Dit jaar laat ik me overigens niet misleiden door de nieuwe stern kasten als ik op de start button druk en er niks gebeurd!

ja hallo ik ga niet naar amsterdam om wat recreatief te flipperen zuspacecake schreef:Ligt er aan of je recreative inschrijft..,dan moet je dit aanklikken...
1 x Weekend entrance fee (NFV members or foreign visitor) = EUR 15.00
Op het BoP zullen eigenlijk bijna al de laatste staan van Stern zoals TFLE, ACDC Premium, Xmen LE Wolverine, TRON LE, Iron Man,...vmuniverse schreef:Nu het DPO dichterbij komt heb ik nog even gekeken op de site van dpo 2012
Ik zie zeker veel leuke kasten, maar ik mis de nieuwe kasten zoals X-Men en ACDC
Ik zag wel dat er X-men en Torn LE's bij het BOP aanwezig zijn![]()
Heb nog nooit op deze kasten een potje gespeelt
Als ge niet moetVdB schreef:kamer niet meer vrij, tzal een nachtje ronddolen in A'dam worden oek ni slecht natuurlijk
Inderdaad ,dat zijn echt mijn helden op gebied van flipper mods.... http://www.dutchpinball.com/home.phpBingovit schreef: Die Bride of Pinbot van DutchPinball zag er echt wel ENORM knap uit met die DMD, chapeau!
Sorry dat ik zo slecht speelde op the TOTAN... !lotmamordun schreef:Ik ga ook (heb normaal gezien reeds een ticket voor zondag)