lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Gesloten
Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 655
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door Den Duze » 25 mei 2012, 08:01

Allereerst weet ik niet wat Jos zijn zoektocht juist was maar aan de reacties te zien was dat grondig.

@Mario:
Als de kast (volgens u) reeds voor u was op MP dan vind ik het straf dat deze hier (en op gameroom) ook nog eens komt te staan
Nog straffer dat ik een deadline krijg om deze te kopen
Nog veel straffer dat ik die deadline heel gemakkelijk kon halen (ja, met cash)
Totaal onbegrijpelijk dat ik op alle vragen (met meerdere aub's en andere :rose: woordjes) geen reactie krijg van de verkoper.
Niet zo proper van u om toch nog een "ik woon in de buurt en dan kun je nog eens komen spelen op uw kastje" te sturen (terwijl de kast - volgens u - eigenlijk toch al aan u beloofd was).
Ik een telnr krijg van Gizmo3 waar hij dan toch nooit opneemt.
Dat u hier dan een hele preek maakt van dat ik mijn beloftes niet waarmaak.

Ik wil iedereen die het ooit wil weten alle communicatie tonen en ik vrees dat er sommige :hypno: zullen trekken.
Ik begrijp dat je Gizmo3 probeert te verdedigen maar spijtig genoeg komt je daardoor zelf in een minder daglicht te staan (voor mij toch)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor de eerste keer enorm teleurgesteld ben in sommige forumleden (en dit is niet omdat ik de lotr niet heb kunnen kopen, het is gewoon de manier waarop en alle andere :puke: die men dan aanhaalt om toch maar niet over te komen zoals men gehandeld heeft (of is)).

Ik hoop dat je veel plezier hebt aan de lotr (ik hoop evenveel als dat ik eraan zal hebben als ik deze bij iemand anders kan gaan spelen).
Ik hoop ook dat u en Gizmo3 de volgende keer het spel een beetje eerlijker spelen of gewoon eerlijk op het forum (en niet via pm) toegeven dat om ... reden de afspraak niet doorgaat!

NB: eigenlijk was het de bedoeling om na het zien dat de kast verkocht was enkel de kleine reactie te geven van bedankt... maar omdat er reactie kwam van Evert (uiteraard niet slecht bedoelt van hem) moest ik toch een beetje meer uitleg geven van de manier waarop. Ik heb hier 2 dagen alles gedaan om de verkoop tot een goed einde te brengen en dan merk je ineens hoe de wereld (toch voor sommige personen) in elkaar zit.

Ben ik pissed? (zoals den Yves het mooi beschrijft)
Jawel - maar vooral omdat ik gisteren een slechte LFC gespeeld heb :spank: (dat wil uiteraard zeggen dat ik zaterdag enkele mensen ga moeten pijn doen bij den Glenn :rock: )

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1787
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door p_treintje » 25 mei 2012, 08:07

Niet te veel pijn aub, heb dan al een hele shift op het werk opzitten. :mrgreen:

Op de bfc de week nadien kan je je hier laten gaan op de lotr.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 655
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door Den Duze » 25 mei 2012, 08:39

hmmm ik zal mijn best doen ...

@Jos: amaai ik heb nu net uw zoekwerk gelezen :clap: :clap: :clap: :respect: :respect: :respect:
Het is nog erger dan verwacht. Men probeert hier den boel nogal een beetje te verdraaien.
Tja, ik weet weeral waarom men altijd 'je bent veel te eerlijk' tegen mij zegt :oops:

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door Cenobyte » 25 mei 2012, 09:05

Ik heb ook wat emailtjes en berichtjes gezien van mijn kant en laten we zeggen dat de waarheid ergens in het midden ligt. ;)

We hebben vermoedelijk beiden schuld: ik had wellicht wat minder opdringerig de verkoper moeten benaderen en Didier had wellicht wat sneller/adequater kunnen handelen.

