topper JD
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
topper JD
Omdat mijn JD op de wedstrijd GJPO komt te staan zoek ik nog een nieuwe topper omdat mijne nu een puzzel is van 100 stukjes. Ik vind dat de topper de kast helemaal af maakt want nu is het zo leeg.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Re: topper JD
heb ik nog liggenp_treintje schreef:Omdat mijn JD op de wedstrijd GJPO komt te staan zoek ik nog een nieuwe topper omdat mijne nu een puzzel is van 100 stukjes. Ik vind dat de topper de kast helemaal af maakt want nu is het zo leeg.

Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- p_treintje
Als iemand dan nog een goedwerkende JD kast overheeft, dan wil ik die wel!
I AM THE LAW!
- p_treintje
De mijne speelt super en kan je uitproberen op het GJPO als je zou komen, maar hij gaat voorlopig niet weg of er moet natuurlijk een super bod op komen.Nick schreef:Als iemand dan nog een goedwerkende JD kast overheeft, dan wil ik die wel!

Joeri is my Name and Pinball is my Game.
Idem voor de mijne. Alleen kan je die niet uitproberen op het GJPO.p_treintje schreef: De mijne speelt super en kan je uitproberen op het GJPO als je zou komen, maar hij gaat voorlopig niet weg of er moet natuurlijk een super bod op komen.

No shirt. No shoes. No pinball.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
ge moogt hem altijd meebrengendiesel64 schreef:Idem voor de mijne. Alleen kan je die niet uitproberen op het GJPO.

Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng