login help
Re: login help
Is een cookie settings probleem vermoed ik allicht gecombineerd met wat hierboven al gemeld is, kijk eens bij options>privacy>advanced en kijk welk type cookies er wel niet accepted zijn.
Heeft totaal niks met de browser te maken die je gebruikt, kan bij IE, FF en Chrome en whatever voorkomen, het hangt af van sommige security/privacy settings.
Heeft totaal niks met de browser te maken die je gebruikt, kan bij IE, FF en Chrome en whatever voorkomen, het hangt af van sommige security/privacy settings.
Cookie van flipperforum verwijderen en dan gaat het wel werken.zwartepanter schreef:Goh management, ik ben nogal "nen ouwe" die van oude dingen houdt en moeilijker op iets nieuws overschakelt. Ik zal er wel mee leren leven om telkens opnieuw -en trouwens alleen op flipperforum??? - mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te tikken... . Wel raar dat het op andere sites nog wel marcheert.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Nope, niks helpt, op gameroom gaat het ook niet meer... Beveiliging op medium-hoog had ik hiervoor al gecheckt, ook instelling "vraag om wachtwoord" staat op... pfff... .
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
Ik gebruik Maxthon ipv IE, FF, Chrome of whatever
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
- zwartepanter
Nope, nope en nog eens nope... cookies instelling alles accepteren, cookies verwijderd, website toegevoegd bij cookies enz... . Hoe maak ik de cache leeg?
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
hadden ook cookies verwijderd , maar probleem bleef
met firefox lukt het wel , dus wij tevreden
met firefox lukt het wel , dus wij tevreden
- zwartepanter
Yes, thx! idd, in extra's en beveiliging cache leegmaken, did the trick!