Gamenuts
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
Gamenuts
hierbij reportage van gamenuts, op bezoek bij Luc van Esch
vanaf 8:45
vanaf 8:45
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Re: Gamenuts
Mooi filmpje !
De eigenaar komt ook goed over in het filmpje.
Alleen snap ik nog totaal niets van hem.
Kreeg dit mailtje:
The following is an e-mail sent to you by an administrator of "Belgian GameRoom Forum".
info@gameroom.be
Include this full e-mail (particularly the headers).
Message sent to you follows:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GameNuts @ Belgamco (Founder of www.GameRoom.be)
http://www.gameroom.be/forum/viewtopic.php?f=17&t=8718
Keeping the games alive ...
Laat hem toch gewoon kappen en laat de boel niet zo aanrommelen.
De eigenaar komt ook goed over in het filmpje.
Alleen snap ik nog totaal niets van hem.
Kreeg dit mailtje:
The following is an e-mail sent to you by an administrator of "Belgian GameRoom Forum".
info@gameroom.be
Include this full e-mail (particularly the headers).
Message sent to you follows:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GameNuts @ Belgamco (Founder of www.GameRoom.be)
http://www.gameroom.be/forum/viewtopic.php?f=17&t=8718
Keeping the games alive ...
Laat hem toch gewoon kappen en laat de boel niet zo aanrommelen.
1) Ik startte het filmpje
2) Ik zag Frank Molnar
3) Ik stopte het filmpje
2) Ik zag Frank Molnar
3) Ik stopte het filmpje
No shirt. No shoes. No pinball.
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Spijtig dat hij niet even van de gelegenheid gebruik maakt om wat reclame te maken voor flipperforum.be...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
g94 schreef:Spijtig dat hij niet even van de gelegenheid gebruik maakt om wat reclame te maken voor flipperforum.be...
In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Kan je dat filmpje niet hacken ?g94 schreef:Spijtig dat hij niet even van de gelegenheid gebruik maakt om wat reclame te maken voor flipperforum.be...
bwa, als er nieuw volk op gayroom komt en ze zien die dode boel komen ze toch naar hier...g94 schreef:Spijtig dat hij niet even van de gelegenheid gebruik maakt om wat reclame te maken voor flipperforum.be...
- denBlackie
- Real name: Van Langenhove Pieter-Jan
- Contacteer:
Aan de uploader vragen een reusachtige annotation te plaatsen op de video met een link naar hier ?
Ik heb alvast een comment gezet dat ze flipperforum.be zeker eens moeten bezoeken. Wie weet, iedereen leest die zelfs voor de video te zien, ook al zeggen ze van niet.
Ik heb alvast een comment gezet dat ze flipperforum.be zeker eens moeten bezoeken. Wie weet, iedereen leest die zelfs voor de video te zien, ook al zeggen ze van niet.
- Pinball : CFTBL
Arcade : Terminator 2, MK II (+ UMK3 board), Mario Bros. nintendo (MAME) , Taito cocktail arcade.
retro Video Game collection.
LEFT: Taito Stratovox, Dirty Harry (Williams), Whirlwind
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Misschien moeten we er eens over klappen wat te doen als Gameroom de deuren sluit. Hebben we liever een kleine community met mensen die mekaar kennen? Of blijft het open en mag het op de duur anoniemer worden?Pascal schreef:bwa, als er nieuw volk op gayroom komt en ze zien die dode boel komen ze toch naar hier...
Ikzelf zou er niet tegen zijn dat FF klein blijft eerlijk gezegd, vind het wel gezellig zo.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
Is natuurlijk gezellig.
Maar is het niet altijd welkom nieuwe flipperbuddy's te leren kennen?
En zonder FF of GR waar gaan de nieuwelingen dan beginnen?
Je hebt aan beidde kanten pros en cons.
Anders maak je een subdomein met een 2e forum he
Maar is het niet altijd welkom nieuwe flipperbuddy's te leren kennen?
En zonder FF of GR waar gaan de nieuwelingen dan beginnen?
Je hebt aan beidde kanten pros en cons.
Anders maak je een subdomein met een 2e forum he
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
En ik heb alvast je comment een +1 gegeven. Stel je voor dat die bovenaan bij de top comments zou eindigen. Hoe heerlijk zou dat zijn.denBlackie schreef: Ik heb alvast een comment gezet dat ze flipperforum.be zeker eens moeten bezoeken. Wie weet, iedereen leest die zelfs voor de video te zien, ook al zeggen ze van niet.
Ge hebt een punt. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het forum open houden de enige garantie is om het een toekomst te geven. En bovendien: hoe groot het ook wordt, de "harde kern" zal nooit anoniem worden voor mekaar hé.g94 schreef: Misschien moeten we er eens over klappen wat te doen als Gameroom de deuren sluit. Hebben we liever een kleine community met mensen die mekaar kennen? Of blijft het open en mag het op de duur anoniemer worden?
Ikzelf zou er niet tegen zijn dat FF klein blijft eerlijk gezegd, vind het wel gezellig zo.
No shirt. No shoes. No pinball.
Ik ben wel voorstander van een beperkter forum met enkel mensen met blond haar en blauwe ogen.
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
Dirk schreef:Ik ben wel voorstander van een beperkter forum met enkel vrouwen[/b] met blond haar en blauwe ogen.
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
70 jaar geleden was er ook zo iemand...Dirk schreef:Ik ben wel voorstander van een beperkter forum met enkel mensen met blond haar en blauwe ogen.
Maar voeg nog "dikke " toe aan dat lijstje en ik ben helemaal mee...
*** Q is good for you !! ***