nieuw lid van't waasland

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Frederik
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2013, 21:53
Real name: Frederik Bral
Locatie: Belgium

nieuw lid van't waasland

Bericht door Frederik » 10 feb 2013, 22:06

hey,

hierbij stel ik me even voor zoals hier de gewoonte is,

mijn naam is dus Frederik, ben 27 jaar en woon in het landelijke Puivelde,

ik heb sinds kort een Williams Jubilee uit 1972 op de kop kunnen tikken van een kennis/buur, en moet zeggen dat ik zot ben van de ferme techniek van deze machientjes, voorlopig heb'k enkel deze, maar 'k denk dat er in de toekomst nog wel eentje bij zou durven komen :) ,

momenteel heb'k wel een klein defectje, spoeltje doorgebrand van 1 van de "bumpers" (zo noem ik ze, geen idee wat de officiële term is :lol: ), zo'n ronde stop die de bal wegkaatst bij aanraking, heb hier al een spoeltje voor gevonden, 't zou enkel ferm zijn te weten te komen waar'k de zekeringen kan vinden, buiszekeringen van 10 en 15A, als iemand me daarbij kan helpen, dan wordt dit zeer geapprecieerd ;)

ik kan niet zeggen dat'k het meest actieve lid zou zijn, maar 'k hoop hier wel het 1 en ander bij te leren en indien mogelijk m'n steentje bij te dragen :)

hierbij een paar fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frederik op 10 feb 2013, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door kris-seeburg » 10 feb 2013, 22:35

Welkom Frederik :cheers:

Gebruikersavatar
denBlackie
Berichten: 488
Lid geworden op: 05 nov 2011, 17:03
Real name: Van Langenhove Pieter-Jan
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door denBlackie » 10 feb 2013, 23:29

Welkom ;)
  • Pinball : CFTBL
    Arcade : Terminator 2, MK II (+ UMK3 board), Mario Bros. nintendo (MAME) , Taito cocktail arcade.
    retro Video Game collection.
    LEFT: Taito Stratovox, Dirty Harry (Williams), Whirlwind
http://pinballsandpixels.wordpress.com/

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door Cenobyte » 11 feb 2013, 10:06

Welkom hier! :good:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2210
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door flippers.be » 11 feb 2013, 10:58

Welkom !
De kast ziet er alvast in mooie staat uit.
Hoor eens bij bingovit.be die zit in je buurt en kan je vast aan zekeringen en spoelen helpen of je doorverwijzen..
Spoelen voor oude kasten heb ik zelf ook wel liggen (zie ook de lijst op mijn site) maar ik zit al iets verder.

Frederik
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2013, 21:53
Real name: Frederik Bral
Locatie: Belgium

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door Frederik » 11 feb 2013, 13:38

flippers.be schreef:Welkom !
De kast ziet er alvast in mooie staat uit.
Hoor eens bij bingovit.be die zit in je buurt en kan je vast aan zekeringen en spoelen helpen of je doorverwijzen..
Spoelen voor oude kasten heb ik zelf ook wel liggen (zie ook de lijst op mijn site) maar ik zit al iets verder.
merci voor de tip, zal zeker eens informeren daarvoor :good:

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door Baron Shadow » 11 feb 2013, 13:54

Welkom en succes met de nieuwe hobby.
Leuk hoor de wondere wereld van de Electro Mechanische (en andere) flipperkast.
En ja meestal nemen mensen er al snel 1 of meer kasten bij (al naar gelang de ruimte) :lol:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door stEmE » 11 feb 2013, 17:54

Welkom hier en begin al maar uit te kijken naar plaats voor kast 2... en kast 3...en kast 4.... en kast 5.... :twisted: :twisted:
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Frederik
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 feb 2013, 21:53
Real name: Frederik Bral
Locatie: Belgium

Re: nieuw lid van't waasland

Bericht door Frederik » 12 feb 2013, 00:32

hehe, ja, 'k heb hier nog wel wat plek, dus in de toekomst zit de kans er dik in dat'k nog een kas zou bijnemen, 't zal eerst zaak zijn van de centen te hebben, dan te zien welke kast 'k zou willen en dan een goeie tegen te komen :wait: ,

'k heb hier al eens zitten zien naar al de verschillende types, 't is ferm hoeveel varianten er bestaan, heb al eens gekeken of er info te vinden was i.v.m. m'n Jubilee, maar niet direct een bekend modelleke precies :mrgreen: ,

de mens waar'k deze van heb heeft ook nog 2 flippers staan, een Batman en een indiana jones, sowieso moest die ooit 1 van die 2 verkopen zal'k aan z'n deur staan :yahoo: ,

vind het allessinds een wreed plezant tijdverdrijf, zelfs met een relatief eenvoudige kas als m'n Jubilee kan'k me goed bezig houden, ook al ben'k nog niet bepaald een topspeler :lol: ,

als'k mezelf ooit zo zot zou krijgen, heb'k hier een mooi leeg kamerke in m'n huis waar wel wat kastjes in zouden kunnen, dus de kans da er ooit een gameroom komt is best groot :pin:

Plaats reactie