STERN HEAVY METAL PINBALL

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Dennis
Berichten: 896
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

STERN HEAVY METAL PINBALL

Bericht door Dennis » 10 jun 2024, 22:35

Stern Heavy metal pinball. Limited edition nr 35 van 300.
De kast is als nieuw, sterker nog mooier en beter als nieuw! Playfieldprotector vanaf de eerste bal. De targets voor de ramp zijn vervangen voor verlichte exemplaren, beste mod ever.
De schandalig blikken speakertjes die er standaard inzitten zijn vervangen door topkwaliteit en er komt nu een beregoed geluid uit. Muziek is trouwens niet heel heavy hoor, prima te doen.
De kast staat in mijn kleine priveverzameling en er zijn z'n 200 potjes op gespeeld. Dus dat is echt niets. Mijn gameroompje heeft geen daglicht dus totaal geen verkleuring of wat dan ook. De manuel ed zit nog in de kast geniet.

Zelf heb ik er z'n 11500,- aan uitgeven, de kast mag voor 9500,- vertrekken.
Vind u dit te duur? Er staan er ook nog 2 op Ebay.com.

Ruil of inruilvoorstellen zijn welkom!

Gemakkelijk af te halen in Wateringen Nederland, ik wil hem eventueel ook bezorgen in België en speelklaar zetten voor u.
[
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 896
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: STERN HEAVY METAL PINBALL

Bericht door Dennis » 14 jun 2024, 07:09

Ruil/inruil kandidaten:

Elton John JJP!

Jaws
Batman the dark knight
Atack from Mars
Totan
Cactus
Twilight zone
Fish tales
Who dunnit?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Plaats reactie