IJ, A13, avatar
IJ, A13, avatar
Ik ben op zoek naar een van deze kasten.
Liefst zonder al te veel speelveldschade. De IJ mag lichte verkleuring hebben maar ook niet overdreven.
MVG
Liefst zonder al te veel speelveldschade. De IJ mag lichte verkleuring hebben maar ook niet overdreven.
MVG
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: IJ, A13, avatar
Goh, A13 is een makkelijke: http://nl.wikipedia.org/wiki/A13_%28Belgi%C3%AB%29
die versie kan helaas niet in de garage.zwartepanter schreef:Goh, A13 is een makkelijke: http://nl.wikipedia.org/wiki/A13_%28Belgi%C3%AB%29
der staat een avatar op kapaza of tweedehands van ottavio
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Op kapaza een Apollo13, ze hebben al een bod van 1750euro maar ze willen meer want in Paul's shop gaat die ook meer. Ik antwoordde dat ze dan best 4000euro vroegen als je naar de prijzen in Amerika kijkt .
Laatst gewijzigd door zwartepanter op 21 jul 2013, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze hebben mijn bod van 1400 euro weggelachen terwijl het in mijn ogen al een enorm mooie prijs was voor die kast.zwartepanter schreef:Op kapaza een Apollo13, ze hebben al een bod van 170euro maar ze willen meer want in Paul's shop gaat die ook meer. Ik antwoordde dat ze dan best 4000euro vroegen als je naar de prijzen in Amerika kijkt .
1400 euro vind ik persoonlijk ook wel echt een erg hoog bod voor A13...wat verwachten ze ervoor te krijgen vraag ik me dan af
Gezien de prijzen die recentelijk gevraagd worden vrees ik dat iedereen zich rijk rekent, welke kast het ook is. Zag hier net ook een Independence day staan voor 1250, wtf ><
Gezien de prijzen die recentelijk gevraagd worden vrees ik dat iedereen zich rijk rekent, welke kast het ook is. Zag hier net ook een Independence day staan voor 1250, wtf ><