Ik weet niet waar je die ideeën blijft halen, maar ik vind ze goedg94 schreef:'k heb een idee!
En als ik nu eens een launch party organiseerde... want anders is 't alleen ik die en jullie
The Naked Addam
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Re: The Naked Addam
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
ja maar niet de vrijdag hé
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
En ook nu zaterdag niet.Pascal schreef:ja maar niet de vrijdag hé
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
No shirt. No shoes. No pinball.
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
De laatste update. De TAFW is nu écht af...
Ik heb besloten de apron volledig zwart te spuiten. De tekening was te druk en storend tov het whitewood speelveld, en nu hij zwart is sluit hij eigenlijk perfect aan bij de zwarte bookcase en thing box. Ik heb naar gewoonte volledig zwarte custom instruction cards gemaakt. En ook alle andere decals gekleefd.
En daarmee zit het speelveld dus weer in de kast! Ik ben wel tevreden met die reflecties van de gekleurde gi lampjes op de binnenkant van het kabinet.
En ik ben achteraf ook heel tevreden met mijn beslissing destijds om het gold kabinet te restaureren en het niet helemaal zwart te lakken of blank te schuren. Het past echt perfekt bij het speelveld.
Final game test: Pascal L.
Er waren wat kleine adjustments te doen, een switchke wat scherper afstellen, dat soort typische kleinigheden. Nu zit alles goed. Ik ben heel tevreden over de flow: heel smooth, misschien is dat typisch voor een geclearcoat speelveld. Schoten zijn zuiver en er zit ook geen enkele van de typische flow problemen in de kast, zoals stdm bij het van de ramp terugrollen, outlane bounce bij thing flipper, stdm door de bovenste flipper als de bal doorheen de bumpers en de outer loop gaat. En al die nieuwe targets reageren perfect, nice...
Hoe speelt zo'n whitewood nu? Ik heb er nog maar een spelleke of 10 op gespeeld, en ik moet zeggen: het is de max! Maar ook vreemd: het is geen TAF. Het is uiteraard de TAF lay-out, TAF modes, TAF geluid, etc... maar het is iets anders. Heel raar. Ik probeer weldra eens een video te maken (ben mijn camera vergeten, anders had ik het vanmiddag gedaan), misschien dat die een beetje een idee zal geven.
Voilà , projectje afgerond. Er resteert me nog enkel wat mensen te bedanken, in willekeurige volgorde en sorry als ik iemand vergeet: Glenn uiteraard voor het fixen van mijn borden, Rik voor het lenen van die zaagmachine waarmee ik de plastics heb kunnen maken, Pascal omdat hij ergens diep nog een swamp assy had liggen (de mijne was echt dramatisch), JP voor het prachtige laswerk aan swamp en chair assys, Pieter voor het tubetje 'blauwsel' voor ramp flaps, Tom voor de mooie onbeschadigde thing box en kickout, Carl omdat hij zomaar een wereldwijd onvindbare chair kicker had liggen, NOS nog wel, ... en iedereen hier voor de reacties en om mee te denken! Al heb ik uiteindelijk toch maar mooi mijn goesting gedaan
-- The End --
Ik heb besloten de apron volledig zwart te spuiten. De tekening was te druk en storend tov het whitewood speelveld, en nu hij zwart is sluit hij eigenlijk perfect aan bij de zwarte bookcase en thing box. Ik heb naar gewoonte volledig zwarte custom instruction cards gemaakt. En ook alle andere decals gekleefd.
En daarmee zit het speelveld dus weer in de kast! Ik ben wel tevreden met die reflecties van de gekleurde gi lampjes op de binnenkant van het kabinet.
En ik ben achteraf ook heel tevreden met mijn beslissing destijds om het gold kabinet te restaureren en het niet helemaal zwart te lakken of blank te schuren. Het past echt perfekt bij het speelveld.
Final game test: Pascal L.
Er waren wat kleine adjustments te doen, een switchke wat scherper afstellen, dat soort typische kleinigheden. Nu zit alles goed. Ik ben heel tevreden over de flow: heel smooth, misschien is dat typisch voor een geclearcoat speelveld. Schoten zijn zuiver en er zit ook geen enkele van de typische flow problemen in de kast, zoals stdm bij het van de ramp terugrollen, outlane bounce bij thing flipper, stdm door de bovenste flipper als de bal doorheen de bumpers en de outer loop gaat. En al die nieuwe targets reageren perfect, nice...
Hoe speelt zo'n whitewood nu? Ik heb er nog maar een spelleke of 10 op gespeeld, en ik moet zeggen: het is de max! Maar ook vreemd: het is geen TAF. Het is uiteraard de TAF lay-out, TAF modes, TAF geluid, etc... maar het is iets anders. Heel raar. Ik probeer weldra eens een video te maken (ben mijn camera vergeten, anders had ik het vanmiddag gedaan), misschien dat die een beetje een idee zal geven.
