Deukje in kabinet
Deukje in kabinet
Hallo,
ik heb een LOTR HUO met een perfect kabinet. Echter heb ik nu een klein deukje in het zwarte gedeelte van het kabinet Kan ik dit ergens mee opvullen zodat ik het weg kan werken? Ik kan het dan met een zwarte stift wellicht bijwerken..
Advies?
mvg
Fulko
ik heb een LOTR HUO met een perfect kabinet. Echter heb ik nu een klein deukje in het zwarte gedeelte van het kabinet Kan ik dit ergens mee opvullen zodat ik het weg kan werken? Ik kan het dan met een zwarte stift wellicht bijwerken..
Advies?
mvg
Fulko
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Deukje in kabinet
Bedoel je de siderails of in het artwork in het kabinet zelf?
@mods: topic verplaatsen graag.
@mods: topic verplaatsen graag.
Hoi,
echt in het kabinet onder de siderails
gr
Fulko
echt in het kabinet onder de siderails
gr
Fulko
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Goh lichtjes uitschuren, opvullen met houtpasta of iets dergelijks, schuren en verven hé... maar met een foto zou men de schade beter kunnen beoordelen
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Mijn advies is om er vanaf te blijvenfulkano schreef:ik heb een LOTR HUO met een perfect kabinet. Echter heb ik nu een klein deukje in het zwarte gedeelte van het kabinet Kan ik dit ergens mee opvullen zodat ik het weg kan werken? Ik kan het dan met een zwarte stift wellicht bijwerken..
Advies?
Als je dit netjes wil opvullen en wegwerken kun je niet zomaar met een stift aan de gang. Je moet dan inderdaad echt lichtjes opschuren, plamuren en (da's het lastigste) een goede bijpassende lak vinden. Dit soort werk vereist bepaalde vaardigheden en als je die niet hebt dan kun je beter van dit soort klusjes af blijven omdat je het anders vaak juist erger maakt. Ik heb ook wel eens even een likje verf op een kopkast gesmeerd maar na afloop wenste ik dat ik mijn klus terug kon draaien
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
OK thx all!
I'm still waiting for someone to do a new cabinet decals
BTTF, DW, TF, T2, RFM, SWEPI, LOTR, RS, IJ