Ik heb ook de kar ontvangen, maar de aanpassing nog niet.

Your wish is my commandKoen schreef:Wat vreemd, want op de site van Bergemmeloordheeft die kar standaard helemaal geen scharnier, en jij zegt dat hij wel plat kan die duwarm.
Als die kar afwijkt van hun foto's, kun je dan zelf misschien een foto maken en hier posten?
Zie mijn post op de vorige pagina. Apart opsturen was blijkbaar goedkoper (45 euro ipv 90 euro was een no-brainer).Baron Shadow schreef:Vind het wel heel raar dat je een kar koopt en dan later pas de aanpassing krijgt.
Of mis ik iets want lijkt me als je adverteert je ook moet leveren.
Dat met die revetten zie ik ook niet zitten, de kar is minder stevig gemaakt dan die van hem.DonJoe schreef:Ik stuur nog wat mailtjes over-en-weer met foto's naar Adri van Bergemmeloord.
Hopelijk vinden ze snel een goede oplossing, want ik wil echt niet beginnen met die hendel zelf te plooien.
En de tussenstukskes "toegewezen" aan May.May schreef:PM onderweg.
May
Hehe, ja en met een flipper erop is het nog moeilijkerstEmE schreef:Is dat niet moeilijk om met die grote kar op dat kleine circuit rond te rijden?![]()
Mooi, elegantere oplossing dan de mijne.gawcol schreef:Ik heb een stukje uit de buizen gezaagd en die tussenstukjes ertussen gemonteerd.
Ze waren te dik, dus er is een beetje afgedraaid met de draaibank
Een brave vriend heeft me geholpen met zijn draaibank, ik heb dat niet.DonJoe schreef:Ik had helaas geen draaibank ter beschikking, dus bij mij moest het een beetje "bruter"
wanneer da?Dr_Who? schreef:Voor de mensen met interesse
De heftafels komen weer voor 149euro in aanbieding bij Makro.
Voor mij een stuk of 3.Dr_Who? schreef:Vanaf woensdag gedurende 2 weken.
http://proxy.metro-group.com/Makro_BE_N ... adview/34/
Glenn, hoe ga jij dan juist te werk met je kar? Wat ik begrijp is dat ze bij u ook niet volledig onder de flipper gaat?glenn pellis schreef:de mijne komt nog van bij van craenenbroek, zo een geel, roda, 150 kg, in feite zoals hier al gezegd mag die stang wat verplooid worden, maar ik trek er mijn plan mee hoe ze is, ik heb wel de rem klemmen af de wieltjes gehaald, dat was pas een merde die rotdingen