slechts 12K

Wel, de vader van dat gezin viel nog goed mee. Die was best schappelijk. De kast zelf was een ramp. Pak slechtere staat dan de fotos deden uitschijnen, geen geluid, flippers werken niet, switchen die verkeerd reageren... Maar on the bright side een nagenoeg perfecte kopruit.Sacriloco schreef:@ Mentara, hoe is het nu afgelopen met die Pacman?
Ik zoek eigenlijk geen ID4 maar ik voel me toch lichtelijk gedwongen om 'm te kopen.IN ZEER GOEDE OPTISCHE EN WERKENDE STAAT!BOUWJAAR 01.JULI 1996.IK BEVEEL.
http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en ... ousPage=lrKinder fiets ik beveel
GOOD COMPANY,GOEDE KWALITEIT,VOOR JONGENS EN MEISJES,IK BEVEEL
Gliijbaan -ik beveel
GOOD COMPANY,GOEDE KWALITEIT,VOOR JONGENS EN MEISJES,IK BEVEEL
Hobbelpaard-ik beveel-spelen
GOOD COMPANY,GOEDE KWALITEIT,SPELEN,DE MELODIEEN,VOOR JONGENS EN MEISJES,TREKS DE
Ja, je zou haast schrik krijgen...Pascal schreef:tis misschien ne millitair ofzo
als dit waar is zullen de flippers hier snel zeldzaam/superduur zijn.Voor een buitenlandse opdrachtgever zijn we opzoek naar 1000 flipperkasten van Bally/Williams tussen 1990 - 1999.
als dit waar is zullen de flippers hier snel zeldzaam/superduur zijn.[/quote]Voor een buitenlandse opdrachtgever zijn we opzoek naar 1000 flipperkasten van Bally/Williams tussen 1990 - 1999.
+1 en dan zo'n mooi kastje!Pascal schreef:marktplaats is waardeloos qua biedingen
J.Verheggen schreef:ach, ik heb nu een playmatic te koop, mensen hebben niet eens het fatsoen om op mail te reageren, of bieden onder 'valse namen'
zo bood,
BalkJR 50 euro... zielig
Coinoperator (niet hans Balk) 435 euro, natuurlijk geen reactie (geen ballen ook dus, mietje)
Michael Platje 425, niks van vernomen (5 minuten na posten van dit wat van vernomen, kwam achter email adres via IP tracer)net een bak foto's gestuurd
Frank 430, gemaild, geen reactie, bod later weer weg..
Pergamon, ook geen reactie, bood 300
en ene Robert uit Aalsmeer, 400, zou me effe bellen... hoor ik ook niks meer van...
ik snap dit soort mensen gewoon niet, waar is je ^#$%^#$ fatsoen?