Hi, het is ikke
Hi, het is ikke
Hoi,
Sinds een week de trotse eigenaar van een DE Star Wars flipperkast.
Waarschijnlijk te duur gekocht (voor de staat waarin hij verkeerde) maar hij was technisch in orde en aangezien ik toch echt graag deze kast en thema wilde hebben er toch maar voor gegaan.
Na een aantal dagen flink poetsen en hier een daar wat bijwerken ben ik enorm trots op het eindresultaat.
Hopelijk vind ik hier wat meer info met betrekking tot (toekomstig) onderhoud van de kast e.d.
Jeff
Sinds een week de trotse eigenaar van een DE Star Wars flipperkast.
Waarschijnlijk te duur gekocht (voor de staat waarin hij verkeerde) maar hij was technisch in orde en aangezien ik toch echt graag deze kast en thema wilde hebben er toch maar voor gegaan.
Na een aantal dagen flink poetsen en hier een daar wat bijwerken ben ik enorm trots op het eindresultaat.
Hopelijk vind ik hier wat meer info met betrekking tot (toekomstig) onderhoud van de kast e.d.
Jeff
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
-
- Real name: Johan van Althuis
Re: Hi, het is ikke
Te duur kopen is niet erg. Als je de zelfde marge maar niet aanhoudt bij eventuele verkoop
Veel plezier met je DE, zijn leuke ondergewaardeerde flippers.
Veel plezier met je DE, zijn leuke ondergewaardeerde flippers.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Jeff
Ach, op eBay Duitsland staat er al een op 1782 euro, dus wat is duur?
http://www.ebay.de/itm/Star-Wars-DE-Dat ... 3cd4c08844
b.t.w. welkom!
http://www.ebay.de/itm/Star-Wars-DE-Dat ... 3cd4c08844
b.t.w. welkom!
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier Jeff
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Welkom Jeff!
Ik denk dat de meesten achteraf wel vinden dat ze hun eerste flipper te duur hebben gekocht als je redelijk recent in de hobby bent gestapt.
Ik denk dat de meesten achteraf wel vinden dat ze hun eerste flipper te duur hebben gekocht als je redelijk recent in de hobby bent gestapt.
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Nouja, wat is duur, 1250 euro.
Mijn budget lag eigenlijk op 1000 euro voor een flipper in eerste instantie, maar na bij mijn neef de SW gespeeld te hebben wist ik in m'n achterhoofd dat ik spijt zou krijgen als ik niet naar een zelfde op zoek zou gaan
Mijn budget lag eigenlijk op 1000 euro voor een flipper in eerste instantie, maar na bij mijn neef de SW gespeeld te hebben wist ik in m'n achterhoofd dat ik spijt zou krijgen als ik niet naar een zelfde op zoek zou gaan
Leuke kast, sowieso de beste Star Wars flippert
Je bent de eerste die ik zie die Gilze-Rijen in 1 zin durft te noemen, bij mensen uit Gilze die ik ken wordt je gelynched als je Rijen noemt en vice versa ^^
Je bent de eerste die ik zie die Gilze-Rijen in 1 zin durft te noemen, bij mensen uit Gilze die ik ken wordt je gelynched als je Rijen noemt en vice versa ^^
Haha, valt wel mee hoor, maar mensen van buiten de gemeente kennen vaak wel Gilze-Rijen maar niet enkel Rijen.Jiggy schreef:Leuke kast, sowieso de beste Star Wars flippert