Andere hobby's
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: Andere hobby's
Eerst deed ik veel snooker, wedstrijden en les geven maar ingenomen door de flipperhobby.
Verder lees ik graag fantasy boeken en kijk graag films/series en hou van gamen.
Computer was ook mijn hobby maar tegenwoordig mijn werk en leuke is met de hyperpin de 2 hobby's gematched
Verder lees ik graag fantasy boeken en kijk graag films/series en hou van gamen.
Computer was ook mijn hobby maar tegenwoordig mijn werk en leuke is met de hyperpin de 2 hobby's gematched
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- denBlackie
- Real name: Van Langenhove Pieter-Jan
- Contacteer:
Heel leuk ! Heb ook eens naar je andere foto's gezienDavid Pinball Wizz schreef:Kermis in binnen en buitenland. Met als topper meestal Duitsland.
En ook de penningen / tickets verzamelen.. als iemand nog oude liggen heeft ergens in een schof van de grotere attracties (geen lunaparken, schietkramen, etc..) maar de echte grotere molens.. ge kan mij er altijd een groot plezier mee doen...
Zit nu al boven de 2000 verschillende
- Pinball : CFTBL
Arcade : Terminator 2, MK II (+ UMK3 board), Mario Bros. nintendo (MAME) , Taito cocktail arcade.
retro Video Game collection.
LEFT: Taito Stratovox, Dirty Harry (Williams), Whirlwind
- Mentara
- Real name: Maarten Lemey
Militaria, specifiek Vietnam conflict 1965-1975
Verder ook nog competitie touwtrekken, hoewel op een lager pitje nu dan vroeger. En films,veeeeel films. Klassieke horror bij voorkeur.
Verder ook nog competitie touwtrekken, hoewel op een lager pitje nu dan vroeger. En films,veeeeel films. Klassieke horror bij voorkeur.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts
-
- Real name: Dennis Slagboom
Naast het flipperen heb ik nog 70 hobby's.
Vissen en standje 69 !!!!!!!!!
Vissen en standje 69 !!!!!!!!!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
En gangsters tippen waar ze op Zaventem gemakkelijk heel veel diamantjes kunnen meeritsen ?Eric schreef:Opnieuw Sporten na 8 jaar niksen
Body fitness en VTT
*** Q is good for you !! ***
Rot jong
- goodgameslover
- Real name: Yves Havermaet
Kzal eens rondhoren David.David Pinball Wizz schreef:Kermis in binnen en buitenland. Met als topper meestal Duitsland.
En ook de penningen / tickets verzamelen.. als iemand nog oude liggen heeft ergens in een schof van de grotere attracties (geen lunaparken, schietkramen, etc..) maar de echte grotere molens.. ge kan mij er altijd een groot plezier mee doen...
Zit nu al boven de 2000 verschillende
Haha ja erg hé, dat ik ze er zelf niet opzetankske schreef:@Jo, jij bent ne goeie! Zo nieuwsgierig, en wat zijn uw andere hobby's dan?
Wel mijn hobby's: Karpervissen, Schaalmodellen bouwen en verzamelen, gamen, werken aan auto's & de rally sport.
En natuurlijk alles maar ook alles wat te maken heeft met het merk Peugeot verzamel ik. altijd een zwak hart gehad voor het Franse merk.
Pins: Theatre Of Magic / The Addams Family
Gezocht:Terminator 2
Sold: Whirlwind
Gezocht:Terminator 2
Sold: Whirlwind
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
David: serieuze collectie... wij zijn jaren geleden begonnen met de tokens en jetons uit de verschillende pusherkasten te verzamelen. Geen plastieken, enkel de metalen munten..
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Das ook leuk Aeneas! Ik heb er daar enkele van. Maar bij mij dus vooral de grote attracties uit binnen en buitenland.
Het leuke is vaak deze te bekomen van een zaak die vb maar 1 of 2 kermissen onder een bepaalde eigenaar gedaan heeft. Deze zijn dus 'zeldzaam'. ook als er nieuwe zaken bijkomen of veranderen van eigenaar, vip tickets of uitnodigingen...
