Je bent ook niets verplicht ????Pascal schreef:we hebben toch al een flipperende smiley
Ik vond ze alleen maar grappig, en dacht dat jullie die wel een verrijking voor dit forum zouden vinden.
Misschien maar een polletje starten?
Je bent ook niets verplicht ????Pascal schreef:we hebben toch al een flipperende smiley
ivm 4: muchos Gracias.... ik vind dit een pak makkelijker om door het forum te lezen....Management schreef: 4) Bram zal content zijn: er zijn nu knoppen bovenaan rechts elke thread om naar volgende/vorige topic te gaan zonder eerst terug te gaan naar het overzicht
5) Bram zal nog contenter zijn: er is nu, speciaal voor hem, een vlagske van Papua Nieuw Guinea! Dat kost u wel een bak bier voor het hele Flipperforum team he kameraad! Of doe maar meteen tournee general voor alle forum leden!
Waarschijnlijk vraag ik nu een beetje te veel maar vragen kan geen kwaad hé!Management schreef: 4) Bram zal content zijn: er zijn nu knoppen bovenaan rechts elke thread om naar volgende/vorige topic te gaan zonder eerst terug te gaan naar het overzicht
Management is het met u eens Didier.Den Duze schreef:Verduidelijking:
Volgens mij zullen de meeste forum-leden werken via "Toon ongelezen berichten" en dus van daaruit een thread starten.
Nu zou het natuurlijk heel handig zijn dat de vorige/volgende knoppen op deze "Toon ongelezen berichten" zou werken
Dat was het plan. Helaas is dit 1 van de bugs/denkfouten in PHPBB.Kuroto schreef:Misschien nog een idee: Vooraleer je kan posten in andere forums/threads eerst verplicht voorstelle
Hehe, kom vooral morgen eens kijken Stefan! Meer zeg ik niet...zwartepanter schreef:Maar heb je foto's voldoende Pascal voor de komende dagen, weken, maanden
pascal`s flippercollectie bovenop het schermg94 schreef:Hehe, kom vooral morgen eens kijken Stefan! Meer zeg ik niet...zwartepanter schreef:Maar heb je foto's voldoende Pascal voor de komende dagen, weken, maanden
Hey er zit misschien wel een manager in mij (ga vandaag eens spreken met mijn manager, kan ik misschien een centje meer verdienenManagement schreef:Management is het met u eens Didier.
Maar helaas is dat niet hoe PHPBB werkt. ......
Niks aan te doen... remember dat dit forum gebaseerd is op een shareware framework
Wie weet, ge kunt alleszins al goed commanderen! Of is dat uwen vrouwelijken kant?...Den Duze schreef:Hey er zit misschien wel een manager in mij
Ging jij niet eerst nog een andere programmeer-taal leren ?Den Duze schreef:(ga toch een php moeten leren denk ik...)
Ach, php is niet moeilijk, dat doe je er wel even tussen door.Avatar schreef:Ging jij niet eerst nog een andere programmeer-taal leren ?Den Duze schreef:(ga toch een php moeten leren denk ik...)
Allez, 't is wel weekend maar omdat gij het zijt... en madam management was toch nog diep aan 't slapen...Den Duze schreef:Maar ik merk dat jullie geen voordeel zien in deze functionaliteit dus laat maar, het was maar een idee om het forum juist dat (nog) een beetje meer te geven
teveel fora zijn gewoon niet op te volgen, zeker als dezelfde topics op beide lopen... ik post enkel nog hier en hoop dat velen dat voorbeeld volgenjay-jay schreef:wat me trouwens nu wel al op aan het vallen is, hoe makkelijk dat je overstapt op een ander forum.
aan de posts te zien op dat andere forum, denk ik er niet alleen zo ver hoor
en de mijneg94 schreef:Hehe Didier, en toch... hij staat gepland voor 9 oktober
ik in principe ook, kijk wel nog eens op gameroom, en wil ook nog wel eens ergens op antwoordenflippers.be schreef:teveel fora zijn gewoon niet op te volgen, zeker als dezelfde topics op beide lopen... ik post enkel nog hier en hoop dat velen dat voorbeeld volgenjay-jay schreef:wat me trouwens nu wel al op aan het vallen is, hoe makkelijk dat je overstapt op een ander forum.
aan de posts te zien op dat andere forum, denk ik er niet alleen zo ver hoor