Partyzone start traag op
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Partyzone start traag op
Ik heb hier en partyzone waarop ik de moederboard heb moeten vervangen door een pinled wegens batterijzuur. De "pongs" geluiden bij opstart komen traag aan en de piloot draait dan met zijn kop rond en scheur zijn draden af. Ik heb de driverboard refurbished en de 5v is goed. Nieuwe asic erin geprobeerd. Geen verschil. Tijdens de opstart is het scherm ook met storingen. Nooit meegemaakt. Iemand een idee?
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Re: Partyzone start traag op
Na lang zoeken vond ik een kortgesloten diode in het cosmic huisje en een massaprobleem in het muntdeur, waardoor het volume naar maximaal ging, maar niet altijd. Ik ben nog steeds op zoek naar de oorzaak, maar het kapiteinshoofd werkt weer zoals het hoort en de kaart start weer correct op. Ik moet alleen de exacte oorzaak vinden van dit valse contact in de deur.
Gilflip
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Re: Partyzone start traag op
Netjes hoor
Apart probleem
Apart probleem
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets