Hela, waarom altijd die bakkers aanvallen.Brood is nochtans serieus opgeslagen de laatste jaren...
Die leraars die scheppen ze.
May, uw (w)arme bakker.
Hela, waarom altijd die bakkers aanvallen.Brood is nochtans serieus opgeslagen de laatste jaren...
Vandaag 2 chocolat-taartjes met framboos komen scoren op Plein 19 ... De sterren-restaurants vragen 4 keer meer voor zo'n lekker taartjeMay schreef:May, uw (w)arme bakker.
Ja en in Thailand betaal je 5 cent voor een vergelijkbaar taartje, maar dat wordt veroorzaakt door overhead kosten. Hoeveel overhead moet je hebben aan het stallen van een MM kast?Avatar schreef:
Vandaag 2 chocolat-taartjes met framboos komen scoren op Plein 19 ... De sterren-restaurants vragen 4 keer meer voor zo'n lekker taartje
Als u een MM heeft staat zal het daarom zijn dat dat brood zo duur is gewordenMay schreef:Hela, waarom altijd die bakkers aanvallen.
Die leraars die scheppen ze.
May, uw (w)arme bakker.
MB, AFM zeker wel, de rest valt toch wel mee. Een White Water en een STTNG zijn redelijk gelijk gebleven en zijn toch zeker geen 200 of 300% duurder geworden.Dirk schreef:Ik denk verhoudingsgewijs dat een heleboel kasten een opmerkelijke stijging hebben meegemaakt de laatste jaren.
Bv. Fishtales, Whitewater, Creature, MB, LAH, STTNG, AFM, Batman Forever, Sopranos, IJ,...
Het is zeker een leuke kast, maar voor die prijzen wil ik em echt niet! Ik durf ze niet voor die prijs te kopen, bang dat ik me een buil zal vallen.Een MM is zoals een vuile ziekte bij prostituees, ooit moet je het eens gehad hebben.
Heel interessant verhaal Aeneas, ik kende dit niet. And it makes senseflippers.be schreef:Effe wat geschiedenis - want dit soort discussies komt altijd maar opnieuw terug, zou het eigenlijk eens op mijn site moeten zetten
etc etc...
Terecht in mijn opinie. Heb de MB al meer dan een jaar (als enige flipper) en blijft een leuke kast.Monster Bash is bv ook zo'n voorbeeld - persoonlijk heb ik de prijs van MB in goede staat ook nooit ver onder de 3000 euro zien zakken
Iemand die 20k aan een schroothoop oud ijzer geeft, is dat dan ook een idioot ?Cenobyte schreef: Ik denk dat die l*l toch tot bezinning is gekomen toen hij erover na ging denken wat hij allemaal nog meer met +6K Euro kon doen... en ik geef hem geen ongelijk!
Dat hangt er vanaf, je zou dat in het licht van vergelijkbare zaken moeten bekijken. Ik neem aan dat je hete over auto's hebt? Als andere, vergelijkbare auto's ook in die prijsklasse zitten is het niet vreemd, maar als ik een mooie Corvette uit 1995 kan kopen voor 9.000 euro dan vind ik het wel vreemd wanneer iemand een vergelijkbare sportauto van een ander merk uit 1995 koopt voor 35.000 euro ja. Overigens heb ik niemand idioot genoemd, iedereen moet dat voor zichzelf weten, ik zocht gewoon naar een verklaring voor de hoge prijzen.Iemand die 20k aan een schroothoop oud ijzer geeft, is dat dan ook een idioot ?
Dankjewel! Eindelijk een inhoudelijk (en interessant!) verhaal wat inderdaad iets verklaart van de prijzen van de MM.flippers.be schreef:Hopelijk levert dit wat meer achtergrondinfo op over het hoe en waarom van de hoge prijs van MM
Moet je nog steeds voor jezelf uitmaken of het je waard is of niet, maar zo weet je tenminste niet dat het een loze hype is die op niets gefundeerd is, of waarom MM niet zoals bv CV of CP in prijs is gezakt.
Dat is hem nu net het punt. Jij wil hem niet voor die prijs, een ander misschien wel ...Cenobyte schreef: Het is zeker een leuke kast, maar voor die prijzen wil ik em echt niet! Ik durf ze niet voor die prijs te kopen, bang dat ik me een buil zal vallen.
Het is zonder meer waar dat de één ergens wel het geld over heeft en de ander niet. Maar wat ik me aan het begin van de discussie eigenlijk afvroeg is waarom een MM 5x zo duur is als een andere kast, terwijl de MM niet 5x zo leuk isivang schreef:Dat is hem nu net het punt. Jij wil hem niet voor die prijs, een ander misschien wel ...
Zo zal ik nooit 20k geven aan een auto van 40 jaar oud , omdat je voor dat bedrag een betere , jongere auto kan kopen, of omdat je met die 20k ook andere zaken kan doen.
Maar net zoals met je (trouwens wel coole) chevy is de aankoop van een MM, AFM, of andere topkast eerder een emotionele aangelegenheid dan een louter rationeel iets.
Heb je graag een topkast en moeten je kinderen daarom anderhalf jaar lang droog brood eten en dezelfde kleren dragen ? Doe het dan niet, de kast is het echt niet waard, en er zijn zat andere leuke , veel goekopere kasten waarmee je je ook kan amuseren en waarvoor je kroost geen honger hoeft te lijden
Wat doet het er toe ? Waarom vraag je dit enkel over MM en niet over MM, CV ? Of mensen die NIB Sterns kopen ??Cenobyte schreef:Maar inderdaad: er zijn genoeg andere kasten die bijna even leuk zijn en VEEL minder geld kosten. Daarom zou ik puur uit nieuwsgierigheid aan de MM-eigenaren willen vragen: wat is voor jou de doorslaggevende factor geweest om toch een MM te kopen?