Iets nieuws
-
- Real name: Maarten
Iets nieuws
Hallo iedereen.
Ik ben op zoek naar een goed spelende flipperkast.
Heb onlangs mijn pinball champ 82 weggedaan daar er te veel aan haperde. Ikzelf ben niet in staat er veel aan te knutselen, behalve de courante dingen.
Ik zoek dus iets in goede staat en liefst niet al te oud.
Mijn budget draait rond de € 3500,-
Ik ben redelijk op de hoogte van de huidige prijzen.
Dus heb je iets staan waar je mij een plezier mee kan doen voor een mooie, redelijke prijs hoor ik het graag.
Groeten,
Maarten
Ik ben op zoek naar een goed spelende flipperkast.
Heb onlangs mijn pinball champ 82 weggedaan daar er te veel aan haperde. Ikzelf ben niet in staat er veel aan te knutselen, behalve de courante dingen.
Ik zoek dus iets in goede staat en liefst niet al te oud.
Mijn budget draait rond de € 3500,-
Ik ben redelijk op de hoogte van de huidige prijzen.
Dus heb je iets staan waar je mij een plezier mee kan doen voor een mooie, redelijke prijs hoor ik het graag.
Groeten,
Maarten
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Re: Iets nieuws
Mijn royal rumble staat al enkele maanden te koop.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
-
Heb ik al zien passeren inderdaad. Het thema spreekt me niet echt aan en zou graag nog iets nieuwer hebben.
In wacht nog even af… wie weet .
In wacht nog even af… wie weet .
Hallo
Heb hele mooie gp staan
Greetz
Heb hele mooie gp staan
Greetz
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Hmmm, wat was dat ook al weer...
Google: "ipdb gp" resulteert in Grand Prix.
Weer wat geleerd.
Al die afkortingen moet ik nog steeds aan wennen.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
-
Thanks aan Richard.
GP lijkt me wel wat.
Pm gestuurd aan wistiti
GP lijkt me wel wat.
Pm gestuurd aan wistiti
Ik heb laatst een Grand Prix gerepareerd. Een Williams uit 1976. Leuke flipper! Toch zegt me iets dat het hier om iets anders gaatRichard Baan schreef: ↑08 jan 2022, 15:41Hmmm, wat was dat ook al weer...
Google: "ipdb gp" resulteert in Grand Prix.
Weer wat geleerd.
Al die afkortingen moet ik nog steeds aan wennen.
-
Ik ga er van uit ( en hoop) dat het hier de Grand Prix van Stern van 2005 betreft…
- Richard Baan
- Contacteer:
Misschien is het wel die van Bell Games:
https://www.ipdb.org/showpic.pl?id=3623&picno=16982
https://www.ipdb.org/showpic.pl?id=3623&picno=16982
-
Even uppen.
Ben nog steeds op zoek..
Ben nog steeds op zoek..
-
- Real name: Dennis Slagboom
Maar welke was het nou?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
Heb geen antwoord gehad…
-
- Real name: rik
ik weet dat het over de grandprix van stern gaat.
Heb volgende week nog een Jackbot en een STTNG (weliswaar buiten je budget) te koop, maar die zullen dan wschlk ook te oud zijn. Binnen een week of 4 ook nog een Stern Playboy.
-
Je kan natuurlijk altijd discussiëren over prijs en kwaliteit.
Ook over vraag en aanbod…
Ik wil eigenlijk een leuke goede kast waar ik zonder veel problemen ( want ik heb weinig kennis en kunde) op kan spelen.
Ik ga er dan van uit dat je met een iets modernere ( jongere) kast minder problemen zal hebben… correct me if i’m wrong.
Qua budget wil ik ook echt wel rond die 3500 blijven…
Dus blijft mijn vraag bestaan…
Ook over vraag en aanbod…
Ik wil eigenlijk een leuke goede kast waar ik zonder veel problemen ( want ik heb weinig kennis en kunde) op kan spelen.
Ik ga er dan van uit dat je met een iets modernere ( jongere) kast minder problemen zal hebben… correct me if i’m wrong.
