Hoe meer flippers hoe liever.Bingovit schreef:Kbegin zo stillekesaan te peinzen dat we daar meer dan drie flipper nodig gaan hebben
En zijn er weer bekers te winnen, zo ja dan liefst max 1 per persoon anders gaat VCH met al de bekers naar huis.
Hoe meer flippers hoe liever.Bingovit schreef:Kbegin zo stillekesaan te peinzen dat we daar meer dan drie flipper nodig gaan hebben
Hé ja... Ik zal dat eens onderhoren maar ik veronderstel dat de TPST'ers niet TE vroeg willen komen?g94 schreef:Zeg Evert hoe laat begint dat? Want op die Facebook pagina staat er 17u?
Wij houden de winkel open tot 18.00 uur dus op zijn vroegst (als die idiote tunnel een beetje meewil ) 18.30 in St Niklaas voor ons...Bingovit schreef:Hé ja... Ik zal dat eens onderhoren maar ik veronderstel dat de TPST'ers niet TE vroeg willen komen?
BBHBingovit schreef:Stel dat we ne 4de meepakken, dewelksten krijgt de voorkeur?
*TAF
*BBH
*IJ4
*NBA
Eric schreef:BBH
BBHBingovit schreef:Stel dat we ne 4de meepakken, dewelksten krijgt de voorkeur?
*TAF
*BBH
*IJ4
*NBA
Ik zet je dan ook op de BBQ-lijst Peter?VdB schreef:is er nog plaats voor 2?
tegen 19u zoiets geraak ik er wel
Ja dat kan ik beamen?Bingovit schreef:@Didier: ik denk niet dat je dan genoeg op Xmen en ACDC en BBH hebt gespeeld als je spreekt over lange baltijden want ze kunnen verdomd kort zijn
Oei oei...en met mijn speelkwaliteiten dus nog korter...ik zal dan maar veel Euro's meepakken zeker...Bingovit schreef:@Didier: ik denk niet dat je dan genoeg op Xmen en ACDC en BBH hebt gespeeld als je spreekt over lange baltijden want ze kunnen verdomd kort zijn
Of een zekere exploitant moet de replays heel laag zetten.stEmE schreef:Oei oei...en met mijn speelkwaliteiten dus nog korter...ik zal dan maar veel Euro's meepakken zeker...
Laten we heel even eerlijk zijn, was er op de laatste TPST al niet genoeg replay?p_treintje schreef:Of een zekere exploitant moet de replays heel laag zetten.