, 15:31

Ach ja, het ligt allemaal aan mij... Inderdaad, als je een boel onderdelen bestelt, dan moet je die inderdaad ogenblikkelijk bij ontvangst elk onderdeel tot in de kleinste details nakijken en je bonnetje tot in der eeuwigheid bewaren. Wees dus allemaal gewaarschuwd : van elke kabel die je vanaf nu koopt, moet je ook binnen de 14 dagen elke connector open doen en nakijken !!
Meneer heeft echter een half JAAR na levering pas de klacht ingediend.
Vervolgens die kabel volledig vernield.
En toch is er aangeboden om hem om te ruilen.

Alleen is het dus teveel moeite om defecte kabel te retourneren blijkbaar.....
wat is nu het probleem? :?
Meneer Verheggen, kunt u mij eens zeggen waarméé ik die kabel vernield heb ??? En als het u nog niet duidelijk mocht zijn : IK HEB EEN VOLLEDIGE ZATERDAGNAMIDDAG VAN MIJN VRIJE TIJD VERKLOOT DOOR DIE DEFECTE KABEL VAN wipperflinkel; Ik veronderstel dat uw tijd en die van Balk gratis is ??!?!
En ja, gezien mijn verspilde tijd DIE NIET MIJN SCHULD IS, is het mij inderdaad teveel om die kabel terug te sturen. Ik heb een foto doorgestuurd waarop de verkeerd gemonteerde connector en de geplette baan duidelijk te zien zijn. Denken jullie nu echt dat ik voor een kabeltje van 10 Euro wipperflinkel in de zak ga proberen zetten ?!?! Of gaat wipperflinkel mij misschien vergoeden voor mijn verspilde tijd ??
Laatst gewijzigd door Q op 16 mar 2014, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Cenobyte » 16 mar 2014, 16:15

Q schreef:Ach ja, het ligt allemaal aan mij... Inderdaad, als je een boel onderdelen bestelt, dan moet je die inderdaad ogenblikkelijk bij ontvangst elk onderdeel tot in de kleinste details nakijken en je bonnetje tot in der eeuwigheid bewaren. Wees dus allemaal gewaarschuwd : van elke kabel die je vanaf nu koopt, moet je ook binnen de 14 dagen elke connector open doen en nakijken !!??
Beste Steven,

Stop nou eens met het zo overdreven zwart/wit bekijken van deze kwestie. Niemand heeft ook maar één moment gezegd dat het aan één persoon ligt, laat staan aan jou. We zijn het er denk ik allemaal wel over eens dat het zowel voor leverancier als voor klant gewoon klote is dat er een defect onderdeel wordt verstuurd en dat de leverancier hier zeker beter had kunnen opletten. Maar heb jij tijdens jouw werk nog nooit fouten gemaakt? Waar het mij om gaat is dat dit verhaal (ook weer zwart/wit) een dermate draai krijgt dat de leverancier ineens wordt afgeschilderd als een grote lul die op geen enkele manier meewerkt aan oplossing van het probleem en dat er dan ook nog enkelen lekker meerijden op deze parade van pek en veren. En juist DAT vind ik onterecht (en bijzonder kinderachtig). Ik vind dat in een geval als deze zowel de leverancier ALS de klant water bij de wijn moet doen om tot oplossing te komen.

Inderdaad: de leverancier moet gewoon netjes een nieuw onderdeel leveren: en dat was hij bereid, mits jij het oude onderdeel terug zond. Volgens mij een erg coulante houding, aangezien jij een half jaar na levering reclameert en dan ook nog eens je bonnetje kwijt bent. Jij hoefde alleen het kapotte onderdeel terug te sturen, maar dat wilde je niet! En dan verwacht jij nog steeds medewerking van de leverancier?? Je mag gerust weten: ik heb zelf ook een bedrijf, maar als ik een klant heb die zo graag met zijn kop dwars door de muur wil (zoals wij dat hier zeggen) dan krijgt hij van mij ook totaal geen medewerking meer, al kost het mij maar 1 euro. Dat wordt dan een principekwestie omdat ik graag wordt behandeld zoals ik mensen behandel. Het moet niet allemaal van één kant komen.

