Alchemy: The Red Opus

Wat doen intussen de fabrikanten?
nlcortana
Berichten: 96
Lid geworden op: 19 jan 2013, 17:32
Real name: Johan van Althuis
Locatie: The Netherlands

Alchemy: The Red Opus

Bericht door nlcortana » 04 feb 2013, 21:47

Beste allen,

Met techniek als achtergrond heb ik ooit nog de wens om zelf een flipperkast te construeren. Destijds al eens een zoektocht gedaan naar zelfbouw kasten die overeen kwamen met wat ik in gedachte had qua elektronica.
Op youtube kwam ik de volgende technicus tegen: http://www.youtube.com/user/TheRedOpusBXL?feature=watch

Deze meneer is begonnen met het maken van een eigen flipperkast die naar mijn mening fantastisch met tekeningen is onderbouwd. Een drietal jaar geleden ben ik met hem in contact geweest maar na één enkele mail wisseling nooit meer iets van deze man vernomen.

Naast mijn flipperhobby doe ik nu een opleiding tot docent elektrotechniek. Wat ik al een beetje vermoede heeft de leerstijlentest van kolb bevestigd. Ik leer door 'kunst af te kijken'. Om die reden zou ik graag nog eens in contact willen komen met de eigenaar van deze pracht.

Ik weet dat hij luistert naar de naam Frederic Duponchol en in het franse deel van belgië woont. Wie o wie kan mij in contact brengen met Frederic? Of wie weet in welke staat dit project is, en waar het misschien verder beschreven is.

Alle info is welkom.

Plaats reactie