hoe verkoop je een MM.......
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Re: hoe verkoop je een MM.......
ja natuurlijk, de prijs van een staaf goud gaat toch ook naar boven
haha great
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar diezelfde MM staat te koop op dit forum, dan wel aan de eerste prijs van 6950 euro
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Ik vind het een bak geld moet ik je eerlijk zeggen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Waarom denk je dat hij al zolang tekoop staat?HarrieD schreef:Ik vind het een bak geld moet ik je eerlijk zeggen.
Owning; MB
bwa, ik heb dat ook al eens gedaan en uiteindelijk kreeg ik meer dan mijn eerste vraagprijs
peter zal wel weten wat hij doet...
peter zal wel weten wat hij doet...
Het zou niet de eerste kast zijn die hij verkoopt na de prijs op te slaan...
*** Q is good for you !! ***
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Yep, why not...
- Management
- Real name: Management
Het is de grootste zorg van Management dat dit forum zo goed mogelijk werkt en dat alle forumleden content zijn.ankske schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar diezelfde MM staat te koop op dit forum, dan wel aan de eerste prijs van 6950 euro
Tijdens zijn zoektocht naar perfectie heeft Management bedenkingen bij deze post van Anke, en meer bepaald met het wat ongepaste gebruik van de smiley. Niet dat Management puriteins wil zijn, wel integendeel. Maar het klopt gewoon niet dat onze vrouwelijke forumleden geen gepaste smiley hebben om hun versie van uit te
drukken. Uit vrees van sexisme te worden beschuldigd heeft Management daarom besloten speciaal voor onze steeds talrijker wordende vrouwelijke forumleden de smiley in te voeren.
In het dagelijks gebruik betekent dit dus dat onze vrouwelijke forumleden voortaan het veel correctere kunnen zetten als ze eigenlijk bedoelen. Ten uitzondering kunnen ze uiteraard wel blijven gebruiken als ze
naar hun eigen vent refereren.
Onze mannelijke forumleden blijven intussen gerust verder gebruiken, tenzij ze graag eens tussen het en door. Of als het over vrouwen gaat uiteraard. Volledigheidshalve nog vermelden dat van toepassing blijft voor onze sympatieke forumleden om zowel als uit te drukken,
al hoeft dit dan misschien geen verdere gedetailleerde uitleg.
Ik hoop dat deze nieuwe richtlijnen in het dagelijkse gebruik van dit forum voor iedereen duidelijk zijn
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
super post
Owning; MB
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
We kunnen ook gewoon denken dat het betreffende vrouwke net de nagels heeft gelakt en deze staat droog te blazen?Management schreef:Niet dat Management puriteins wil zijn, wel integendeel. Maar het klopt gewoon niet dat onze vrouwelijke forumleden geen gepaste smiley hebben om hun versie van uit te drukken.
Groetjes,
Mario
Mario
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Is dit dan niet zo? Ik zie er echt niks anders in hoor.Cenobyte schreef:We kunnen ook gewoon denken dat het betreffende vrouwke net de nagels heeft gelakt en deze staat droog te blazen?
Deze gaan mijn kids ook leuk vinden. ze volgen allebei pony rijlessen.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Ik weet eigenlijk niet of ik dit dan goed of slecht moet interpreterenManagement schreef:Ten uitzondering kunnen ze uiteraard wel blijven gebruiken als ze
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
Management schreef:
Het is de grootste zorg van Management dat dit forum zo goed mogelijk werkt en dat alle forumleden content zijn.
Tijdens zijn zoektocht naar perfectie heeft Management bedenkingen bij deze post van Anke, en meer bepaald met het wat ongepaste gebruik van de smiley. Niet dat Management puriteins wil zijn, wel integendeel. Maar het klopt gewoon niet dat onze vrouwelijke forumleden geen gepaste smiley hebben om hun versie van uit te
drukken. Uit vrees van sexisme te worden beschuldigd heeft Management daarom besloten speciaal voor onze steeds talrijker wordende vrouwelijke forumleden de smiley in te voeren.
In het dagelijks gebruik betekent dit dus dat onze vrouwelijke forumleden voortaan het veel correctere kunnen zetten als ze eigenlijk bedoelen. Ten uitzondering kunnen ze uiteraard wel blijven gebruiken als ze
Onze mannelijke forumleden blijven intussen gerust verder gebruiken, tenzij ze graag eens tussen het en door. Of als het over vrouwen gaat uiteraard. Volledigheidshalve nog vermelden dat van toepassing blijft voor onze sympatieke forumleden om zowel als uit te drukken,
al hoeft dit dan misschien geen verdere gedetailleerde uitleg.
Ik hoop dat deze nieuwe richtlijnen in het dagelijkse gebruik van dit forum voor iedereen duidelijk zijn
geweldig!
Ik kreeg anders al schrik, ik dacht dat ik iets fout had gezegd en op het matje geroepen werd...
Gelukkig niet dus...
Verder toch mijn oprechte exuses naar de andere dames van dit forum, want door mijn toedoen is er nu een rotsmiley bijgekomen, die waarschijnlijk hééééééééééél vééééééééééél gebruikt gaat worden!
Sorry ladies!
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
Anske, ik moet zeggen dat uw wederhelft dit niet zo geslaagd vond.
Hij voelde zich persoonlijk aangevallen maar ik weet niet meer of dit met of was.
Waarschijnlijk was ik daardoor mijn kluts kwijt en kon ik gisteren niet meer presteren
Hij voelde zich persoonlijk aangevallen maar ik weet niet meer of dit met of was.
Waarschijnlijk was ik daardoor mijn kluts kwijt en kon ik gisteren niet meer presteren
oeps typo, het is ankske
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
rotsmiley?
Ik vind em zalig
Ik vind em zalig
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Daar zijn pillekes voor hoor.Den Duze schreef:en kon ik gisteren niet meer presteren
Daar zijn pillekes voor hoor. [/quote]Maar die moet je wel in de appotheek kopen,van t straat spul kan je dood gaan ....