En dat je een volledige zaterdagmiddag verkloot hebt is erg lullig inderdaad, maar om dat nou bij de leverancier in de schoenen te schuiven is kort door de bocht. Je kunt ook zeggen dat het aan jezelf ligt: je had het onderdeel ook even vooraf kunnen inspecteren voordat je ging monteren. Ik weet niet hoeveel stuks onderdelen jij per week besteld (dat zullen er geen duizenden zijn), maar ik doe regelmatig een bestelling de deur uit en controleer altijd meteen alles bij aankomst! Beide suggesties zijn echter zinloos, je middag is naar de klote en het heeft geen zin om dit op een ander te botvieren.

Dat je boos bent over dit voorval kan ik snappen, maar denk a.u.b. toch eens even na voordat je dit soort uitlatingen op een openbaar forum smijt (om vervolgens het topic te locken zodat weerwoord onmogelijk wordt). Probeer je gewoon eens in beide kanten van een verhaal in te leven?
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 16 mar 2014, 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4395
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door David Pinball Wizz » 16 mar 2014, 16:17

Ik heb de kabel in persoon gezien en deze is er 100% zeker gewoon verkeerd op genepen. Geen dicussie over mogelijk.
- Een foto ervan opsturen moet dus volstaan om het probleem aan te tonen.
- De kabel terugsturen is gewoon stom want de verzendkosten zijn meer dan de kost voor de kabel.
- Bonnetje is niet nodig want alle aankopen gebeuren met factuur.
- een wipperflinkel voor een gerichte doelmarkt waarin velen elkaar kennen is niet hetzelfde als een Krefel ofzo

een zichzelf respecterende shopbaas zegt in dit geval gewoon van , kom ik stuur je een nieuwe op, sorry voor het ongemak.

Het feit Mario dat je hier zo verdedigend ingaat vind ik héél jammer. Het is 100% duidelijk dat de enige die hier mis in is, wipperflinkel is, niet de klant. We betalen genoeg op flipperonderdelen en zij nemen er marge op. Het is hun verdienste dus verwachten wij ook een bepaalde service terug toch!
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3952
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Richard Baan » 16 mar 2014, 16:30

Cenobyte schreef:maar ik doe regelmatig een bestelling de deur uit en controleer altijd meteen alles bij aankomst!
Je kunt wel controleren op volledigheid, maar een connector die verkeerd op een flatcable zit kun je niet zien. Dat zie je pas als de connector open ligt. In mijn geval was het misschien 0,5mm verschoven. Precies genoeg om 2 draden te raken met 1 pinnetje (en dat vervolgens voor allemaal). Maar visueel zie je dat absoluut niet als het aankomt.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback sys

