HYPERPIN GEZOCHT.
HYPERPIN GEZOCHT.
ben op zoek naar een volledig werkende hyperpin.
hoeft niet per se full sized cabinet te zijn....liever niet zelfs.
ben benieuwd of iemand hier zo,n kast te koop heeft.
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
Re: HYPERPIN GEZOCHT.
http://www.coinoperatorshop.com/product ... id=213228&lachgas schreef:ben op zoek naar een volledig werkende hyperpin.
en nu de reacties ivm de prijzen aub
en nu de reacties ivm de prijzen aub [/quote]
mag het een onsje minder zijn mijnheer...
mag het een onsje minder zijn mijnheer...
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Nou je ziet ze weleens voorbij komen maar sporadisch.
Ik heb er een staan (Fullsize Flipperkast geen widebody) al is deze niet te koop.
Als ik kijk aan materiaal zit ik ongeveer op zo'n € 2000 dus dan heb je al een idee wat de prijs is excl. arbeid.
Ik heb er een staan (Fullsize Flipperkast geen widebody) al is deze niet te koop.
Als ik kijk aan materiaal zit ik ongeveer op zo'n € 2000 dus dan heb je al een idee wat de prijs is excl. arbeid.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- Baron Shadow
Die op MP had ik inderdaad ook al eens gezien.
Is qua formaat misschien inderdaad meer wat je zoekt al zal die voor wat er nu geboden wordt denk ik niet snel weggaan.
Hier nog een amerikaanse site waar ook zelfbouw pakketten te bestellen zijn http://virtuapin.net/index.php?main_page=index&cPath=1
Is qua formaat misschien inderdaad meer wat je zoekt al zal die voor wat er nu geboden wordt denk ik niet snel weggaan.
Hier nog een amerikaanse site waar ook zelfbouw pakketten te bestellen zijn http://virtuapin.net/index.php?main_page=index&cPath=1
en weer een: http://link.marktplaats.nl/672811463
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ
In restoration: IJ
Piggy schreef:en weer een: http://link.marktplaats.nl/672811463
dit is idd een zeer nette kast.....kwam hem net ook tegen op marktplaats.
wel erg toevallig moet ik zeggen,zit al weken te kijken op mp en niks te bekennen en nu ineens 2 tegelijk!
tis een hoop geld,maar ik denk dat ie het wel waard is......jullie mening?
Baron Shadow schreef:Die op MP had ik inderdaad ook al eens gezien.
deze site had ik idd ook al eens onder de loep gehad,maar ben zo huiverig voor het zelf bouwen en installeren van de tafels dat ik er niet aan durf te beginnen.
want als ik het goed begreep staan hier de tafels ook nog niet op geinstalleerd.....wel een prachtig formaat die minicab zeg!
- Baron Shadow
Weet niet waar je woont maar je mag hier best eens komen kijken.
Die van mij is nog niet helemaal klaar maar wel spelend.
Ik vind die van mp ook best leuk om te zien en zo te zien netjes gebouwd hoor.
Baron Shadow schreef:Weet niet waar je woont maar je mag hier best eens komen kijken.
bedankt voor het aanbod!!!woon zelf in kaatsheuvel,noord brabant.
ik wilde eigenlijk zo rond de 1000 euro eraan spenderen,maar weet niet of dit reeel is.
aangezien het me een hoop werk lijkt om zo,n machine draaiende te krijgen wil ik de verkoper ook niet voor z,n hoofd stoten met een te laag bod.
denk jij dat ie zijn geld waard is als je op de specs afgaat?
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
ik heb er deze week bij iemand eentje zien staan, die had alles zelf gebouwd, was in totaal zo een 1800 euro kwijt
zag er goed uit
die op marktplaats van 1400 ziet er ook goed uit
zag er goed uit
die op marktplaats van 1400 ziet er ook goed uit
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- Baron Shadow
In mijn optiek kun je verkoper niet echt voor zijn hoofd stoten met een te laag bod.
Hij had het anders ook zo kunnen zetten dat je niet er onder kunt bieden.
Maar of het reeel is blijft lastig maar denk op zich dat zijn vraagprijs niet slecht is.
Er van uit gaand dat ook alles goed werkt maar je kunt zelf eens kijken wat de schermen en pc configuratie kosten.
De kast vind ik wel mooi gemaakt en netjes ingericht, geen speciale decals maar kun je altijd zelf nog maken.
Zou ook eens een filmpje vragen om te zien hoe hij speelt aangezien het niet naast de deur is om ff heen te gaan om te kijken.
Hij had het anders ook zo kunnen zetten dat je niet er onder kunt bieden.
Maar of het reeel is blijft lastig maar denk op zich dat zijn vraagprijs niet slecht is.
Er van uit gaand dat ook alles goed werkt maar je kunt zelf eens kijken wat de schermen en pc configuratie kosten.
De kast vind ik wel mooi gemaakt en netjes ingericht, geen speciale decals maar kun je altijd zelf nog maken.
Zou ook eens een filmpje vragen om te zien hoe hij speelt aangezien het niet naast de deur is om ff heen te gaan om te kijken.
de flipperknoppen op die witte zitten wel heel erg fout vind ik
en die poten zien er maar prut uit
heb je advies opgevolgd en zojuist heeft hij me een filmpje toegestuurd:http://www.youtube.com/watch?v=S354snB6-dA
het lijkt erop dat hij er meer heeft gebouwd aangezien deze kast qua uiterlijk wat meer afgewerkt eruit ziet.
dat is eigenlijk idd het enigste wat er aan mist,wat mooi artwork.
maar zoals je al zei dat valt zelf wel te regelen en ik ken ook nog iemand hier in de buurt die verrekte netjes kan airbrushen,dat zou eventueel ook nog een optie zijn.
enigste obstakel is nu nog mijn wederhelft te overtuigen dat we deze kast ECHT NODIG hebben!!!!!
het lijkt erop dat hij er meer heeft gebouwd aangezien deze kast qua uiterlijk wat meer afgewerkt eruit ziet.
dat is eigenlijk idd het enigste wat er aan mist,wat mooi artwork.
maar zoals je al zei dat valt zelf wel te regelen en ik ken ook nog iemand hier in de buurt die verrekte netjes kan airbrushen,dat zou eventueel ook nog een optie zijn.
enigste obstakel is nu nog mijn wederhelft te overtuigen dat we deze kast ECHT NODIG hebben!!!!!
Laatst gewijzigd door lachgas op 02 mei 2013, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Pascal schreef:de flipperknoppen op die witte zitten wel heel erg fout vind ik
daar heb je een punt....zitten idd erg ver naar voren nu je het zegt.
die poten stoor ik me niet zo aan,maar die knoppen kunnen inderdaad vervelend gepositioneerd zitten.
goed opgemerkt....daar let ik dus weer niet op he.
http://link.marktplaats.nl/664242035
van deze kast vind ik het jammer dat de speakers naast het scherm zitten en het topscherm vind ik ook niet denderend.
als je dan de prijs vergelijkt met die andere,dan lijkt het me dat ik meer waar voor mijn geld krijg.
mijn voorkeur gaat wel uit naar dit formaat "zizzle sised" pinball.
moeillijk,moeillijk,moeillijk....
van deze kast vind ik het jammer dat de speakers naast het scherm zitten en het topscherm vind ik ook niet denderend.
als je dan de prijs vergelijkt met die andere,dan lijkt het me dat ik meer waar voor mijn geld krijg.
mijn voorkeur gaat wel uit naar dit formaat "zizzle sised" pinball.
moeillijk,moeillijk,moeillijk....
- Baron Shadow
Ja had ik ook niet op gelet maar goed zo'n kast met apart formaat moet je toch ook echt voelen.
Dat kun je namelijk niet zo op zicht beoordelen aangezien de maten apart zijn.
Zoals ik zei wel jammer dat hij zover uit de buurt woont voor je.
Dit schijnt zijn 5e te zijn, had hem ook een mail gestuurd met vraag over wat erin draait en was nieuwsgierig waaar hij de mercury switchen (voor het schudden) had gekocht.
Dat kun je namelijk niet zo op zicht beoordelen aangezien de maten apart zijn.
Zoals ik zei wel jammer dat hij zover uit de buurt woont voor je.