Laten we het daar op houden en nu weer verder gaan met de flipperhobby? :rose:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door stEmE » 25 mei 2012, 09:35

Den Duze schreef:Ben ik pissed? (zoals den Yves het mooi beschrijft)
Jawel - maar vooral omdat ik gisteren een slechte LFC gespeeld heb :spank: (dat wil uiteraard zeggen dat ik zaterdag enkele mensen ga moeten pijn doen bij den Glenn :rock: )
Om maar te zeggen hoe slecht hij gisteren gespeeld heeft, zelfs IK heb hem op een kast achter mij gehouden... :hypno: :run:
Dat gaat dus echt wel hard gaan nu zaterdag.
(PS : sorry Didier, ik zal het nooit meer doen hoor (en dat is waarschijnlijk nog de waarheid ook :))
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 655
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door Den Duze » 25 mei 2012, 09:53

Cenobyte schreef:Ik heb ook wat emailtjes en berichtjes gezien van mijn kant en laten we zeggen dat de waarheid ergens in het midden ligt. ;) :
Niet akkoord (maar ga hier niet verder over lullen
Cenobyte schreef: We hebben vermoedelijk beiden schuld: ik had wellicht wat minder opdringerig de verkoper moeten benaderen en Didier had wellicht wat sneller/adequater kunnen handelen. :
Over u akkoord (maar perfect verstaanbaar, het is nu éénmaal een leuke kast die niet zoveel verkocht wordt
Over mij niet akkoord want als ik een deadline krijg dan verwacht ik ook dat dit de deadline is (en die had ik - wel met veel problemen en extra werk , maar dat had ik ervoor over) gehaald
:[/quote]
Cenobyte schreef: Laten we het daar op houden en nu weer verder gaan met de flipperhobby? :rose:
Ben nooit gestopt met de flipperhobby maar ik dacht (meestal terecht maar overal zijn er uitzonderingen) dat dit een groep was met respect voor elkaar.

Ik zoek verder achter een leuke uitdagende kast :pin: (hopelijk met minder gezever :puke: )

Management: sluit dit topic maar! (in mijn geheugen zal het waarschijnlijk wel blijven hangen)
Op naar morgen en leuke nieuwe flipperdag :pin: voor het eerst in den Glenn zijn nieuwe gameroom :hypno:
Samen een beetje :cheers: met hopelijk enkele monsterscores :yahoo: en veel :rofl:

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6195
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door zwartepanter » 25 mei 2012, 10:14

Ah neen hé, ik wil ook nog iets kwijt: ik snap niet dat je iets belooft/toezegt en afspreekt en het dan niet doorgaat, ook al zelf meegemaakt en da's echt om te :puke: . Ik ken dat van "eerlijk en te braaf zijn" ;) .

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: lotr: topic closed maar ik wil toch nog iets schrijven

Bericht door Cenobyte » 25 mei 2012, 10:19

Den Duze schreef:Ben nooit gestopt met de flipperhobby maar ik dacht (meestal terecht maar overal zijn er uitzonderingen) dat dit een groep was met respect voor elkaar.
Die illusie heb ik al lang laten varen. Velen hier hebben inderdaad respect voor elkaar en daar heb ik ook respect voor, maar in andere gevallen lees ik soms reacties in topics dat ik eerlijk moet zeggen dat het respect soms erg ver te zoeken is (wat ik erg jammer vind). Sommigen weten het altijd beter en dulden geen tegenspraak (wat raar is op een discussieforum) en laten dat ook duidelijk merken. Ik denk dat dat in uw geval anders is met de mensen die je persoonlijk kent (dus niet alleen van dit forum) en dat is in mijn geval ook wel zo, maar dat kun je niet altijd doortrekken naar de mede-forumleden die je niet persoonlijk kent. En ik ken eerlijk gezegd heel weinig mensen persoonlijk, omdat ik nog maar relatief kort flipper. Met andere woorden: met sommige mensen klikt het, met anderen niet. En dat respect voor elkaar moet er in mijn ogen altijd zijn en niet alleen als het uitkomt, zoals in dit geval.

En ik weet ook niet hoe lang/vaak de verkoper hier komt, maar ik kan me voorstellen dat als je hier iets minder bekend bent dat je potentiële kopers hier op dezelfde manier benadert als Marktplaats of Kapazaa kopers: degene die het eerst met geld aan de deur staat mag de waar meenemen (overigens doe ik het zo altijd na mijn laatste verkoop-fiasco met "reserveren", of ik moet de persoon die wil reserveren persoonlijk kennen).
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gesloten