The Naked Addam
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: The Naked Addam
In één woord: wauw!
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ja ik heb hem op een zeker moment een mail gestuurd (zie hogerop) maar nooit een antwoord gehad. Intussen heb ik voortgedaan en op dit moment interesseert zijn mening me eigenlijk niet meer. Uiteindelijk probeer ik niet per sé een historisch correcte machine te maken. Het zou toch sowieso een fake replica zijn.flippers.be schreef: heb je eigenlijk Pat Lawlor al gecontacteerd om te vragen wat hij ervan vindt ?
(en of hij nog dingen weet die op de echte whitewoods wel/niet op zaten)
Ik wil wel dat ze geloofwaardig is, dat ze zo had kunnen geweest zijn (al is dat eigenlijk niet meer het geval met die enkele leds bijvoorbeeld die toen nog niet bestonden), maar meer niet. De kast is intussen toch al vooral het resultaat van mijn verbeelding. Maar sowieso blijft ze een whitewood, en ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn om op zo'n whitewood te spelen.
En nog iets wat Pat Lawlor's zorg niet zal geweest zijn: ik wil dat het eindresultaat mooi is. En wat dat betreft ben ik op dit moment heel content
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
En dat je er zelf blij mee bent is toch het allerbelangrijkste
Maar zijn in ieder geval zat mensen hier (waaronder ik) die deze mening delen hoor.
Vind dot een leuk topic en het is een zeer fraaie kast geworden zo.
Maar zijn in ieder geval zat mensen hier (waaronder ik) die deze mening delen hoor.
Vind dot een leuk topic en het is een zeer fraaie kast geworden zo.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Er zijn er nog die content zijn met het resultaat hoor. Ik denk dat ik toch eens richting Gent moet rijden om het resultaat life te bekijkeng94 schreef:En nog iets wat Pat Lawlor's zorg niet zal geweest zijn: ik wil dat het eindresultaat mooi is. En wat dat betreft ben ik op dit moment heel content
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Echt super gedaan !!! Ben heel benieuwd hoe het speelt ook.
Wanneer komen de foto's van van het geheel ?
Wanneer komen de foto's van van het geheel ?
- g94
- Contacteer:
Klaar! Bijna toch...
Laatste plastics zijn af en zitten op hun plaats. Ik ben wel van plan om nog een extra plastic te maken boven de targets voor de 1ste bumper. Normaal zit die aan de 1ste bumpercap bevestigd (zie rechterkant van de foto), maar ik denk eerder een kleinere te maken die rond de bumper gaat en vastzit aan de steun van de opto links. Dat zal iets eleganter zijn
Laatste loodjes aan het kabinet en kopkas. 'k heb mezelf getrakteerd op een setje van Flipper Fidelity. Intussen al eens getest en amai, wat een verschil met die slechte originele klank...
Een voor en na...
Uiteindelijk heb ik beslist enkel gekleurd licht te gebruiken voor de g.i. onder de plastics. Het sluit niet helemaal aan bij de kleuren van de finale plastics, maar met rood erbij werd het wat teveel een kleurboek...
Met ALL LAMPS test
Maar bon, het gebeurt nooit dat ALLE lampen tegelijk branden. Gedurende een spel zal het dus eerder zoiets zijn:
Zoals gezegd: bijna klaar.
Er bleek nog een switch te ontbreken op de wireramp. Ik heb een nieuwe gestoken, maar moet nog een connector vinden voor onderaan. Alle andere switches werken, ook alle coils. Motors werken. Nog enkel de speelveldsteunen erop vijzen, de apron en dan kan het speelveld weer in de kast. En de plunger natuurlijk...
En dan
Ik ben benieuwd en probeer tegen volgende week een video te maken...
P
Laatste plastics zijn af en zitten op hun plaats. Ik ben wel van plan om nog een extra plastic te maken boven de targets voor de 1ste bumper. Normaal zit die aan de 1ste bumpercap bevestigd (zie rechterkant van de foto), maar ik denk eerder een kleinere te maken die rond de bumper gaat en vastzit aan de steun van de opto links. Dat zal iets eleganter zijn
Laatste loodjes aan het kabinet en kopkas. 'k heb mezelf getrakteerd op een setje van Flipper Fidelity. Intussen al eens getest en amai, wat een verschil met die slechte originele klank...
