Funhouse opbouwen
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Funhouse opbouwen
Mooi werk
Re: Funhouse opbouwen
Dat ziet er weer prachtig mooi gelikt uit William !
Gr René
Gr René
- Bijlagen
-
- Ik zie dat er ook al een neon bordje met je naam op de markt is William . Ze zijn alleen vergeten om restauraties er achter te zetten
- william.jpg (16.12 KiB) 2449 keer bekeken
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Hij is in principe klaar. Alleen heb ik geen 20 volt op de flashers. Nu brandt dat ledje ook niet op het powerboard, dus waarschijnlijk zit het daarop
-
- Real name: Henry Gijsbertse
Ziet er goed uit William
Maar zitten er bij jou 36 uur in een dag Met al die projecten die je de laatste tijd heb gedaan.
Maar zitten er bij jou 36 uur in een dag Met al die projecten die je de laatste tijd heb gedaan.
in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Dat ziet er weer zeer prachtig gelikt uit William !
Ik heb even een vraagje, waar haal jij de decals van een kast of maak je die zelf ? Ben nl op zoek naar decals voor een Bally's Game Show.
Gr René
Ik heb even een vraagje, waar haal jij de decals van een kast of maak je die zelf ? Ben nl op zoek naar decals voor een Bally's Game Show.
Gr René
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Insert decals ? Die bestel ik meestal via ebay ...... bij classicarcades. Zijn niet altijd perfect, maar beetje bijwerken met zwarte verf is soms nodig.
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Complimenten!
Mijn Rudy deed afgelopen week zijn bek ineens niet meer open. Toch wel lastig als dat juist zo'n belangrijk onderdeel van het spel is. Hij was veranderd in een buikspreekpop
Gisteren even nagekeken en hij mist een paar tanden. Tja dan zou ik mijn bek ook niet meer open doen
Maar even een nieuw tandwiel besteld en zolang even het oude een kwartslag gedraaid zodat zijn mondje weer open en dicht gaat
Mijn Rudy deed afgelopen week zijn bek ineens niet meer open. Toch wel lastig als dat juist zo'n belangrijk onderdeel van het spel is. Hij was veranderd in een buikspreekpop
Gisteren even nagekeken en hij mist een paar tanden. Tja dan zou ik mijn bek ook niet meer open doen
Maar even een nieuw tandwiel besteld en zolang even het oude een kwartslag gedraaid zodat zijn mondje weer open en dicht gaat
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Gefeliciteerd ! nog eentje die er als nieuw uitziet
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Je mist overigens een moertje op je rechter slingshot plastic.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).