Nieuw hier

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Venne46
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 apr 2013, 14:09
Real name: Kris Van de Ven

Nieuw hier

Bericht door Venne46 » 02 mei 2013, 12:19

Goeiedag iedereen, wou me kort even voorstellen, aangezien ik hier nieuw ben. Ik heb zopas van een familielid een Bally Black rose overgekocht. Nu ga ik die flipper transporteren met een camionette, afstand een goeie 100 km... Ik had al gelezen dat je best de kopkast neerlaat voor te vervoeren. Ik heb al eens gezocht naar info hierover maar niets echt duidelijk gevonden. En aangezien de eigenaar ook niet juist weet hoe hij die kopkast moet losmaken, wou ik dat hier op het forum eens vragen. Dus als iemand me daar wat meer info over zou kunnen bezorgen, dat zou heel welkom zijn. Als er nog andere zaken zijn waar ik rekening mee moet houden, mogen jullie mij die altijd laten weten! Alvast bedankt voor de nodige info.

Mvg
Kris

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3021
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Nieuw hier

Bericht door Q » 02 mei 2013, 13:15

Welkom Kris ! :pin:
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2210
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Bericht door flippers.be » 02 mei 2013, 13:15

welkom :)

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Nieuw hier

Bericht door kris-seeburg » 02 mei 2013, 14:34

Welkom Kris :cheers:

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: Nieuw hier

Bericht door stEmE » 02 mei 2013, 21:07

Welkom Kris,

Een begin jaren 90 bally heeft achteraan de kopkast een klemsysteem wat je gewoon kan losklikken. Je kan dan gewoon de kopkast naar beneden scharnieren zonder de kabels los te maken. Let er wel op dat je de ruit een tegenhoudt zodat die er zeker niet uitvalt.
Leg er voor de zekerheid ook nog even een doek tussen om beschadigingen tegen te gaan en je kan vertrekken op je 100 km rit ;)
Veel plezier!!!
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Plaats reactie