Teta
Teta
Hi,
Mijn naam is Steven, maar zeg maar Teta Ik werk in de ICT, maar ben electronicus van opleiding. Heb vroeger nog als jobstudent technieker geweest in een lunapark (Sportland in Bredene/Blankenberge) waar ik veel ervaring opgedaan heb in het herstellen van arcade games en flipperkasten.
Ik ben bezig met het restaureren van een Zaccaria Pinball Champ '82 en tijdens het zoeken naar informatie jullie forum gevonden.
Jullie kunnen mijn vorderingen met mij kast volgen op http://pinball.teta.be
Tot Forums
Teta
Mijn naam is Steven, maar zeg maar Teta Ik werk in de ICT, maar ben electronicus van opleiding. Heb vroeger nog als jobstudent technieker geweest in een lunapark (Sportland in Bredene/Blankenberge) waar ik veel ervaring opgedaan heb in het herstellen van arcade games en flipperkasten.
Ik ben bezig met het restaureren van een Zaccaria Pinball Champ '82 en tijdens het zoeken naar informatie jullie forum gevonden.
Jullie kunnen mijn vorderingen met mij kast volgen op http://pinball.teta.be
Tot Forums
Teta
I brake for giant cyberhamsters!
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Teta
Welkom... serieuze blog heb je daar.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
welkom hier steven, en zoals jos al schreef "kennis van elektronika "Avatar schreef:Welkom Steven!
En opnieuw iemand met kennis van elektronica ...
Veel succes met de Zaccaria alvast.
awel, als ge diene zaccaria weer aan de gang krijgt zitten we gebakken hier
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
Ik wacht nog op twee 3081 driver IC's en dan is het CPU bord af. De voeding is al in perfecte staat en voor zover ik kon testen het sound bord ook. Nog twee display bordjes herstellen en we zijn ermee klaar. 't Is eigenlijk enkel nog op onderdelen dat ik wacht
Ik moet het driver bord nog grondig testen, maar van wat ik nu al gezien heb is het in orde. Alle solenoids werken en 'k heb maar een viertal lampjes die niet of slecht aan en uit gaan...
Check regelmatig mijn site voor updates.
Groeten!
Ik moet het driver bord nog grondig testen, maar van wat ik nu al gezien heb is het in orde. Alle solenoids werken en 'k heb maar een viertal lampjes die niet of slecht aan en uit gaan...
Check regelmatig mijn site voor updates.
Groeten!
I brake for giant cyberhamsters!
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Welkom!
Heb je blog ook even gelinkt op m'n eigen blog, zoals ik doe met elke intressante blog.
Ferme zaccaria! Ik hoop dat je hem aan de waggel krijgt
Heb je blog ook even gelinkt op m'n eigen blog, zoals ik doe met elke intressante blog.
Ferme zaccaria! Ik hoop dat je hem aan de waggel krijgt
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)