Steven
Steven
Ook ik zal me even voorstellen: Steven uit Nijmegen.
Kasten in mijn flat: Stargate, Dr.Who, BSD, High Speed, JD, RFM en een Road Kings met een DMD die draait op eigen geschreven software/regels met een P-ROC.
Verder heb ik bij een jongerenkoor nog een vrij afgeragde High Speed zonder kopruit staan, bij vrienden een Road Kings (zonder P-ROC ) en andere vrienden een Striker Xtreme waarvan de goalie (nog) niet werkt. Dan nog een Big Guns op de school waar ik werk: deze gaan we met een paar leerlingen programmeren (ook P-ROC).
Oh ja, en ik moet eens kasten verkopen omdat m'n flat te vol wordt
Kasten in mijn flat: Stargate, Dr.Who, BSD, High Speed, JD, RFM en een Road Kings met een DMD die draait op eigen geschreven software/regels met een P-ROC.
Verder heb ik bij een jongerenkoor nog een vrij afgeragde High Speed zonder kopruit staan, bij vrienden een Road Kings (zonder P-ROC ) en andere vrienden een Striker Xtreme waarvan de goalie (nog) niet werkt. Dan nog een Big Guns op de school waar ik werk: deze gaan we met een paar leerlingen programmeren (ook P-ROC).
Oh ja, en ik moet eens kasten verkopen omdat m'n flat te vol wordt
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Re: Steven
Hoi Steven !
Lees ik nou in je flat ???? Penthouse of helemaal tot de nok toe vol staan ?
Gewoon een flat..... wordt me eigenlijk net iets te vol, dus moet maar eens stoppen met uitbreiden, of zelfs gaan inkrimpenwza1979 schreef:Hoi Steven !
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
hey steven, welkom hierSteven schreef:Gewoon een flat..... wordt me eigenlijk net iets te vol, dus moet maar eens stoppen met uitbreiden, of zelfs gaan inkrimpenwza1979 schreef:Hoi Steven !
mss de flat langs je bijhuren
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
Hoi naamgenoot welkom hier
Wat betreft het inkrimpen ik heb altijd interesse in je Dr Who
Hey naamgenoot, dank je. Maar ik hou de Dr voorlopig nog wel. Als ik wat weg doe, eerder een High Speed, RFM of de JD.stevenvs schreef:Hoi naamgenoot welkom hier
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
welcome
Welcom
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Welkom Steven!
En misschien eerst wat andere meubels buiten zetten vooraleer je de leuke (flipper-)kastjes wegdoet ... ?
En misschien eerst wat andere meubels buiten zetten vooraleer je de leuke (flipper-)kastjes wegdoet ... ?
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
He steven welkom en gezellig je hier ook te zien.
Heb gisteren de Secret Service die ik ooit van je gekocht heb uit logeren gebracht.
Wordt weer technisch in orde gemaakt aangezien bij de fotoshoot laatst voor het blad Louder de displays het begaven.
Straks dus hopelijk weer helemaal speelklaar.
Heb gisteren de Secret Service die ik ooit van je gekocht heb uit logeren gebracht.
Wordt weer technisch in orde gemaakt aangezien bij de fotoshoot laatst voor het blad Louder de displays het begaven.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Kijk, goed dat ie goed onderhouden wordt! Blijft een leuke kast. Ik heb me achteraf wel eens afgevraagd of ik niet liever de High Speed had verkocht in plaats van de Secret Service.Baron Shadow schreef:Heb gisteren de Secret Service die ik ooit van je gekocht heb uit logeren gebracht.
..... andere meubels eerst de deur uit doen.... dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!~
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welgekomen!
-
- Real name: Marijke
Heeeeeeee Steven
Hey Marijke.Marijke B. schreef:Heeeeeeee Steven
Leuk om hier veel bekenden terug te zien. Ook wel logisch. En thanks voor alle 'welkoms'!