Dirk uit Oirsbeek.

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Floyd100
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2024, 10:08
Real name: Dirk

Dirk uit Oirsbeek.

Bericht door Floyd100 » 18 mei 2024, 10:38

Hoi,

Ik ben dus Dirk en kom uit NL maar woon nog geen 15 km van de grens met Belgie en 5 met Duitsland. Zuid limburg dus.

Altijd in mijn jeugd in de friettent geflipperd of waar er dan ook 1 stond.

Van een aardige man uit België een Popeye gekocht. Heb ik niet meer. En daarna veel later een VP. Ook die heb ik niet meer en staat nu in België te spelen.

Woon samen met Monique en onze grote vriend Morris. Een bordercollie, wat een fijne hond is dat.

Ben groot muziek fan, speel helaas geen instrument. Dat was ook het leuke op de VP al die kasten van bands. AC/DC, Elton John, Stones, Beatles, Metallica en ga zo maar door. :rock:

Afgelopen winter toch maar weer een VP aangeschaft maar dit maal niet zo,n dure. Een ATGames Legends Pinball.
Wow wat heb ik daar spijt van. Je kunt diverse kasten downloaden(kopen) via ATgames maar die zijn niet echt aan mij besteed.

Nou kan je ook een pc aansluiten met daarop pinup popper en kasten. Ik ben daar echt al sinds de aanschaf (11-23) mee bezig en ik krijg het niet aan de gang.
Alles bekeken op Youtube. Ik krijg het niet aan de praat.

Uit frustratie te koop gezet Maar als ik de werkende op Youtube zie dan zou dat toch geweldig zijn. Anders ga ik toch weer een andere kopen.

Dus misschien ga ik hier iets wijzer worden. Ik heb al een advertentie op marktplaats gezet met de vraag voor goed betaalde hulp. Misschien vind ik die hier dan wel. Andere pc aangeschaft, legio kabels en stekkers maar niets nada noppes.
Al tig keer mijn pc opnieuw ingesteld. Gek en groen :wait: wordt ik ervan.

Sorry voor mijn geklaag, verder ben ik wel ok hoor.

Plaats reactie