Dit schijnt zijn 5e te zijn, had hem ook een mail gestuurd met vraag over wat erin draait en was nieuwsgierig waaar hij de mercury switchen (voor het schudden) had gekocht.
ik proef in je reacties dat je toch redelijk positief gestemd bent over deze hyperpin en aangezien ik net eens eventjes een kijkje in je gameroom heb genomen,hecht ik daar behoorlijk waarde aan.
de enigste redenen die me eigenlijk tegenhouden voor een directe koop is,de afmeting(toch misschien net iets te groot)
en de prijs (had 1000 euro voor mezelf als limiet gesteld).
als hij al 5 kasten heeft gebouwd zit ik er zelfs aan te denken om hem te vragen om een iets kleinere kast voor me te bouwen die dan misschien uit zou kunnen komen op 1000 euro ongeveer.
aan de andere kant moet ik me afvragen of ik dit op 400 euro wil laten afketsen,vrees allemaal dat ik er spijt van ga krijgen als ik besluit hem niet te kopen en aangezien ze toch niet echt voor het oprapen liggen zou dat zonde zijn.
ga er nog eens goed over nadenken.
de enigste redenen die me eigenlijk tegenhouden voor een directe koop is,de afmeting(toch misschien net iets te groot)
als hij al 5 kasten heeft gebouwd zit ik er zelfs aan te denken om hem te vragen om een iets kleinere kast voor me te bouwen die dan misschien uit zou kunnen komen op 1000 euro ongeveer.
aan de andere kant moet ik me afvragen of ik dit op 400 euro wil laten afketsen,vrees allemaal dat ik er spijt van ga krijgen als ik besluit hem niet te kopen en aangezien ze toch niet echt voor het oprapen liggen zou dat zonde zijn.
Zelf maken die handel!
Ik denk dat je met een budget van 1000flappen toch al serieus wat ineen flanst. Pc kost tegenwoordig niets en je hebt geen benchmarkbeast nodig om vp en hp te draaien hé...
27": Philips 278C4QHSN 27 inch 299€
Ik denk dat je met een budget van 1000flappen toch al serieus wat ineen flanst. Pc kost tegenwoordig niets en je hebt geen benchmarkbeast nodig om vp en hp te draaien hé...
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
- Baron Shadow
Beetje kort door de bocht denk ik zelf.Gunske schreef:Zelf maken die handel!
Gaat zeker goedkoper zijn maar een pc kost niks lijkt me ook niet echt zo al is alles dus ook de schermen zeker heel wat goedkoper dan het was.
Maar hier http://www.ericpinball.be/NL_Hyperpin.htmlde link van Edmond waarop ik ook mijn Hyperpin heb gebaseerd. Kun je altijd eens opzoeken wat dit je ongeveer gaat kosten.
Hier staat gelijk aan het begin het boodschappenlijstje met wat je nodig hebt en schermen natuurlijk aan te passen naar wat je wilt.
verder zul je wel degelijk een goeie snelle pc en goede videokaart nodig hebben om VP en FP goed te kunnen draaien.
Dat deze tegenwoordig een stuk betaalbaarder zijn is ook zo maar goed het loopt ook zeker hard op heb ik zelf ook gemerkt.
- Baron Shadow
Ik vind de kast er van binnen en buiten netjes uit zien.lachgas schreef:ik proef in je reacties dat je toch redelijk positief gestemd bent over deze hyperpin en aangezien ik net eens eventjes een kijkje in je gameroom heb genomen,hecht ik daar behoorlijk waarde aan.
Poten zien er inderdaad wat smal uit maar misschien valt dit in het echt mee en zijn ze wel stevig.
Prijs blijft altijd iets wat lastig is te beoordelen dan moet je ook zeker de specs weten en kun je dat zelf eens nakijken. Denk dat € 1000 op zich een redelijke prijs is voor deze machine voor zover ik dat zo kan beoordelen vanaf foto en info.
Ik zou als ik jou was zeker eens vragen of hij er een voor je op maat kan maken en wat dat dan zou kosten.
Zal denk ik best mogelijk zijn omdat hij er al meer heeft gemaakt.
Voordeel is inderdaad als je een goed werkende configuraties hebt en je werkt met dezelfde opzet het installeren minder tijd en energie zal kosten.
Opbouwen kost anders best veel tijd, ben zelf nog steeds niet helemaal klaar met de mijne.
Moet zelf ook nog van die Switches erin om het schudden te simuleren en alle bedrading netjes wegwerken binnenin.
kak...verkocht.....
- Baron Shadow
Dacht eigenlijk dat jij hem had gekocht.
nope....
vond het toch net iets te veel geld die 1400.
maar baal stiekem toch nu....ik heb m een mail gestuurd met daarin de vraag of ie interesse heeft om er 1 voor me te bouwen.
maar geloof niet dat ie hier op in gaat....
vond het toch net iets te veel geld die 1400.
maar baal stiekem toch nu....ik heb m een mail gestuurd met daarin de vraag of ie interesse heeft om er 1 voor me te bouwen.
maar geloof niet dat ie hier op in gaat....