Richard Baan schreef:Neem een oude Bally, met gereviseerde printen voor 1500 euro. Tja... Als je een koper kunt vinden die het er voor over heeft heb je geluk. Betekent niet dat die het ook waard is.
Ik zie niet meteen wat het één hier met het ander te maken heeft. Wat heeft de prijs van een nieuwe Nissan Qashqai van pakweg 22K te maken met de prijs die gevraagd wordt voor een zeldzame oude Porsche, een Shelby, een Jaguar, ... uit de jaren 70 of 80, met gereviseerde motor en in goede cosmetische staat?
Maar bon: als je een paar oude SS Bally's van eind 70 begin 80, bijvoorbeeld Eight Ball Deluxe, Fathom, Centaur, Medusa, Embryon, Flash Gordon, ik noem er maar een paar..., met gereviseerde printen (dus goed werkend neem ik aan), en liefst in een goede cosmetische staat, weet staan voor laat ons zeggen pakweg 1000€, stuur me dan aub meteen een PM!
Ik ken de fora niet waarop die zeldzaam wordende kasten aan dergelijk lage prijzen worden aangeboden. Eerder het dubbele en meer, en meestal zijn ze na 1 dag weg, als het al zo lang duurt. Vraag en aanbod zeker?
Het is dan evenzeer verwonderlijk te noemen dat mensen 6500€ over hebben voor een matig doorslagje als Aerosmith, PRO-versie.