Bericht door Cenobyte » 16 mar 2014, 16:40

Beste David,

Ik verdedig niet de wipperflinkel specifiek, ik verdedig (als ondernemer) de ondernemer. Ik vind dat "de klant" tegenwoordig een te hoog (onrealistisch) verwachtingspatroon heeft van de service die een bedrijf moet geven. Vroeger, toen er nog geen internet was, maakte niemand er een probleem van om naar een winkel terug te gaan om iets te ruilen, al moesten we er vele kilometers voor rijden. Nu zeuren we al als we 8 euro aan een postzegel uit moeten geven en schreeuwen we moord en brand op een forum als we onze zin niet krijgen. En vooral dat laatste stoort mij.
David Pinball Wizz schreef:Ik heb de kabel in persoon gezien en deze is er 100% zeker gewoon verkeerd op genepen. Geen dicussie over mogelijk.
Als het zo overduidelijk was, waarom is er dan een hele zaterdag verkloot met een kabel die 100% zeker verkeerd was?
- een wipperflinkel voor een gerichte doelmarkt waarin velen elkaar kennen is niet hetzelfde als een Krefel ofzo
Sorry, maar dat is een uitspraak die erbij wordt gesleept als dat uitkomt. In dit topic komt vaak zat naar voren dat de flippergemeenschap maar zat rare snuiters heeft en dat we elkaar niet allemaal even goed kennen. In dat opzicht is het dan ook gewoon een winkel waar dezelfde regeltjes gelden als in de Krefel of bij een grote schoenenzaak ergens in de stad. Jouw standpunt hier is eigenlijk alleen toepasbaar in een winkeltje bij je in het dorp, waar iedereen iedereen kent.
een zichzelf respecterende shopbaas zegt in dit geval gewoon van , kom ik stuur je een nieuwe op, sorry voor het ongemak.
Dat is misschien wat een consument tegenwoordig verlangt, maar de vraag hier is of dat ook realistisch is. En hiermee vat je het hele onderwerp ook erg onnauwkeurig samen: er is ook nog een ontbrekende bonnetje en het feit dat er vele maanden overheen is gegaan eer er wordt gereclameerd. Probeer het dan ook eens van de ondernemer zijn kant te bekijken: een kabeltje waar misschien 50% of zelfs 100% winst wordt gemaakt is dus maar een verdienste van maximaal 5 euro. Als je dan ook nog een nieuw kabeltje voor 5 euro inkoop plus een hele zwik emailverkeer moet gaan investeren, dan wordt het voor de ondernemer ook lastig. Als je zelf geen ondernemer bent (geweest) dan kun je je dat niet voorstellen denk ik.
Het feit Mario dat je hier zo verdedigend ingaat vind ik héél jammer. Het is 100% duidelijk dat de enige die hier mis in is, wipperflinkel is, niet de klant. We betalen genoeg op flipperonderdelen en zij nemen er marge op. Het is hun verdienste dus verwachten wij ook een bepaalde service terug toch!
Het spijt me, maar ik kan me hierin niet vinden. Nogmaals: ik verdedig de ondernemer en daaronder vallen ook uitspraken als hierboven. Jij suggereert dat er enorme winsten zitten op die flipperspullen en alhoewel er misschien leuke BRUTO winsten vallen te halen, moet je ook rekening houden met onkosten (die vaak over het hoofd worden gezien): huisvesting, uitval van defecte onderdelen, tijd die je in service moet steken (100 e-mailtjes met Steven bijvoorbeeld ;) :mrgreen: ), advertentiekosten, etc. etc. De netto winst is dan ook allesbehalve genoeg om binnen 5 jaar een Ferrari van te kunnen kopen.

Ik ben het (zoals mijn epistels hierboven hopelijk al hadden duidelijk gemaakt) ook niet eens met de uitspraak dat de wipperflinkel hier mis is. De wipperflinkel wil zijn medewerking geven aan het omruilen en ziet het kwijtgesukkelde bonnetje en het feit dat de levering vele maanden oud is, over het hoofd. Men wil alleen het kapotte onderdeel terug. Mijns inziens standaard procedure in elke winkel waar je schoenen, een scheerapparaat of een doos condooms koopt. Steven wil hier echter die kosten niet maken (zijn goed recht, we leven in een vrij land) maar wil dan ook nog eens zijn gelijk halen d.m.v. een smeuiig verhaal hier op het forum. En alleen dat allerlaatste schoot mij in het verkeerde keelgat.

Had hij hetzelfde gedaan zonder de winkelier te benoemen: prima, leuk leesmateriaal, maar no harm done. Maar nu wordt het een persoonlijke aanval op een openbaar medium en dan ook nog eens op twijfelachtige gronden, en dat stoort mij.

