Vervolgens spuit je met een zwarte glans verf (door zachtjes de spuitmond in te drukken) spettertjes over de matte laag. Zo krijg je het Williams coindoor spikkel effect.
- Wel effe oefenen op een proefstukkie

Succes
Het was nog een serieus werkske eigenlijk: ik heb de kabelbomen van de rampen immers volledig ingepakt in zwarte krimpkous. Zo vallen die veel minder op dan met gekleurde draden.David Pinball Wizz schreef:Nog wat rampen erop zetten en ge kunt terug die trollen op hun doos geven
Mijn trollen zijn sinds gisteren ook voorzien van ogenflippers.be schreef:Ja die trolle ogen installeren is een gepruts.. ooit ook eens voor iemand gedaan met de bedoeling het erna op de mijne te doen.. nadat ze geinstalleerd waren had ik al geen zin meer om nog aan de mijne te beginnen
Daar zaten al gele hoesjes over de lampjes, ik weet van niet beter of dat is origineel zo? Ik had bij wijze van test ook wat blauwe en rode lampjes onder die clear plastics achter het kasteel gezet. Dat rood is çava, beter dan wit, maar dat blauw vind ik te kermis. Ik denk dat ik er ook gele ga steken, of rode.David Pinball Wizz schreef:mooie mod is die belichting van de kasteeltorens
Had ik eerst ook. Kwa kleur klopt dit met de paars gekleurde plastics achteraan. Maar uiteindelijk heb ik die 4 witte GI lampjes onder clear plastics rond het kasteel vervangen door groene lampjes. Dit gaat heel goed samen met de groene schijn van de moat flashers en geeft een mooi contrast met de rode flashers.Wingwalker schreef:op mijn MM ben ik met rood en paars aan het experimenteren. Je verliest inderdaad iets van intensiteit, maar de kast is een stuk sfeervoller vind ik.