Drie eigenaars van een brouwerij.
- ruud
- Real name: Ruud Wouters
Drie eigenaars van een brouwerij.
Drie eigenaars van een bierbrouwerij besluiten na een seminar nog een pilsje te pakken.
De eerste (de eigenaar van Jupiler) besteld uiteraard drie Jupilers voor hun allen.
En deze worden ook gewoon genuttigd met een praatje pot.
De tweede (eigenaar van Stella Artois) besteld het volgende rondje, en je raadt het al, drie glazen Stella worden gebracht door de ober.
Enige slokken later besteld de derde (eigenaar van Grolsch) een rondje HEINEKEN !!!!!!
De twee belgen weten niet wat ze horen en vertellen hun collega:"je kunt hier ook Grolsch bestellen hoor"
Ach zegt de hollander, "Voor het avondeten drink ik geen bier" !!!!!
De eerste (de eigenaar van Jupiler) besteld uiteraard drie Jupilers voor hun allen.
En deze worden ook gewoon genuttigd met een praatje pot.
De tweede (eigenaar van Stella Artois) besteld het volgende rondje, en je raadt het al, drie glazen Stella worden gebracht door de ober.
Enige slokken later besteld de derde (eigenaar van Grolsch) een rondje HEINEKEN !!!!!!
De twee belgen weten niet wat ze horen en vertellen hun collega:"je kunt hier ook Grolsch bestellen hoor"
Ach zegt de hollander, "Voor het avondeten drink ik geen bier" !!!!!
Nederlands flipperkampioen 2018
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
Re: Drie eigenaars van een brouwerij.
Wij vertellen ze anders
1e heineken
2e grolsch
3e moortgat/jupiler/whatever belgisch bier
Dan besteld 3e 3 heinekens en 3 grolsch
En dan is antwoord ongeveer zelfde
hiniken is geen bier maar grolsch ook niet
Jullie Amstel vind ik dan wel weer cava
1e heineken
2e grolsch
3e moortgat/jupiler/whatever belgisch bier
Dan besteld 3e 3 heinekens en 3 grolsch
En dan is antwoord ongeveer zelfde
hiniken is geen bier maar grolsch ook niet
Jullie Amstel vind ik dan wel weer cava
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Lijkt wel verschil tussen bier of pils. Pils wordt hier ook wel uilezeik genoemd.
Persoonlijk vind ik Grolsch vwb de pilseners een van de lekkersten, en Heineken vind ik echt niet lekker. Smaken verschillen natuurlijk.
Het viel me laatst overigens op dat de houdbaarheidsdatum van jullie bier soms wel ver in de toekomst ligt. Van de Geuze Boon stond op het flesje tot 28-09-2031. Dan hoop ik met pensioen te zijn....
Persoonlijk vind ik Grolsch vwb de pilseners een van de lekkersten, en Heineken vind ik echt niet lekker. Smaken verschillen natuurlijk.
Het viel me laatst overigens op dat de houdbaarheidsdatum van jullie bier soms wel ver in de toekomst ligt. Van de Geuze Boon stond op het flesje tot 28-09-2031. Dan hoop ik met pensioen te zijn....
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Heb ooit eens een Geuze gedronken die jaaaaaaaren oud was, in een houten krat staken de flesjes zelfs nog! Jawadde, daar drink je er geen 10 van...
- vmuniverse
- Real name: none
Ik vind een duveltje wel lekker
Pinball is a little peace of art
Da's omdat het sinds kort verplicht is om op alle bieren een houdbaarheidsdatum te zetten, iets waar de geuze brouwers niet echt blij mee waren. Geuze heeft in principe immers geen "vervaldatum" en verbetert met de jaren (indien bewaard in goede omstandigheden).Richard Baan schreef:Het viel me laatst overigens op dat de houdbaarheidsdatum van jullie bier soms wel ver in de toekomst ligt. Van de Geuze Boon stond op het flesje tot 28-09-2031. Dan hoop ik met pensioen te zijn....
Bij mijn verjaardag heb ik nog een Kriek Girardin gekraakt. Bestoft, uit de kelder van mijn favoriet café. Het stond niet eens meer op de kaart. Topbier.
No shirt. No shoes. No pinball.
- Saru
- Contacteer:
Zo zijn er nog.
Maar meeste bieren hebben wel vervaldatum hoor.
Orval is 1 van de weinigen zonder.
Maar zoals kriek, orval, duvel, etc... zijn er verschillende bieren die voort gisten op de fles.
Vooral duvel die "overtijd" is heeft een aparte smaak.
Maar meeste bieren hebben wel vervaldatum hoor.
Orval is 1 van de weinigen zonder.
Maar zoals kriek, orval, duvel, etc... zijn er verschillende bieren die voort gisten op de fles.
Vooral duvel die "overtijd" is heeft een aparte smaak.
En ?? Vlotjes naar de WC zeker 's anderendaags...zwartepanter schreef:Heb ooit eens een Geuze gedronken die jaaaaaaaren oud was, in een houten krat staken de flesjes zelfs nog! Jawadde, daar drink je er geen 10 van...
Doet me denken aan de allereerste keer dat ik "binnen" ging bij mijn schoonouders. Schoonma goot mij daar een Hoegaerden uit die eigenlijk al de kleur van een pils gekregen had. Ik dus maar niets durven zeggen en die drab naar binnen gewurgd. Geloof me vrij dat daar wel degelijk een houdbaarheidsdatum overschreden was ! Ik ga even deze smiley gebruiken : maar gelieve de mond in gedachten te vervangen door een andere lichaamscaviteit...
*** Q is good for you !! ***
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Neenee! Da was precies nen zware trappist geworden, goe spul zenne! .
- Saru
- Contacteer: