Eventjes mezelf voorstellen.
- red_daysleeper
- Real name: Eddy
- Contacteer:
Hi all!
Na vele maanden van meegluren hier, heb ik uiteindelijk toch ook even een accountje aangemaakt.
Mijn naam is Eddy en woon in de zuidrand van Brussel. Ben al jaar en dag gebeten door de flippermicrobe en nu is het moment eindelijk aangebroken waarop ik een kast in huis kan halen (de renovatiewerken lopen op z'n eind).
Als eerste kast hoop ik één uit het lijstje van mijn all time favo's uit mijn jeugd op de kop kunnen te tikken, zijnde (not in a particular order):
The Flintstones
Judge Dredd
The Addams Family
Daarnaast ben ik ook al jaren een vrij intensieve videogame collector (rond de 3K games inmiddels).
Grtz!
Na vele maanden van meegluren hier, heb ik uiteindelijk toch ook even een accountje aangemaakt.
Mijn naam is Eddy en woon in de zuidrand van Brussel. Ben al jaar en dag gebeten door de flippermicrobe en nu is het moment eindelijk aangebroken waarop ik een kast in huis kan halen (de renovatiewerken lopen op z'n eind).
Als eerste kast hoop ik één uit het lijstje van mijn all time favo's uit mijn jeugd op de kop kunnen te tikken, zijnde (not in a particular order):
The Flintstones
Judge Dredd
The Addams Family
Daarnaast ben ik ook al jaren een vrij intensieve videogame collector (rond de 3K games inmiddels).
Grtz!
You don't stop playing games when you get old, you get old when you've stopped playing games
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Re: Eventjes mezelf voorstellen.
Vanuit Holland ->
Welkom

Welkom
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Welkom Eddy.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
welkom Hier
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Welkom Eddy 

- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom hier

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
Welkom Eddy
Leuk, alweer een avatar-poezeke erbij.
Leuk, alweer een avatar-poezeke erbij.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
- red_daysleeper
- Contacteer:
Bedankt iedereen.
Hier zitten inderdaad heel wat avatar-poezen blijkbaar, dat was me tot nu nog niet opgevallen
Hier zitten inderdaad heel wat avatar-poezen blijkbaar, dat was me tot nu nog niet opgevallen

You don't stop playing games when you get old, you get old when you've stopped playing games
Ja plezant hé, het is hier een hele beestenboel.red_daysleeper schreef:Bedankt iedereen.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
Welkom Eddy!
Rand Brussel, fijn, nog eens iemand uit de buurt.
Ik heb helaas geen van je kasten op je lijstje staan, anders zou ik zeggen kom maar eens af dan kan je ze nog eens spelen (misschien zijn ze beter/minder goed dan je ze herinnert
)
Een Flintstones heb ik hÃer net in de te koop rubriek zien passeren - weet niet of die al weg is....
Ik heb helaas geen van je kasten op je lijstje staan, anders zou ik zeggen kom maar eens af dan kan je ze nog eens spelen (misschien zijn ze beter/minder goed dan je ze herinnert

Een Flintstones heb ik hÃer net in de te koop rubriek zien passeren - weet niet of die al weg is....
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.
Gone: AFM, TOM.
-
- Real name: Christophe Daelemans
Welkom Eddy
CP en ACDC Pro
Exit:IM VE, CFTBL, NGG, WWE RR, JD, DR.Who ,WoF, BSD, Monopoly ,POTC en W?D
Exit:IM VE, CFTBL, NGG, WWE RR, JD, DR.Who ,WoF, BSD, Monopoly ,POTC en W?D
- red_daysleeper
- Contacteer:
Haha, toch bedankt voor het aanbodDonJoe schreef:Welkom Eddy!
Ik heb helaas geen van je kasten op je lijstje staan, anders zou ik zeggen kom maar eens af dan kan je ze nog eens spelen (misschien zijn ze beter/minder goed dan je ze herinnert)

Die flintstones is momenteel gereserveerd voor me, nu nog ff tijd vinden om eens een kijkje te gaan nemen en misschien kan ik binnenkort mijn eerste aankoop komen posten

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welkom hier!