Uncanny X-Men (Stern)

Wat doen intussen de fabrikanten?
flipper007
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 okt 2016, 22:03
Real name: Thomas
Locatie: Belgium

Re: Uncanny X-Men (Stern)

Bericht door flipper007 » 18 okt 2024, 07:22

Top! Ga ik zeker checken! :good:

Is deze met het vliegtuig overgevlogen? 8-)
Collectie: GOLDENEYE-TWD LE-JB LE

Gebruikersavatar
Bingovit
Berichten: 4935
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
Real name: Evert Brochez
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Uncanny X-Men (Stern)

Bericht door Bingovit » 18 okt 2024, 16:14

flipper007 schreef:
18 okt 2024, 07:22
Top! Ga ik zeker checken! :good:

Is deze met het vliegtuig overgevlogen? 8-)
Wij in alle geval niet :mrgreen:

Is een promo model van Stern dat wij ook gelukkig even mogen gebruiken :)
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5888
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Uncanny X-Men (Stern)

Bericht door Pascal » 19 okt 2024, 15:01

Wie heeft hem al gespeeld?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden…

Gebruikersavatar
Bingovit
Berichten: 4935
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:40
Real name: Evert Brochez
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Uncanny X-Men (Stern)

Bericht door Bingovit » 19 okt 2024, 20:45

Zotte flow en interessante schoten maar software heeft veeeel werk nodig…
Een beetje zoals waarvoor ik vreesde met Waison als lead programmer….

Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten dan stel ik me al enorm vragen… Hopelijk bewijst hij me ongelijk en is zijn 3de lead een schot in de roos :ugeek:
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3983
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Uncanny X-Men (Stern)

Bericht door Richard Baan » 20 okt 2024, 08:21

Als je weet dat bij een software hoger dan 0.8 basis instellingen zoals verlichting backglass dimmen, ball through strength etc. gewoon er niet inzitten 
Meen je dat? Dat is niet alleen erg maar ook best wel onlogisch

Lijkt mij dat als je software ontwikkelt dat juist die basis dingetjes gekopieerd worden van een vorig project. Je hoeft dan alleen nog het spel element te programmeren.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Plaats reactie