Ik meen ergens gelezen te hebben dat na deze run de licentie afgelopen is.
Misschien zou dat geen slechte business zijn voor Stern : apart per kast zo een stuk of 5 verschillende translites verkopen.
Deze translite ziet er mooi uit alleen er is 1 fundamentele fout gemaaktPascal schreef:er komt weer een nieuwe run tron's...
en voor de derde keer een andere translite...misschien wel de mooiste...
Ik denk een update met videomodejippen schreef:Hoop stiekem op een premium. Dan ruil ik mijnen pro in....Maar een update zou ook leuk zijn.
Er zijn 400 LE's gemaakt. Hoeveel LE eigenaars gaan ambras maken? Moeilijk te zeggen, maar neem bijvoorbeeld de helft. Dat zijn dus 200 ambras makende klanten. Een run Premium TRONs zou heel goed verkopen en makkelijk boven dat aantal gaan. Voor mij is de rekening vlug gemaakt. Stern blijft een bedrijf met als belangrijkste oogpunt winst te maken. Bovendien gaan een hele hoop van die ambras makers nu hoog van de toren blazen, maar binnen een paar maanden gewoon toch de Star Trek LE kopen.Bingovit schreef: Een premium zullen ze nooit maken gezien de ambras die ze hiermee zullen krijgen van vele LE eigenaars denk ik
Een update zou mij inderdaad nog wat meer waarschijnlijk lijken, maar een videomode is toch wel ingrijpend. Zou kunnen natuurlijk, en veel mensen vragen er achter, maar het lijkt mij wel veel werk voor een kast die eigenlijk toch al twee jaar gereleased is. Bekijk het zo: ik denk dat de return on investment voor zo'n grote update echt veel te laag is om een videomode te rechtvaardigen.Bingovit schreef: Ik denk een update met videomode![]()
Ik zeg niet dat het niet kan. Ik zeg gewoon dat het véél werk is en dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat je daar een developer op zou zetten. Tenzij die videomode natuurlijk destijds niet er in geraakt is wegens niet volledig af en er nu een "kleine" moeite nodig is om hem er nog bij te doen. 't Zou natuurlijk wel very cool zijn allemaal.Bingovit schreef:Ik heb die videomode uit héél betrouwbare bron nochtans... Niet altijd alles heeft met ROI te maken bij Stern hé![]()
Hangt ervan af natuurlijk in hoeverre de hypothetische Premium zou verschillen van de LE. De LE zou alvast altijd het plakkaatje "xxx/400" hebben, wat hem per definitie speciaal maakt en zijn prijs zal dus altijd hoger blijven dan die van een Premium. Maar los daarvan denk ik ook niet dat er een Premium-run gaat komen, hoor.Bingovit schreef:En een run premiums nu haalt het speciale van de LE gewoon weg, dat is gewoon logica.
Als je nu een LE koopt heb je weet van de premium en toen was daar geen sprake van, het zou niet eerlijk zijn tov de LE's.
En Stern kennende houden ze hier rekening mee gezien dat ook de LE's zeer beschermd worden, zo kan je geen kopruit bestellen zonder je kapotte ruit op te sturen...
Aha. Wel, het zou mij alvast logisch lijken als ze dit nieuwe bussysteem dan zouden testen op een rerun. En of dat nu Tron Premium is, of Tron Pro, of Iron Man, of ... maakt voor Stern niet zo veel uit. Kortom: het zou mij niet verbazen mocht Stern nu één of andere rerun doen om het gat tot Star Trek op te vullen.Bingovit schreef:Wat ik trouwens van Gary gehoord heb op het EAG in londen is dat de LCD er nog niet te snel zal zijn, dat men eerst de kabelbomen gaat elimineren en modulaire systemen gaat gebruiken en dus alles via een bussysteem laten communiceren en daarachter pas de LCD. Dit omdat als ze EN de LCD EN dat bussysteem tesamen gaan op de markt smijten er veel meer kans op problemen is natuurlijk....
Waarom zou je een volledige kast opnieuw gaan ontwerpen(dan toch onder het speelveld) om er dan maar een paar 100 van te maken?diesel64 schreef:Aha. Wel, het zou mij alvast logisch lijken als ze dit nieuwe bussysteem dan zouden testen op een rerun. En of dat nu Tron Premium is, of Tron Pro, of Iron Man, of ... maakt voor Stern niet zo veel uit. Kortom: het zou mij niet verbazen mocht Stern nu één of andere rerun doen om het gat tot Star Trek op te vullen.
Bij mijn weten kunnen Pro's en/of Premiums gewoon worden bij gebouwd, zodra hier weer voldoende vraag naar is. De enige kast die nooit zal worden bij gemaakt zijn de LE's.goodgameslover schreef:En niet alleen de LE eigenaars zouden mss "pissed" kunnen zijn, maar ook Pro eigenaars die veel geld gestoken hebben om die te pimpen. Ze zouden er niet meer zo makkelijk vanaf geraken door die premium.
Zou kunnen. Ik kan natuurlijk ook niet inschatten hoe ingrijpend dat nieuwe "bussysteem" is en of de software er sterk voor aangepast moet worden. Afhankelijk van de hoeveel werk nodig en de afzetmarkt die Stern inschat, zou het misschien kunnen dat een rerun van een heel populair model (zoals TRON bijvoorbeeld) toch rendabel is. Maar... mijn gok blijft nog steeds staan op Angry Birds van Trudeau.Bingovit schreef:Waarom zou je een volledige kast opnieuw gaan ontwerpen(dan toch onder het speelveld) om er dan maar een paar 100 van te maken?
Dit is echt veel werk en (IMO) weggesmeten geld, ik zie ook hoe het er hier aan toe gaat in de sector en financieel gezien is het veel interessanter om een kast van in het begin zo aan te passen.
Want een bussysteem wil zeggen dat je ook de basis software (en vast ook hardware) van de kast moet aanpassen.
Lijkt me ook veel eenvoudiger om daarvoor uit scratch te beginnen dan een volledig programma te ontleden en aan te passen waar je veel meer kans hebt op problemen en dat maar voor enkele kasten?
Vanuit het oogpunt van Stern is er misschien geen gat, maar ik vertel gewoon wat ik zie. Andere jaren releaset Stern 2 of 3 kasten per jaar. Als ik de sterke geruchten hoor dat Star Trek pas volgend jaar zou komen (wat op zich natuurlijk niet per se iets negatiefs is), dan is er vanuit het standpunt van de trouwe klanten wel degelijk een gat de komende maanden.Bingovit schreef:Wie zegt er trouwens dat er een gat is tot Star Trek?![]()
Productie draait daar naar het schijnt op volle toeren door Avengers, zeker met de grote vraag met de Metallica en zelfs nog steeds ACDC,...