AC/DC als jukebox
AC/DC als jukebox
Als ik me niet vergis (maar ik kà n me uiteraard vergissen) heb ik bv bij Lieven gezien dat de AC/DC in attract mode als een soort jukebox kan fungeren, waarbij je het liedje kan kiezen zonder een spel te starten. Ben ik aan het ijlen of is dat effectief ergens één of andere instelling ? Want na een uur in attract te laten staan, had dat kraam bij mij nog geen kik gegeven.
*** Q is good for you !! ***
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
Re: AC/DC als jukebox
ja klopt
ge moet in de testmenu radio mod aanzetten
dan in attract mode de rechter flipperknop 5 seconden ingedrukt houden, dan komt er een radio op, en kunt ge een nummer kiezen
ge moet in de testmenu radio mod aanzetten
dan in attract mode de rechter flipperknop 5 seconden ingedrukt houden, dan komt er een radio op, en kunt ge een nummer kiezen
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
ja dat is een instelling...
om de jukebox te activeren tijdens atract mode, moet je dan de rechter flipperknop blijven indrukken
brouwsen doe je met de flipperknoppen
en kiezen tussen studio versie of live versie doe je met de fire button
om de jukebox te activeren tijdens atract mode, moet je dan de rechter flipperknop blijven indrukken
brouwsen doe je met de flipperknoppen
en kiezen tussen studio versie of live versie doe je met de fire button
...en op freeplay staan.
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
coole easter-egg.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
-
- Real name: Timmy
yup idd, flipperbutton ff induwen en je kan je liedje kiezen ik zet dit regelmatig eens op tijdens het sleutelen aan andere flippers, ondertussen heb je een deuntje op de achtergrond
Arcades:MK II Mame, MK I,II,UIII,IV in switcher, KI I,II in switcher, Terminator 2, Revolution X
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9
Pinball:T2, TOM Gold, IJ(wms), POTC, AFM, AC/DC(prem), LOTR, SW(DE), STTNG, MMLE
Out:
SF2,TMNT,BW,DH,JP, Silverball V9
Hopelijk komt er een update waar de live versie in het spel zit.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Yep, leuk... ik wist het ook niet tot Pascal het mij vertelde ...
tijdens het eindspel "encore" is er live muziekMay schreef:Hopelijk komt er een update waar de live versie in het spel zit.
even flink doorspelen, dan kom je er wel