Qua budget wil ik ook echt wel rond die 3500 blijven…
Dus blijft mijn vraag bestaan…
-
Die playboy zou dan volgens mijn criteria wel in aanmerking komen, maar het thema is me dan weer te gevoelig om in huis te halen..
Een Wheel of Fortune heb ik eventueel. Is toch een wat recentere kast.
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Wat kennis en kunde zal je vroeg of laat toch moeten opdoen .
- Richard Baan
- Contacteer:
Je aanname is zeker correct. Ik zie aan de storingen aan mijn eigen kasten dat hoe ouder een kast is hoe vaker er dingen kapot gaan. Met name de kasten uit 1980 zijn storingsgevoelig. Veelal slechte verbindingen met connectoren maar ook componenten op printplaten die na verloop van tijd toch de geest geven.Maartentjens schreef: ↑19 jan 2022, 13:27Ik wil eigenlijk een leuke goede kast waar ik zonder veel problemen ( want ik heb weinig kennis en kunde) op kan spelen.
Mocht je geïnteresseerd zijn om je kennis en kunde toch een beetje bij te spijkeren: zie mijn onderschrift. De techniek staat voor niets is een uitleg van de techniek in Jip-en-Janneke-taal uitgelegd. Doe er je voordeel mee!
Je hebt natuurlijk ook de gotliebs tussen 1978 en 1985 die je kan uitrusten met een moderne carte janin.
Dit zorgt dan voor een goed werkende flipper waarbij alle originele pcb 's vervangen zijn en natuurlijk ook niet meer voor problemen kunnen zorgen. Deze zijn dan technisch gezien ook simpelere flippers met minder mechanische toys.
Dit zorgt dan voor een goed werkende flipper waarbij alle originele pcb 's vervangen zijn en natuurlijk ook niet meer voor problemen kunnen zorgen. Deze zijn dan technisch gezien ook simpelere flippers met minder mechanische toys.
TAF
-
Dat vrees ik inderdaad wel… maar dan kom ik jullie hier wellicht bestoken en ambeteren…zwartepanter schreef: ↑19 jan 2022, 15:41Wat kennis en kunde zal je vroeg of laat toch moeten opdoen .
-
Gezien ik dus echt wel een Jip ben zal ik me daar eens in verdiepen. Bedankt Richard.Richard Baan schreef: ↑19 jan 2022, 16:04Je aanname is zeker correct. Ik zie aan de storingen aan mijn eigen kasten dat hoe ouder een kast is hoe vaker er dingen kapot gaan. Met name de kasten uit 1980 zijn storingsgevoelig. Veelal slechte verbindingen met connectoren maar ook componenten op printplaten die na verloop van tijd toch de geest geven.Maartentjens schreef: ↑19 jan 2022, 13:27Ik wil eigenlijk een leuke goede kast waar ik zonder veel problemen ( want ik heb weinig kennis en kunde) op kan spelen.
Mocht je geïnteresseerd zijn om je kennis en kunde toch een beetje bij te spijkeren: zie mijn onderschrift. De techniek staat voor niets is een uitleg van de techniek in Jip-en-Janneke-taal uitgelegd. Doe er je voordeel mee!
- zwartepanter
Ik heb al weet gehad van een vervanging door die kaart en de flipper deed het nog niet! Ook je connectors moeten natuurlijk nog goed zijn en je mechanismes op de flipper .aquasat schreef: ↑19 jan 2022, 16:42Je hebt natuurlijk ook de gotliebs tussen 1978 en 1985 die je kan uitrusten met een moderne carte janin.
Stefaan, dat klopt zeker wat je zegt.
Ik bedoel eerder dat je een goed werkende koop met een carte janin, dan zit je voor een langere tijd goed.
Niet een niet werkende kopen en met de nieuwe kaart er van uitgaan dat alles nu perfect gaat zijn.
Ik bedoel eerder dat je een goed werkende koop met een carte janin, dan zit je voor een langere tijd goed.
Niet een niet werkende kopen en met de nieuwe kaart er van uitgaan dat alles nu perfect gaat zijn.
TAF
- zwartepanter