Maar verder no hard feelings :rose:
Laatst gewijzigd door Cenobyte op 16 mar 2014, 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Dennis
Berichten: 913
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Dennis » 16 mar 2014, 16:45

:popcorn: Dit wordt een gelijkspel, een ieder geval zonder winnaars.
Ik snap Steven, maar ook de wipperflinkel. Gewoon een rustig telefoontje was misschien al genoeg geweest.
Zelf had ik een tijdje geleden daar ook wat flatcables besteld maar had dit in de groep ''flipperkast specifiek" dus op naam/type gedaan dit bleek achteraf niet te kloppen. Dat werd gewoon netjes opgelost na mijn telefoontje. Zo kan het dus ook.
Laatst gewijzigd door Dennis op 16 mar 2014, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door diesel64 » 16 mar 2014, 16:47

Cenobyte schreef:Stop nou eens met het zo overdreven zwart/wit bekijken van deze kwestie. Niemand heeft ook maar één moment gezegd dat het aan één persoon ligt, laat staan aan jou.
Beetje hypocriet om dit te posten vlak na al die andere posts van jou.

Anyway, Mario, wat jouw mening over de zaak is weten we ondertussen, (we hadden dat waarschijnlijk ook al van tevoren kunnen raden) maar deze elfendertig keer tot in den treure herhalen zal er niet voor zorgen dat meer mensen jouw visie gaan delen.

Ik geef David en Steven gelijk: het is gewoon onwil en slechte service van wipperflinkel. Het is niet het eerste dubieuze verhaal dat ik hoor en/of zelf meemaak in verband met wipperflinkel en het zal heel waarschijnlijk ook niet het laatste zijn. Al zal ik er zelf wel geen shit meer meemaken, want ik koop er nooit meer iets. Dat heb ik al een hele tijd geleden voor mezelf beslist.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3952
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback sys

Bericht door Richard Baan » 16 mar 2014, 16:53

Cenobyte schreef: quote="David Pinball Wizz"]Ik heb de kabel in persoon gezien en deze is er 100% zeker gewoon verkeerd op genepen. Geen dicussie over mogelijk./quote]

Als het zo overduidelijk was, waarom is er dan een hele zaterdag verkloot met een kabel die 100% zeker verkeerd was?
Dat kan ik me 100% voorstellen: je ziet het namelijk niet totdat de connector open ligt. Tot die tijd heb je een nieuwe kabel, en die is dus goed. En je hebt een probleem waar je maar niet uit komt. Want aan de nieuwe kabel kan het niet liggen, die is nieuw.

In mijn geval was ik er na een kwartier al uit. Dat kwam omdat ik dom was geweest om een connector te vergeten.
De nieuwe kabel, die deed wel wat anders. Vergeten connector er op, oude gerepareerde kabel werkt perfect, de nieuwe heeft een probleem. Zo verder zoeken, toch die tussenconnector maar eens opengewipt. Et voila.
Ook overduidelijk verkeerd er op gezet.

Maar ik zou er ook zeker een hele poos mee bezig geweest zijn als er iets van begin af aan niet had gewerkt en ik die storing moest zien te vinden. Dat kan ik me helemaal voorstellen.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback sys

Bericht door diesel64 » 16 mar 2014, 17:19

Cenobyte schreef: Als het zo overduidelijk was, waarom is er dan een hele zaterdag verkloot met een kabel die 100% zeker verkeerd was?
Eerst zeg je dat je de goederen die je ontvangt meteen op het zicht moet controleren. Als er dan gezegd wordt dat het moeilijk is zo'n defecte connector op het zicht te herkennen, negeer je dat handig.

David zegt vervolgens dat, wanneer je zo'n connector opent (iets wat ik niet versta onder een vlugge optische controle), dat je dan zwart op wit kan zien dat er iets mis gegaan is bij de fabricage en dat de leverancier dus in fout is. Dan reageer je met "als het zo overduidelijk is, waarom duurde het dan zo lang om het op te merken?"

