Eat-MEET-Sleep-Pinball-Repeat

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Lebowski
Real name: Michiel

Eat-MEET-Sleep-Pinball-Repeat

Bericht door Lebowski » 23 jan 2025, 13:46

G'dag Pinheads,

Ik zal me eerst even netjes voorstellen: ik ben Michiel, woonachtig in Eindhoven en bij sommige al bekend als 'die gast van The Pinball Club'.

Omdat ik 5 jaar geleden 4,5 uur retour met de trein moest reizen om een potje te flipperen, heb ik in Eindhoven een clubje opgericht waarbij we de flippers deelden. Een jaar daarna hebben we The Pinball Club opgericht, een club met op dit moment ~ 30 flipperkasten waar we leagues/toernooien/ maandelijkse vrijdagmiddagborrels & teamuitjes organiseren (en velen van jullie al eens ontmoet hebben).

Ik heb 2 'helden' in m'n leven; m'n pa ;) en Keith Elwin, ben groot fan van zijn kasten met die lekkere flow. Sommige mensen prijzen me weleens "dat ik van m'n hobby m'n werk heb kunnen maken", maar mijn hobbies zijn speciaal bier drinken en flipperen maar doe dat veels te weinig omdat ik meestal aan het hosten ben.

Wij hebben een vriendschapsverband met Aixtraball Flipperverein Aachen uit Duitsland, waar we ~ elk half jaar een Challenge Cup tegen spelen. Een grote wens van mij is om dit ook eens met een club uit Vlaanderen te delen, zodat we met 3 buurlanden voor de cup strijden.

Verder mag ik nog heel veel leren m.b.t. mijn flipperskills, en geloof ik altijd in 'het 3e balletje' ;). Ik hoop iedereen van dit forum nog eens live te ontmoeten, thanks!
Eat-Meet-Sleep-Pinball-Repeat

Rock
Real name: Pedro

Re: Eat-MEET-Sleep-Pinball-Repeat

Bericht door Rock » 23 jan 2025, 18:15

Welkom, Michiel.

Wat een leuke introductie, en het klinkt als een gezellige club!

p_treintje
Real name: Joeri Stroobants

Re: Eat-MEET-Sleep-Pinball-Repeat

Bericht door p_treintje » 23 jan 2025, 20:59

Welkom Michiel,

Welkom hier op het forum.
Kelly heeft genoten om knallend het nieuwe jaar in te gaan. :whisling:

Mvg,
Joeri
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Plaats reactie