Hey flipperaars vh Flipperforum,
Onlangs een "Road Show" flipperkast gekocht maar jammergenoeg ontbreken enkele lijnen in het display.
Iemand van jullie toevallig een 100% werkende display liggen die mij deze voor een schappelijke prijs wil verkopen ?
Color DMD kan natuurlijk ook maar ik wil het graag bij het originele houden …
Of is jullie advies te gaan voor een "128×32 DOT Matrix pinball LED display (Orange)” van bij pinballsolutions.com (en dan wel in het oranje - zoals het origineel display) ?
Groeten,
Geert
Iemand een display liggen welke in een Road Show past ?
-
- Real name: Geert Thomas
Re: Iemand een display liggen welke in een Road Show past ?
Ik heb zelf pin2dmd in m'n roadshow, kleurenfile is niet 100% af, maar met de kleine foutjes kan ik wel leven.
Je kunt hem overigens ook gewoon op oranje instellen.
Mocht je er interesse in hebben, ik verkoop ze ook. Alleen even niet voorraad , maar je kan in geval van nood wel m'n display uit een andere kast lenen die uit elkaar ligt voor restauratie.
Je kunt hem overigens ook gewoon op oranje instellen.
Mocht je er interesse in hebben, ik verkoop ze ook. Alleen even niet voorraad , maar je kan in geval van nood wel m'n display uit een andere kast lenen die uit elkaar ligt voor restauratie.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik heb een paar pin2dmd's gestoken en heb drie goede displays over nu. Ik weet alleen niet goed wat zo'n display moet kosten. Waar woon je?
stuur eens een bericht naar forummember "Louwie", die heeft in al zijn DMD flippers een colorDMD, dus hij heeft veel displays liggen.
-
- Real name: Geert Thomas
Hallo Davy, Zwarte Panter, Pascal,
Dank voor jullie aanbod en tips, ben momenteel gesteld.
Toch bedankt voor jullie voorstellen
Vele groeten,
Geert
Dank voor jullie aanbod en tips, ben momenteel gesteld.
Toch bedankt voor jullie voorstellen
Vele groeten,
Geert