Beste liefhebbers, vanwege een mooi flipperkast topic op een ander forum (Geen flipperforum) was ik eens op zoek gegaan naar een forum om eventueel meer kennis te vergaren.
Enkele maanden geleden een Data East Checkpoint gekocht. Al vaker was ik dit model op oa marktplaats tegengekomen maar telkens kwam het er maar niet van. Als echte Porsche liefhebber, moet je natuurlijk zo'n kast hebben.
Het is me wel opgevallen dat niet alle lampjes van de kast werken ondanks het vervangen hiervan. Misschien dat ik via het forum wat hulp/advies kan krijgen die mijn 2 linkerhanden wat wijzer maken
Maar ondanks de enkele schoonheidsfoutjes, mag dat voor dochterlief de pret niet drukken
Groeten uit het Brabantse!
Ook hallo
- Master Ken
- Real name: Jan-Willem
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: Ook hallo
Welkom hoor, en in brabant zit best wel wat kennis en mede hobbyisten hoor
En natuurlijk ook op dit forum gewoon specifieke vragen stellen in een apart topic.
En natuurlijk ook op dit forum gewoon specifieke vragen stellen in een apart topic.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom hier Jan - Willem
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)