Conclusie: jij draait ook echt helemaal de waarheid zodat ze voor jou het best uitkomt. Als het goed past in jouw betoog, dan moet je "vlug de kabel inspecteren" en twee posts later komt het jou weer beter uit dat het defect helemaal niet makkelijk te spotten valt.

En nu zal je waarschijnlijk wel afkomen met één of andere bij de haren getrokken verklaring en jezelf in een heleboel bochten wringen om deze redenering toch maar steek te doen houden.

Nu, mij kan het niet meer schelen. Met iemand die zo argumenteert, valt toch niet te discussiëren.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Bingovit
Berichten: 4913
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
Real name: Evert Brochez
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Bingovit » 16 mar 2014, 18:35

Straf dat er hier een hele discussie wordt gevoerd en replies continu en meerdere malen worden aangepast door de poster in kwestie... :whisling:

@Cenobyte:
No hard feelings maar als je problemen hebt met 'het broederschap' zoals je het hier op het forum noemen wilt(en dan ook handig je reactie aanpast), is er niemand die je hier verplicht om te blijven.... :whisling:
Of deze quote stoot me toch ook tegen de borst:
cenobyte schreef:Ik ben het ook niet eens met de manier waarop sommige mensen hier op het forum zich neerbuigend uitlaten (zelfs moderators) maar moet ik dat dan in elk topic aanhalen?
Ik vind het enkel gek dat de kabels van wipperflinkel niet getest worden, blijkbaar is het ook niet de eerste keer dat er een slechte flatcable vertrekt als ik de reacties hier lees(zonder een oordeel te willen vellen)...
Waar ik werk worden alle kabels die naar klanten opgestuurd worden zelfs tot 2x toe getest, wat me ook meer dan normaal lijkt. ;)
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*

Gebruikersavatar
demessias
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 feb 2014, 16:22
Real name: Luc

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door demessias » 16 mar 2014, 19:06

Ik weet hoe Steven zich voelt, bij mij was de Nederlander het ook niet vergeten me in het zak te zetten... :evil:

Maar wat een discussie hier dat ik op het forum lees, zei de Heer niet "Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil?"

Laten we maar snel allen weer vriendjes zijn.

Amen.

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Cenobyte » 16 mar 2014, 20:47

Bingovit schreef:@Cenobyte:
No hard feelings maar als je problemen hebt met 'het broederschap' zoals je het hier op het forum noemen wilt(en dan ook handig je reactie aanpast), is er niemand die je hier verplicht om te blijven.... :whisling:
Ik heb over het algemeen geen probleem met het broederschap hier op het forum, Evert. Ik vind dit forum een zeer gezellige groep mensen waar ik eigenlijk nog maar pas een paar mensen van in persoon heb mogen ontmoeten en waar ik zeer zeker meer mensen van wil leren kennen. Er is ook niemand hier waar ik persoonlijk een probleem mee heb, want ik ben van mening dat een gezonde discussie zoals deze niet moet resulteren in haat jegens de mensen die een ander standpunt hebben, dan was het volgens mij in de kroeg constant knokken als er weer eens een politieke discussie was. Dat is ook de reden dat ik mijn reacties een paar keer (alleen zeer snel na originele post) heb aangepast: soms lees ik iets na en vind ik het te "sterk geformuleerd" en corrigeer ik mezelf (dat zouden trouwens meer mensen moeten doen :mrgreen: ). Overigens staat de betreffende zin waar jij het over hebt nog steeds volledig in dit topic hoor?

Het enige probleem wat ik met het broederschap hier heb is als men zich ineens massaal tegen één persoon keert. Ik heb dat een paar keer zien gebeuren en heb dat persoonlijk ook één keer meegemaakt, tijdens mijn LOTR debacle wat jullie allemaal nog wel herinneren :oops:
Dan voel je je in één keer heel klein en zeer onwelkom en hulpeloos en boos. Ik werd ineens aan alle kanten aangevallen, ook door mensen die het verhaal alleen van het forum kenden en dus niet eens de helft van de feiten wisten! Als je dan op zo'n moment steeds opnieuw in meerdere topics wordt aangevallen en vervolgens ook nog door de moderators als zeurpiet wordt afgeschilderd, puur omdat je je standpunt probeert te verdedigen, dan ineens is dat broederschap een kring die zich sluit en dan voel je je ineens niet meer welkom op dit forum. En da's jammer, want er zijn nou eenmaal niet veel leuke plekken op internet waar je zo gezellig en nuttig over flipperen kunt lezen en posten, dus ik kom hier graag en dagelijks.
diesel64 schreef: Anyway, Mario, wat jouw mening over de zaak is weten we ondertussen, (we hadden dat waarschijnlijk ook al van tevoren kunnen raden) maar deze elfendertig keer tot in den treure herhalen zal er niet voor zorgen dat meer mensen jouw visie gaan delen.
Sorry Kristof, maar als ik 6x hetzelfde tegenargument lees ga ik ook in herhaling vallen... :roll:
demessias schreef:Maar wat een discussie hier dat ik op het forum lees, zei de Heer niet "Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil?"

Laten we maar snel allen weer vriendjes zijn.
Lijkt mij nog de beste opmerking in deze topic en ik sluit me daar graag bij aan. :good:
Ik wil hier ook niet eindeloos over blijven lullen :mrgreen:
En sorry Evert voor het alweer een paar keer aanpassen van mijn bericht ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Mentara
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 okt 2012, 12:18
Real name: Maarten Lemey
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Mentara » 17 mar 2014, 10:02

Tetten
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Gebruikersavatar
Silverballgames
Berichten: 1086
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:10
Real name: Lieven Engelbeen
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Silverballgames » 17 mar 2014, 11:35

Der zijn der hier een paar met verschrikkelijk veel tijd over ...

Tetten tetten tetten !!!

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2805
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door g94 » 17 mar 2014, 11:44

Nu je het zegt: als je een paar tetten koopt via een eshop en stel dat je een half jaar wacht om ze uit de doos te halen (stel hé, 't is hypothetisch) en er blijken geen tsjoepen op te staan. Mag je dan nog terugsturen of wordt het :handjob: met de bon?

Anders koop je voortaan tetten online hé Steven ipv flatcables... :run:
Laatst gewijzigd door g94 op 17 mar 2014, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3020
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Q » 17 mar 2014, 11:46

Mijn tetten gaan al 14 jaar mee. En Lieven heeft ze zelfs al eens gebruikt.... :lol:
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2805
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door g94 » 17 mar 2014, 11:47

(niet vergeten je post te editen hé, dat moet tegenwoordig)

Gebruikersavatar
taito6581
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 aug 2011, 19:24
Real name: Peter Smets
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door taito6581 » 17 mar 2014, 11:59

Afbeelding
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

Gebruikersavatar
Silverballgames
Berichten: 1086
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:10
Real name: Lieven Engelbeen
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Silverballgames » 17 mar 2014, 12:19

Mijn tetten gaan al 14 jaar mee. En Lieven heeft ze zelfs al eens gebruikt.... :lol:
Heerlijke tetten waren het !!
Ik kon er niet afblijven ...

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Bonafide/Malafide personen feedback systeem

Bericht door Cenobyte » 17 mar 2014, 12:29

Ik bied 50 Euro meer voor die tetten!

(ik zal het zelf maar weer zeggen, was weer een tijdje geleden :mrgreen: )

En ja: dit berichtje is ge-edit :whisling:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 286
Lid geworden op: 13 okt 2011, 12:19
Real name: Pieter Vrijens

Bericht door Jack » 17 mar 2014, 12:34

Altijd grappig als Cenobyte klaagt over eerlijkheid. Ahum...LOTR...ahum.

Plaats reactie