Als je enkel en alleen hier blijft wachten, schat ik die kans vrij klein hoor, tenzij je met een héél dik pak €€€ staat te wapperen. Misschien beter internationaal zoeken.martijnoss schreef:Nog steeds niemand die van zijn cv af wil:p
Gezocht cv/elvis/simpsons/pirates of andere mooie kast
Re: Gezocht cv/elvis/simpsons/pirates of andere mooie kast
*** Q is good for you !! ***
Wat Steven zegt...
Een nette Circus Voltaire voor 3000k met alleen maar hier wachten...Not gonna happen
Je zal er echt vol bovenop moeten zitten, elke dag, internationaal, en zo gauw je wat vindt, gelijk toeslaan, betalen en ophalen/op laten halen. Of budget omhoog gooien, en dan nog zal het een tijdje duren.
Anders ben je over 3 jaar nog aan het zoeken vrees ik.
Een nette Circus Voltaire voor 3000k met alleen maar hier wachten...Not gonna happen

Je zal er echt vol bovenop moeten zitten, elke dag, internationaal, en zo gauw je wat vindt, gelijk toeslaan, betalen en ophalen/op laten halen. Of budget omhoog gooien, en dan nog zal het een tijdje duren.
Anders ben je over 3 jaar nog aan het zoeken vrees ik.
-
- Real name: martijn de keijzer
- Contacteer:
heb mijn budget inmiddels al verhoogd.naar 4500
POTC bij flipperkast.nl voor 4500 euro
Edit: maar dat wist je al, zie net in je eerste posts dat je daar al bent geweest
Was het niks?
Edit: maar dat wist je al, zie net in je eerste posts dat je daar al bent geweest

Was het niks?
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
4500, dan zou het bij sommige CV-bezitters toch al moeten beginnen kriebelen...
al moet ik wel toegeven dat ikzelf de mijne zelfs voor het dubbele niet wegdoe
.

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Nu loop je wel een beetje het risico dat je er geen meer zal vinden onder de 4500 euro.
Zou je bv niet kunnen beginnen met een relatief goedkoop kastje en dan de tijd nemen om je CV te zoeken?
Ik denk dan bv aan: The Shadow, The Getaway, The Flintstones, NBA fastbreak,..
Allemaal kasten die je niet op 2 weken beugespeeld gaat zijn en allemaal te vinden inder 1500 euro.
Zou je bv niet kunnen beginnen met een relatief goedkoop kastje en dan de tijd nemen om je CV te zoeken?
Ik denk dan bv aan: The Shadow, The Getaway, The Flintstones, NBA fastbreak,..
Allemaal kasten die je niet op 2 weken beugespeeld gaat zijn en allemaal te vinden inder 1500 euro.
-
- Contacteer:
klopt bij flipperkast.nl staat er een en sterker nog dat is hier om de hoek en het was zeer zeker iets een mooie kast,ik heb er niet lang genoeg op gespeeld om te zien of het ook een snelle kast is,iets wat ik graag wil.
er was mij al een cv aangeboden en ik was eigenlijk bijna overstag en het was een mooie kast en inderdaad 4500 euro ik wist dat die n hem had en hij wilde hem eigenlijk niet verkopen want hij zei zelf al deze kasten gaan normaal voor ongeveer 4000 weg in de staat die hij hem had maar ik mocht hem overnemen voor 4500 en had het bijna gedaan maar ik vond dat hij net iets teveel gebruikerssporen had.(beetje de witte waas bij de inserts maar het ergste vond ik een beschadiging bij geloof de jugler maar goed een mooie kast maar ik denk dat er betere moeten zijn voor 4500.
een elvis zou ik kopen omdat mijn vriendin gek van elvis evenals ze de potc mooi vind.
een Simpsons omdat ik het een leuke kast vind om te spelen en een cv tja die het liefst.
maar goed ik ben erachter gekomen dat ik rustig moet zoeken,kijk inmiddels ook op flippermarkt.de
maar denk dat er voor 4500 een redelijk mooie cv te koop moet zijn.
en ja waarom meteen een dure kast, nou puur omdat ik het mooi vind en van goede spullen houd.
heb geen zin om een afgeragde goedkope kast te kopen en vervolgens toch een cv te kopen.
bij flipperkast staat ook een nba voor 1850 vind het aan de hoge kant voor zon kast.
maar wie weet koop ik er zo een vind hem wel leuk te bespelen.
groetjes
edit1:inmiddels ook een bod gedaan van 750 op een nba die in eindhoven staat met als vraagprijs 1000,als dat bod word geacepteerd moet ik wel weer effe bijsparen voor de cv:P
er was mij al een cv aangeboden en ik was eigenlijk bijna overstag en het was een mooie kast en inderdaad 4500 euro ik wist dat die n hem had en hij wilde hem eigenlijk niet verkopen want hij zei zelf al deze kasten gaan normaal voor ongeveer 4000 weg in de staat die hij hem had maar ik mocht hem overnemen voor 4500 en had het bijna gedaan maar ik vond dat hij net iets teveel gebruikerssporen had.(beetje de witte waas bij de inserts maar het ergste vond ik een beschadiging bij geloof de jugler maar goed een mooie kast maar ik denk dat er betere moeten zijn voor 4500.
een elvis zou ik kopen omdat mijn vriendin gek van elvis evenals ze de potc mooi vind.
een Simpsons omdat ik het een leuke kast vind om te spelen en een cv tja die het liefst.
maar goed ik ben erachter gekomen dat ik rustig moet zoeken,kijk inmiddels ook op flippermarkt.de
maar denk dat er voor 4500 een redelijk mooie cv te koop moet zijn.
en ja waarom meteen een dure kast, nou puur omdat ik het mooi vind en van goede spullen houd.
heb geen zin om een afgeragde goedkope kast te kopen en vervolgens toch een cv te kopen.
bij flipperkast staat ook een nba voor 1850 vind het aan de hoge kant voor zon kast.
maar wie weet koop ik er zo een vind hem wel leuk te bespelen.
groetjes
edit1:inmiddels ook een bod gedaan van 750 op een nba die in eindhoven staat met als vraagprijs 1000,als dat bod word geacepteerd moet ik wel weer effe bijsparen voor de cv:P
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Voor 3000euro een CV?
Zal eerder rond de 4500euro al liggen, zeker op flippermarkt. Pas op, is dat die NBA van waageengokje...? Enne, je kan ook een CV vinden die afgeragd is, dus geen goede conclusie van je... je kan een "goedkope" kast (bv. NBA, Geataway, JM, TS enz...) vinden die in véél betere staat is dan bv. een CV, AFM, MB...

Laatst gewijzigd door zwartepanter op 29 mei 2013, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Het budget is verhoogd naar 4500 dus daar moet ik wel iets voor tegenkomen lijkt me.
Die NBA is idd van waageengokje. Hoezo pas op,vertel.
Mvg
Die NBA is idd van waageengokje. Hoezo pas op,vertel.
Mvg
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
gebruik de zoekfunctie en je weet dat je daar geen kast moet kopen, zeker niet als je niet iemand bij hebt die er heeel veel verstand van heeft
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Heb binnenkort misschien een wheel of fortune die weg mag, laat maar weten of je interesse zou hebben.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Plaats aan't maken voor nen ACDC voor naast uwen Met?

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- p_treintje
Nee danku. Zo eenstEmE schreef:Plaats aan't maken voor nen ACDC voor naast uwen Met?![]()
![]()
![]()

Aan het sparen voor de trouw ja.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Bwa, als het echt moet wil ik uwen Metallica wel overnemen, kan je Kelly de trouw van haar dromen gevenp_treintje schreef: Aan het sparen voor de trouw ja.

- p_treintje
Daar kom ik begot nog niet mee toe.zwartepanter schreef:Bwa, als het echt moet wil ik uwen Metallica wel overnemen, kan je Kelly de trouw van haar dromen geven![]()
.

TSPP en CV, beide topkasten!martijnoss schreef:
Slim, om ineens goed te beginnen voor een eerste flipperkast.
Slecht nieuws voor u, je zal voor beide kasten vrees ik heeeeeeeeeeeeeel veel geduld moeten hebben, deze kasten worden niet veel te koop aangeboden, zo leuk dat we ze lekker bijhouden thuis voor onszelf!
Veel suc6

http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
CV net op marktplaats verschenen. Sla je slag!
Nog maar 1 bod van 3000, ik zeg gelijk een fair/net bod doen en je kan m waarschijnlijk ophalen.
Of afwachten is misgrijpen
Nog maar 1 bod van 3000, ik zeg gelijk een fair/net bod doen en je kan m waarschijnlijk ophalen.
Of afwachten is misgrijpen

En te laat, gereserveerd...
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project