Zaccaria Soccer Kings opknappen
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Zaccaria Soccer Kings opknappen
Gisteren heb ik een Zaccaria Soccer Kings opgehaald die al een tijdje stil staat. De kast is op zich in aardige staat, maar kan wel een forse schoonmaakbeurt gebruiken, evenals wat reparaties. Gisteravond laat waren we terug met de kast (tesamen met een World Cup Soccer en een Gay 90's) en waren we blij dat alles weer op poten stond (nog wel onthoofd, maar dat komt nog wel). Graag wil ik deze kast toch gaan herstellen.
Het eerste wat mij opviel is dat er volgens mij een flipper op het bovenste speelveld hoort te zitten waarmee je ballen in de goal kunt schieten. Deze flipper is er niet meer (op het eerste gezicht, ligt misschien wel onderin kabinet). Zijn deze flippers nog te verkrijgen?
Het eerste wat mij opviel is dat er volgens mij een flipper op het bovenste speelveld hoort te zitten waarmee je ballen in de goal kunt schieten. Deze flipper is er niet meer (op het eerste gezicht, ligt misschien wel onderin kabinet). Zijn deze flippers nog te verkrijgen?
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
Re: Zaccaria Soccer Kings opknappen
Proficiat, en zoals ik al zei in PM, welkom bij de Zaccaria club
De flippers zijn zeker nog te krijgen, op ebay verschijnen er regelmatig en op http://www.zaccaria-pinball.com kun je reproducties en/of tweedehandse bestellen. Heb ik daar ook gedaan.
Veel succes,
Teta
De flippers zijn zeker nog te krijgen, op ebay verschijnen er regelmatig en op http://www.zaccaria-pinball.com kun je reproducties en/of tweedehandse bestellen. Heb ik daar ook gedaan.
Veel succes,
Teta
I brake for giant cyberhamsters!
Mocht iemand nog Zaccaria's zoeken, een vriend van me heeft er pas een paar tiental ingekocht
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Ik denk dat ik weet wie die vriend is en dat mijn locomotion daar staat te wachten.Jiggy schreef:Mocht iemand nog Zaccaria's zoeken, een vriend van me heeft er pas een paar tiental ingekocht
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
Jep!!p_treintje schreef:
Ik denk dat ik weet wie die vriend is en dat mijn locomotion daar staat te wachten.
Is voor mij compleet nieuw overigens dat er zo'n schare aan Zaccaria fans is, die dingen zijn al gereserveerd voordat ze uberhaupt te koop komen.
mvg,
Arno
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Dat waren/zijn ook toffe kastjes. Zo herinner ik mij zeker de Soccer Kings, heb daar véle uren op gespeeld...
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Post zeker enkele foto's van deze opknapbeurt, Mario. Ik vind Zaccaria's ook geweldig leuk. En qua onderdelen zijn het volgens mij enkel de plastics die een beetje een pain in the ass kunnen zijn, al de rest valt vrij goed te vinden. Je kan zelfs je eigen replica blackglass maken als je dat wenst.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Oke, dat klinkt positief allemaal. Ik heb inmiddels ook verschillende contacten opgedaan die me kunnen helpen met info en onderdelen, dus dat moet volgens mij goed gaan komen. Wel zit de (voor mij) belangrijkste kast van de partij (een WCS'94) even voor in de pijplijn der reparaties/opknappen dus de Soccer Kings gaat even in de pauze. Ondertussen ga ik wel op zoek naar de nog ontbrekende onderdelen.
Groetjes,
Mario
Mario
- vmuniverse
- Real name: none
Ikzelf heb een Sp00ky flipperkast gehad van Zaccaria.
De PCB's heb ik naar David Gersic van zaccaria pinball gestuurd.
De roms vervangen van italiaanse spraak naar engelse (wat al een hoop scheelde )
En de printplaten nagekeken. Perfekt hoor! Zeker aan te raden
De PCB's heb ik naar David Gersic van zaccaria pinball gestuurd.
De roms vervangen van italiaanse spraak naar engelse (wat al een hoop scheelde )
En de printplaten nagekeken. Perfekt hoor! Zeker aan te raden
Pinball is a little peace of art
Enig idee waar je een replica backglass kan maken voor een Soccer Kings?Mentara schreef:Post zeker enkele foto's van deze opknapbeurt, Mario. Ik vind Zaccaria's ook geweldig leuk. En qua onderdelen zijn het volgens mij enkel de plastics die een beetje een pain in the ass kunnen zijn, al de rest valt vrij goed te vinden. Je kan zelfs je eigen replica blackglass maken als je dat wenst.
Staat er niet tussen op www.zaccaria-pinball.com
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
A, nee, die staat er inderdaad niet tussen. Dat is ook mijn bron voor alle Zaccaria zaken, die site. Maar je kan eens een mailtje sturen naar die kerel van de site. Wie weet heeft hij een suggestie.smisse schreef:
Enig idee waar je een replica backglass kan maken voor een Soccer Kings?
Staat er niet tussen op http://www.zaccaria-pinball.com
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts