Nieuw Lid en op zoek naar Mortal Kombat 2 Cabinet :-D
Nieuw Lid en op zoek naar Mortal Kombat 2 Cabinet :-D
Hallo allemaal!
Ik ben Carlo Kapojos uit Zwolle, nieuw op dit forum en al jaren op zoek naar een goede en originele Mortal Kombat 2 arcade cabinet
Verder vind ik het interessant om mee te lezen over de verschillende flipper-topics.
Uiteraard hoop ik hier eindelijk mijn o zo geliefde MK2-kast te vinden!
Ik ben Carlo Kapojos uit Zwolle, nieuw op dit forum en al jaren op zoek naar een goede en originele Mortal Kombat 2 arcade cabinet
Verder vind ik het interessant om mee te lezen over de verschillende flipper-topics.
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: Nieuw Lid en op zoek naar Mortal Kombat 2 Cabinet :-D
Welkom hier Carlo , véél succes met je zoek tocht
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Welkom en succes met de zoektocht.
IK heb hier KI, MK2, UMK3 en NBAJAM TE in origineel dedicated cabs (niet te koop)
IK heb hier KI, MK2, UMK3 en NBAJAM TE in origineel dedicated cabs (niet te koop)
IFPA Country Director Belgium
Welkom CarloKapojos schreef: ↑28 jun 2021, 21:58Hallo allemaal!
Hahaha zit je me nu gewoon jaloers te maken hier???David Pinball Wizz schreef: ↑29 jun 2021, 09:00Welkom en succes met de zoektocht.
Mocht je je ooit bedenken en die MK2 kast kwijt willen... Je weet me te vinden he, haha!
Bedankt allemaal voor het warme welkom
Hey ik heb een mk3 staan in perfecte staat indien interesse hoor ik het wel.
Foto’s versturen lukt hier niet. Stuur me anders je mailadres dan mail ik er.
Jammer, het zou toch niet zo ingewikkeld mogen zijn?
Het is niet voor mezelf, meer voor Kapojos en andere forumbezoekers.
Leuk om van zo'n cabinet "live" foto's te zien, en voor jou een betere kans om te verkopen
Het is niet voor mezelf, meer voor Kapojos en andere forumbezoekers.
Leuk om van zo'n cabinet "live" foto's te zien, en voor jou een betere kans om te verkopen
- jjj080
- Real name: JAN VERHEUEN
- Contacteer:
https://www.facebook.com/marketplace/it ... _code=nullKapojos schreef: ↑28 jun 2021, 21:58Hallo allemaal!
Sorry, ik had even niet meer hier gekeken en had je bericht gemist van de MK3 kast! Maar klopt het dat deze op marktplaats stond?
Ik had je al een berichtje gestuurd daar haha!
Een hele mooie kast, ik ben alleen echt specifiek op zoek naar een MK2-uitvoering. Puur vanwege het feit dat MK2 mijn favoriet is en als ik dan zo'n bedrag er voor betaal en er onderhoud voor moet doen, etc. dan moet ie ook wel echt MK2 zijn... (ik weet dat het verder qua kast en gameplay niks uit maakt).
Nogmaals wel een erg mooie kast!
Ik had je al een berichtje gestuurd daar haha!
Een hele mooie kast, ik ben alleen echt specifiek op zoek naar een MK2-uitvoering. Puur vanwege het feit dat MK2 mijn favoriet is en als ik dan zo'n bedrag er voor betaal en er onderhoud voor moet doen, etc. dan moet ie ook wel echt MK2 zijn... (ik weet dat het verder qua kast en gameplay niks uit maakt).
Nogmaals wel een erg mooie kast!