Top! Ga ik zeker checken!
Is deze met het vliegtuig overgevlogen?
Uncanny X-Men (Stern)
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 11 okt 2016, 22:03
- Real name: Thomas
- Locatie: Belgium
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Collectie: GOLDENEYE-TWD LE-JB LE
- Bingovit
- Berichten: 4935
- Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
- Real name: Evert Brochez
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Wij in alle geval nietflipper007 schreef: ↑18 okt 2024, 07:22Top! Ga ik zeker checken!
Is deze met het vliegtuig overgevlogen?
Is een promo model van Stern dat wij ook gelukkig even mogen gebruiken
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Wie heeft hem al gespeeld?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden…
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden…
- Bingovit
- Berichten: 4935
- Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
- Real name: Evert Brochez
- Locatie: Belgium
- Contacteer:
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Zotte flow en interessante schoten maar software heeft veeeel werk nodig…
Een beetje zoals waarvoor ik vreesde met Waison als lead programmer….
Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten dan stel ik me al enorm vragen… Hopelijk bewijst hij me ongelijk en is zijn 3de lead een schot in de roos
Een beetje zoals waarvoor ik vreesde met Waison als lead programmer….
Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten dan stel ik me al enorm vragen… Hopelijk bewijst hij me ongelijk en is zijn 3de lead een schot in de roos
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
- Richard Baan
- Berichten: 3983
- Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
- Real name: Richard Baan
- Locatie: The Netherlands
- Contacteer:
Re: Uncanny X-Men (Stern)
Meen je dat? Dat is niet alleen erg maar ook best wel onlogischAls je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten
Lijkt mij dat als je software ontwikkelt dat juist die basis dingetjes gekopieerd worden van een vorig project. Je hoeft dan alleen nog het spel element te programmeren.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets