Bingovit schreef:Even serieus blijven, een IJ in speelstaat zal je toch wel enorm zeer gemakkelijk onder de 2500euro vinden?
Als je een IJ vind in "normale" staat zou deze inderdaad ietwat onder de 2500 moeten kosten. Het probleem is alleen dat ze relatief weinig voorbij komen.
rebelish schreef:Ik moet wel zeggen dat die IJ er wel heel goed uitziet op het eerste zicht.
Ik heb al ergere gezien die verkocht werden voor een 2000 a 2500 euro, en dan denk ik gewoon dat het komt omdat er mensen zijn die dit gaan betalen voor die kast. Die IJ van Williams zijn toch altijd snel de deur uit lijkt me.
Ja maar allé, 3250 voor een IJ is toch wel te zot volgens mij.
Midlifecrisis schreef:Ja, maar mijn 7 jarige verstaat dat Engels nog niet zo goed, laat staan de kleinste van 3.
Dat probleem zul je bij alle kasten hebben vermoed ik
Ondertussen blijkbaar weinig forummers die wat te koop hebben.
Mijn madam is al zot geworden van het feit dat ik uren aan de pc zit het net af te schuimen.
Ondertussen vragen die andere wanneer we nu een flipperkast zullen hebben.
Het is een feit dat het aanbod de laatste maanden aardig is afgenomen en de vraag (aantal kapers op de kust) is ondertussen toegenomen. Dit resulteert vooral in stijgende prijzen en kasten die relatief snel verkocht zijn (snel reageren dus).
Wat ik zou doen als ik jou was is het wensenlijstje uitbreiden met een aantal leuke, kindvriendelijke kasten die gemakkelijker te vinden zijn. Zoeken naar die specifieke 4 kasten is een lastige klus, zeker als ik proef dat twee van die kasten eigenlijk buiten het budget vallen wat je uit wil geven (toch?).