Voilà , projectje afgerond. Er resteert me nog enkel wat mensen te bedanken, in willekeurige volgorde en sorry als ik iemand vergeet: Glenn uiteraard voor het fixen van mijn borden, Rik voor het lenen van die zaagmachine waarmee ik de plastics heb kunnen maken, Pascal omdat hij ergens diep nog een swamp assy had liggen (de mijne was echt dramatisch), JP voor het prachtige laswerk aan swamp en chair assys, Pieter voor het tubetje 'blauwsel' voor ramp flaps, Tom voor de mooie onbeschadigde thing box en kickout, Carl omdat hij zomaar een wereldwijd onvindbare chair kicker had liggen, NOS nog wel, ... en iedereen hier voor de reacties en om mee te denken! Al heb ik uiteindelijk toch maar mooi mijn goesting gedaan
-- The End --
Laatst gewijzigd door g94 op 26 feb 2012, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Echt schitterend. Wat een oog voor detail en alles is even mooi en netjes.
Gewoon de Max , wereldklasse heb je hier neergelegd
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Proficiat met je prachtig werk
het ziet er weer super uit
Bedankt voor deze mooie topic waarvan we zoveel geleerd en genoten hebben.
het ziet er weer super uit
Bedankt voor deze mooie topic waarvan we zoveel geleerd en genoten hebben.
-
- Real name: Henry Gijsbertse
Whow,de kast is echt schitterend geworden,het is echt een stukje kunst
Bedankt voor dit mooie en leerzame topic En veel plezier met je nieuwe aanwinst
Bedankt voor dit mooie en leerzame topic En veel plezier met je nieuwe aanwinst
in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS
Een woord: ongelofelijk!
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Super werk en het ziet er echt super strak uit.
Inderdaad past de zwnarte apron en kaartjes helemaal bij de kast Perfect
Inderdaad past de zwnarte apron en kaartjes helemaal bij de kast Perfect
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Knap werk Pascal...
Remember 9/11
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
-
- Real name: Jan
Ik was hier in de week eens aan het doorlezen en ik was niet zo enthousiast als de meeste die hier reageerden. Waarschjnlijk mijn gebrek aan inlevingsvermogen zeker? :p maar nu ik hem zo afgewerkt zie moet ik zeggen dat de foto's er wel echt heel cool uitzien! Echt knap gedaan!
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Echt knap zeg!! Vind het resultaat gewoon super!
Maar heb jij dan al die alcoholstift markeringen er weer afgekregen?
Maar heb jij dan al die alcoholstift markeringen er weer afgekregen?
IFPA Country Director Belgium
And the Oscar goes to... Pascal!
Echt, het eindresultaat is verbluffend!
Dit moet wel de beste restauratietopic zijn die hier op dit moment op het forum staat, en ik denk dat dat nog lang zo zal blijven.
Chapeau!
Echt, het eindresultaat is verbluffend!
Dit moet wel de beste restauratietopic zijn die hier op dit moment op het forum staat, en ik denk dat dat nog lang zo zal blijven.
Chapeau!
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Prachtig, echt een supermooie kast!
- stEmE
...
...sprakeloos....
En dan nu op naar de MM restauratie???
...sprakeloos....
En dan nu op naar de MM restauratie???
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
...
Laatst gewijzigd door Pinman op 05 apr 2021, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Voilà ik had beloofd om nog een video te maken, da's dan eindelijk gelukt...
En wat die launch party betreft: ik denk dat ik hem binnenkort meebreng naar een feestje voor 125 man ergens midden april
P
En wat die launch party betreft: ik denk dat ik hem binnenkort meebreng naar een feestje voor 125 man ergens midden april
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
g94 schreef:En wat die launch party betreft: ik denk dat ik hem binnenkort meebreng naar een feestje voor 125 man ergens midden april
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
Prachtig!
Had ik nen hoed op ik dee hem af
Had ik nen hoed op ik dee hem af
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Super!!!!! Die is versleten na het BFK.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
- stEmE
Gewoonweg prachtig...
Ik was al enigszins van plan om na het werk nog af te komen naar het BFK, en ik denk dat ik dat dan maar zeker ga doen hé. Dan kan ik hem eens van dichtbij bewonderen
Ik was al enigszins van plan om na het werk nog af te komen naar het BFK, en ik denk dat ik dat dan maar zeker ga doen hé. Dan kan ik hem eens van dichtbij bewonderen
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Fantastisch
Proficiat, dit is een juweeltje !
Proficiat, dit is een juweeltje !