De oude van verdwenen attracties zijn ook wel een uitdaging alhoewel er waarschijnlijk 100-den mensen dit gewoon nog ergens in een schuif liggen hebben.
Ook zijn er in Duitsland die van één attractie voor iedere plaats andere penningen hebben. Dus dit is ook best een uitdaging (deze heb ik allemaal op 4 na ofzo, de laatste van 2012): http://dreherfanpage.de/?page_id=498
Het leuke is vaak deze te bekomen van een zaak die vb maar 1 of 2 kermissen onder een bepaalde eigenaar gedaan heeft. Deze zijn dus 'zeldzaam'. ook als er nieuwe zaken bijkomen of veranderen van eigenaar, vip tickets of uitnodigingen...
De oude van verdwenen attracties zijn ook wel een uitdaging alhoewel er waarschijnlijk 100-den mensen dit gewoon nog ergens in een schuif liggen hebben.
Ook zijn er in Duitsland die van één attractie voor iedere plaats andere penningen hebben. Dus dit is ook best een uitdaging (deze heb ik allemaal op 4 na ofzo, de laatste van 2012): http://dreherfanpage.de/?page_id=498
IFPA Country Director Belgium
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Mensen die al in de pinbasement zijn geweest kunnen zoal een beetje vermoeden wat één van mijn andere hobby's zijn.
Licht en geluid. Er zijn ledparren, ledspots, movingheads, een scanner, een strobo en een nevelmachine
Daarnaast heb ik 2 subwoofers gemaakt en hangen er wat speakers omhoog voor een "maximale geluidsbeleving"
Ik vind de aankleding van de gameroom dan ook minstens even belangrijk dan de flipperkasten zelf.
Licht en geluid. Er zijn ledparren, ledspots, movingheads, een scanner, een strobo en een nevelmachine
Daarnaast heb ik 2 subwoofers gemaakt en hangen er wat speakers omhoog voor een "maximale geluidsbeleving"
Ik vind de aankleding van de gameroom dan ook minstens even belangrijk dan de flipperkasten zelf.
- Morpheus
- Real name: jeroen
zoals mijn avatar al wel aangeeft:
in play: TOM - AFM - MM - MB - CC
B/W rules!!! Stern stinks!
B/W rules!!! Stern stinks!
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
En weer sneeuw vandaag
helaas geen geweldige sneeuw, maargoed, wel een paar leuke foto's filmpies gemaakt
helaas geen geweldige sneeuw, maargoed, wel een paar leuke foto's filmpies gemaakt
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
goeie oude E30.....
deze week weer verschillende gepasseerd bij ons
deze week weer verschillende gepasseerd bij ons
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- MeesterPieter
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Er is tegenwoordig nog maar 1 ding wat al mijn vrije tijd opslorpt....flipperforum bijlezen
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
Is bet al terug een wagen geworden?
Zeg, het valt mij op dat er hier precies nog redelijk wat vissers zitten. Ik doe het niet vaak genoeg om het een hobby te noemen, maar doe het ook wel graag. Misschien eens een apart topicje over openen...
*** Q is good for you !! ***
Hij is ondertussen gestraald en in de primer. Nu aan het strak maken.Eric schreef:Is bet al terug een wagen geworden?
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Mocht er iemand interesse hebben......
Www.venauto.nl
en ja, daar wordt enorm veel weggegooid
zelfs klassiekers !!!!!!
Waaronder veel mercedes en BMW modellen
maar ook andere zoals een celica uit 76
of een trans am uit 86.....compleet rijdend en wel
Heb er zelfs nog ff mee gespeeld en flink laten roken
Www.venauto.nl
en ja, daar wordt enorm veel weggegooid
zelfs klassiekers !!!!!!
Waaronder veel mercedes en BMW modellen
maar ook andere zoals een celica uit 76
of een trans am uit 86.....compleet rijdend en wel
Heb er zelfs nog ff mee gespeeld en flink laten roken
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
En nog flink wat kwijlsmileys erbij.Morpheus schreef:zoals mijn avatar al wel aangeeft:
- MeesterPieter
lol, kom dit net toevallig tegen:
geen naam/locatie dus zal wel niet interessant wezen
geen naam/locatie dus zal wel niet interessant wezen
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project