Een voor en na...
Uiteindelijk heb ik beslist enkel gekleurd licht te gebruiken voor de g.i. onder de plastics. Het sluit niet helemaal aan bij de kleuren van de finale plastics, maar met rood erbij werd het wat teveel een kleurboek...
Met ALL LAMPS test
Maar bon, het gebeurt nooit dat ALLE lampen tegelijk branden. Gedurende een spel zal het dus eerder zoiets zijn:
Zoals gezegd: bijna klaar.
Er bleek nog een switch te ontbreken op de wireramp. Ik heb een nieuwe gestoken, maar moet nog een connector vinden voor onderaan. Alle andere switches werken, ook alle coils. Motors werken. Nog enkel de speelveldsteunen erop vijzen, de apron en dan kan het speelveld weer in de kast. En de plunger natuurlijk...
En dan
Ik ben benieuwd en probeer tegen volgende week een video te maken...
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
The Naked Addam
I'm in love... Fantastisch knap gedaan Pascal. Zoals we al van jou gewoon zijn.
- zwartepanter
Deze is echt prachtig!
Er zijn geen woorden voor deze zou nog zo kunnen bling en voortdoen met smillies.
Wow, geweldig!
En bij deze, Pascal, omdat ik weet dat je die smiley zo fantastisch vindt :
Maar wel oprecht gemeend. Chapeau! Ik kijk uit naar het filmpje.
En ehm... Komt er ook een launch party?
En bij deze, Pascal, omdat ik weet dat je die smiley zo fantastisch vindt :
Maar wel oprecht gemeend. Chapeau! Ik kijk uit naar het filmpje.
En ehm... Komt er ook een launch party?
No shirt. No shoes. No pinball.
buitengewoon prachtig !!!
- zwartepanter
Niet zo bescheiden Kristof.
Komt er ook een launch party?
Komt er ook een launch party?
- g94
- Contacteer:
Rustig rustig, hij is nog niet af hé.zwartepanter schreef:Komt er ook een launch party?
(al ziet het er naar uit dat hij rapper zal klaar zijn dan uwen AFM )
En ik weet ook nog niet of alles wel correct werkt. In test lijken de dingen nu wel ok, maar toch...
Nog efkes afwachten
- lotmamordun
- Real name: Vincent CHARDOME
Ongelooflijk knap
Ge hebt uw eigenste werkwoord wel verdiend: het "G94-en" van een kast
Ge hebt uw eigenste werkwoord wel verdiend: het "G94-en" van een kast
LOTR & Stardust
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
...........
als we dan toch bezig zijn in het klein sprakeloos
erg mooi pascal, petje af
maar zo`n launch party.............
als we dan toch bezig zijn in het klein sprakeloos
erg mooi pascal, petje af
maar zo`n launch party.............
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Launch party??? Waar??? Wanneer???? Kan ik al inschrijven
Ik ben wel akkoord met het nieuwe werkwoord hoor : G94-en...moeten we alvast VanDaele inlichten zodat zij het kunnen opnemen in de volgende uitgave van hun boekje?
Ik ben wel akkoord met het nieuwe werkwoord hoor : G94-en...moeten we alvast VanDaele inlichten zodat zij het kunnen opnemen in de volgende uitgave van hun boekje?
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
Nog een mogelijkheid: "Pascalizing"
Klinkt een pak cooler, vind ik.
Klinkt een pak cooler, vind ik.
No shirt. No shoes. No pinball.
Super project!
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Pascal, ik ben al 2 dagen aan het zoeken naar woorden om aan te geven hoe fantastisch ik je werk vind. Jammer genoeg is gebleken datbmijn vocabulair ontoereikend is hiervoor. Ongelooflijk!
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
beter dan in t fabriek! op naar de launch party nu
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng
- g94
- Contacteer:
'k heb een idee!
En als ik nu eens een launch party organiseerde... want anders is 't alleen ik die en jullie
En als ik nu eens een launch party organiseerde... want anders is 't alleen ik die en jullie