Special when Lit
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Special when Lit
Voor wie de DVD niet heeft, die film is intussen online te bekijken:
http://www.iwannawatch.net/2011/05/spec ... -lit-2009/
Beste versie hier: http://www.novamov.com/video/o3135b2cm117p
Zelfs de trailer nog eens opnieuw bekijken is genieten...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Re: Special when Lit
Bedankt Pascal
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik moét die echt es zien...
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
ik heb hem hier ook al een tijd liggen en nog niet gekeken
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
Ben ik de enige die vind dat de flipperkastliefhebber in deze DVD toch een beetje als 'raar' wordt bestempeld?
Allez, kvind de documentaire niet echt flatterend voor onze hobby...
Remember 9/11
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Ik vind dat niet.gunther schreef:Ben ik de enige die vind dat de flipperkastliefhebber in deze DVD toch een beetje als 'raar' wordt bestempeld?
Wat heet trouwens "raar". We zijn ergens ook wel een beetje raar hé. Als er hier iemand mijn kelder ziet, is er toch veelal zo'n wow effect. Vertel er dan nog bij dat je alle jaren meedoet aan een Europees kampioenschap...
Ik vind ook niet dat de flipperliefhebber als "raar" wordt afgeschilderd. Alé, laten we zeggen: "speciaal", maar absoluut niet op een negatieve manier, mijns inziens.
Het interview met Pingeek (het stukje waar hij praat over de miserie die al gehad heeft) illustreert dat wil. Ik denk ook dat ik dat stukje misschien wel het beste deel van de film vind.
Die film heeft me beter doen beseffen dat ik me absoluut geen fluit moet aantrekken van wat de gemiddelde medemens over mijn hobby denkt. Ik amuseer me gewoon ermee.
Het interview met Pingeek (het stukje waar hij praat over de miserie die al gehad heeft) illustreert dat wil. Ik denk ook dat ik dat stukje misschien wel het beste deel van de film vind.
Die film heeft me beter doen beseffen dat ik me absoluut geen fluit moet aantrekken van wat de gemiddelde medemens over mijn hobby denkt. Ik amuseer me gewoon ermee.
No shirt. No shoes. No pinball.
-
- Real name: Michel Oversteyns
Heb 'm inmiddels besteld, op bluray
De meeste mensen die ik spreek vinden het zeker niet 'raar' qua hobby, ze vinden het eerder 'speciaal' en 'niet-alledaags'. Maar als je dan vertelt dat je af en toe meedoet aan kampioenschappen, dan staan ze met hun mond vol tanden... En nog leuker wordt het als je vertelt dat er wereldrankings zijn, dan weten ze helemaal niet meer wat zeggen
De meeste mensen die ik spreek vinden het zeker niet 'raar' qua hobby, ze vinden het eerder 'speciaal' en 'niet-alledaags'. Maar als je dan vertelt dat je af en toe meedoet aan kampioenschappen, dan staan ze met hun mond vol tanden... En nog leuker wordt het als je vertelt dat er wereldrankings zijn, dan weten ze helemaal niet meer wat zeggen
- g94
- Contacteer:
Laat ons wel eerlijk zijn: er lopen in de film wel wat rare kwasten rond... Vooral tijdens die wedstrijd op 't eind
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
die landenwedstrijd bedoel jeg94 schreef:Laat ons wel eerlijk zijn: er lopen in de film wel wat rare kwasten rond... Vooral tijdens die wedstrijd op 't eind
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Het is toch een beetje een rare kwieten kijken geval. Nu zijn die er natuurlijk maar als je enkel dit bekijkt loopt de hele pinballwereld rond met wierdoos en contactgestoorde afromannen.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- g94
- Contacteer:
Tja, als je destijds naar Jambers keek leek drie kwart van Vlaanderen ook kompleet wacko. Rare kerels zorgen natuurlijk voor boeiende televisie. Maar de film toch vooral dat ze stuk voor stuk heel blij zijn met hun hobby/passie. Ik ook eigenlijk dus I couldn't care less wat anderen ervan denken. Ik moet zelfs zeggen: als klanten binnenkomen bij ons, dan is het eerste dat ze zien een 12-tal flipperkasten. Ze vinden het allemaal toch wel cool hoor. En ik geef ze met plezier een rondje uitleg