No Fear opknappen

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
Reneeeee
Real name: René van Gool

Re: No Fear opknappen

Bericht door Reneeeee » 01 mei 2012, 12:14

Fijn om te horen William dat de kast weer terug is bij zijn baasje want geeft mij de mogelijkheid om een paar pogingen te kunnen doen om die 100 B op de teller te krijgen wat ik al een tijdje op mijn uitdagingsverlangllijstje heb staan. Misschien ben je er dan ook zelf bij William ?

Gr René ;) :)

wza1979
Real name: William van de Zand

Bericht door wza1979 » 24 jun 2012, 20:15

Ben vanmiddag even bij de eigenaar van de No Fear geweest en uiteraard even een potje gespeeld.
Hij is al iets trager geworden en begint nu een beetje lekker te spelen.
Er wordt goed voor gezorgd.

Maar er is ook een ontspiegelde glasplaat ingezet, van de ministryofpinball, en dat is echt schitterend. Dat zijn echt de beste glasplaten momenteel op de markt. Ik had zelfs na een half uur nog steeds het idee dat er geen plaat op zat en wilde met mijn vingers steeds het speelveld aanraken :lol:

Reneeeee
Real name: René van Gool

Bericht door Reneeeee » 25 jun 2012, 07:00

Ja William, dan is het dubbel genieten van hoe mooi en prachtig je die kast hebt opgeknapt. Ik vind het ook een verbluffend mooi resultaat geven met die glasplaat want ik vind het flipperen in 3D geworden :D

Gr René ;) :)

HarrieD
Real name: Harrie D
Contacteer:

Bericht door HarrieD » 26 jun 2012, 11:55

Mooi werk! Doet me in ieder geval besluiten om mijn F14 met de roller te gaan coaten. Geweldig resultaat!
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).

wza1979
Real name: William van de Zand

Bericht door wza1979 » 26 jun 2012, 14:05

Ik weet niet of je alles gelezen hebt, maar de eerst 5 a 6 lagen zijn met roller gedaan. Als top coat zijn er 3 lagen door de spuiter over gegaan. Vervolgens gepolijst .......

HarrieD
Real name: Harrie D
Contacteer:

Bericht door HarrieD » 26 jun 2012, 18:15

wza1979 schreef:Ik weet niet of je alles gelezen hebt, maar de eerst 5 a 6 lagen zijn met roller gedaan. Als top coat zijn er 3 lagen door de spuiter over gegaan. Vervolgens gepolijst .......
Yep, heb ik gelezen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).

Plaats reactie