Puntentelling AC/DC
Puntentelling AC/DC
Hallo allemaal,
Ik heb sinds 2 weken een ac/dc premium in mijn bezit. Omdat ik van flipperkasten helemaal geen verstand heb,wil ik jullie iets vragen. Bij sommige spelen, bv: back in black staat het hoogste scoren op 12 mil. , als ik nu speel en heb een score die hoger is vraagt de kast niet om mijn naam in te vullen. Ook bij een ander spel heb ik wel eens gehad,dat ik bv: 55 mil. punten had,ik vul m'n naam in omdat ik de hoogste scoren heb. En dan laat de kast zijn dat ik maar 30 mil. heb gespeeld. Kan iemand me even verder helpen? Ik snap er de ballen van.
Gr jef
Ik heb sinds 2 weken een ac/dc premium in mijn bezit. Omdat ik van flipperkasten helemaal geen verstand heb,wil ik jullie iets vragen. Bij sommige spelen, bv: back in black staat het hoogste scoren op 12 mil. , als ik nu speel en heb een score die hoger is vraagt de kast niet om mijn naam in te vullen. Ook bij een ander spel heb ik wel eens gehad,dat ik bv: 55 mil. punten had,ik vul m'n naam in omdat ik de hoogste scoren heb. En dan laat de kast zijn dat ik maar 30 mil. heb gespeeld. Kan iemand me even verder helpen? Ik snap er de ballen van.
Gr jef
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: Puntentelling AC/DC
Je hebt de gewone high score tabel die telt voor het totaal van je punten.
En dan heb je ook een high score tabel die de punten per liedje bevat. Dus hoeveel punten je haalde in het spel terwijl dat lied speelde. Je kan dus een spel hebben van totaal 40M. Waarvan 10M highway to hell was, 20M hells bells, en 10M a whole lotta rosie (bij wijze van voorbeeld)
En dan heb je ook een high score tabel die de punten per liedje bevat. Dus hoeveel punten je haalde in het spel terwijl dat lied speelde. Je kan dus een spel hebben van totaal 40M. Waarvan 10M highway to hell was, 20M hells bells, en 10M a whole lotta rosie (bij wijze van voorbeeld)
IFPA Country Director Belgium
Hallo,
dank alvast,maar ik had ook is iets gelezen van dat je BV. een ramp neemt,dat je dan over gaat op een ander puntentelling....Ik heb er de ballen verstand van
Gr jef
dank alvast,maar ik had ook is iets gelezen van dat je BV. een ramp neemt,dat je dan over gaat op een ander puntentelling....Ik heb er de ballen verstand van
Gr jef
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Best even de tutorial vids bekijken en rulesheets (mochten die al bestaan)
IFPA Country Director Belgium
Da's net het leuke aan een nieuwe kast, ontdekken en leren kennen wat de punten oplevertBelske schreef:Hallo,
Ik heb er de ballen verstand van
Gr jef
-
- Real name: Dennis Slagboom
Jef voor 4000,- kom ik hem ophalen, dit wordt niks !
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
Dennis schreef:Jef voor 4000,- kom ik hem ophalen, dit wordt niks !
Hahhahah,ik denk niet dat ik daar in ga trappen
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Inderdaad Jef, laat u niet vangen ! Ik heb een prachtige BBH die we kunnen ruilen .Belske schreef:
Hahhahah,ik denk niet dat ik daar in ga trappen
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Ik ook.zwartepanter schreef:Inderdaad Jef, laat u niet vangen ! Ik heb een prachtige BBH die we kunnen ruilen .
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
ikke een AC DC pro, met een juiste puntentelling... als ge wilt ruilen
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Dat is goed morgen zullen we ruilen.glenn pellis schreef:ikke een AC DC pro, met een juiste puntentelling... als ge wilt ruilen
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
tiens, ik wist niet dat gij een Premium had staanp_treintje schreef:
Dat is goed morgen zullen we ruilen.
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
Hallo....
Jaja...Ik begin het te snappen...maar punten halen doe ik nog ni zo goed...
Wel leuk spel iig.
Gr Jef
Jaja...Ik begin het te snappen...maar punten halen doe ik nog ni zo goed...
Wel leuk spel iig.
Gr Jef