Hoihoi,
Na op Evert zijn Monte Carlo gespeeld te hebben (ook een gtb sys80b) blijkt dus dat ik niets fout doe om meerdere spelers te starten op mijn rock. Maar het wilt gewoon niet werken.
Ik zet er meerdere credits op, tot zelfs het maximum van 20. Druk meerdere malen op de startknop, maar hij blijft op 1 speler staan.
Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
Heb ook gezien naar de dipswitches, maar ik vind daar geen setting oid om het aan te passen. Ofwel ben ik gewoon stekeblind, dat kan ook.
Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Rock - Meerdere spelers
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Rock - Meerdere spelers
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
Re: Rock - Meerdere spelers
Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.Kuroto schreef: Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
No shirt. No shoes. No pinball.
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Hmm. Toch maar effe wachten op het speelveld dan.diesel64 schreef:Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.Kuroto schreef: Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
Ik blijf het prachtig vinden!Kuroto schreef:Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af
No shirt. No shoes. No pinball.
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Lijkt me idd een goed idee, want het viel me bij de Monte Carlo ook op dat je pas een 2e speler kan bijduwen als de bal in de shooterlane ligt. Het is dus noodzakelijk dat deze switch ingedrukt is.Kuroto schreef:Hmm. Toch maar effe wachten op het speelveld dan.diesel64 schreef: Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.
Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af
- Arcadia Amusements
- Real name: Peter Smets
Bomma's playfield renovations!