Even de tekst gecopieerd van het topic wat ik op de nederlandse forum heb geplaatst. (mag vast wel)
Gistermiddag deze kast voor het eerst bespeeld en ik ben helemaal om.
Tijdens een pauze even een bliksembezoekje gebracht aan de Ministry of Pinball in Rijswijk.
Gelukkig vond Bert Jan het niet erg dat ik en een collega hem even kwamen storen.
Ik had mijn collega al lekker gemaakt dat hij nu eens een echte collectie zou zien, maar daar stond die dan.
Met de tekst "To Bert, the Nr One" op de Apron.
Gelukkig mochten we ook nog eens spelen.
Misschien klinkt het wat overdreven, maar ik ben door dat ene potje echt van de kaart gebracht en denk er sterk over na om men halve collectie op marktplaats te zetten om zodoende deze kast aan te kunnen schaffen.
Het LCD alleen al is een echte aanvulling op het spel. Op de diverse filmpjes op het net komt dit scherm echt niet tot zijn recht.
Leuk om naar te kijken en de aanwijzingen zijn echt LOEI duidelijk.
Verder zijn de leds onder de inserts meer als mooi, het is echt een genot om naar deze kleurenpracht te kijken. En lekker duidelijk ook om aan te geven waar je moet zijn voor de punten.
Tevens is het net of je naar een attracktmode staat te kijken als je de juiste target raakt.
De kast explodeerd zowat iedere keer als je weer wat raakt.
De twee extra speelveldjes zijn leuk, de extra flippertjes (drie en twee in totaal ???) zijn uiteraard leuk, ik heb in de gauwigheid 3 VUC´s geteld, en de kast heeft ook nog allerlei schoten die de bal net weer op een andere manier om leiden als dat je gewend bent.
En ook nog eens een kristallen bol (formaat biljartbal) waar je echte filmbeelden in kan bekijken.
Het thema heb ik helemaal niks mee, maarjah ik kan ook alleen maar die zeikfilm met MJ en Diana Ross.
Maar de muziek is echt fantastisch en de manier waarop de kast aanwijzingen tegen je uitschreeuwt is echt leuk.
En nee, ik heb geen aandelen JJP of Ministry of Pinball, maar ik ben echt super enthousiast.