Plusdebrol
-
- Real name: Thomas Bougard
Plusdebrol
Hallo,
Ik ben Thomas (Plusdebrol) uit Casteau, bij Bergen....
Dus ben ik franstallige en spreek geen goed vlaams...sorry! Maar ik zal proberen, en zonder google
Ik heb een paar flipperkasten gehad sinds 2000. Niet zoveel, als ik verkoop bijna nooit. Dat is een beetje onmogelijk voor mij. (verzamelaar? misschien...)
Ik ben de eigenaar van rond 10 kasten, meestal DMD bally/williams. Ik kreeg ook veel plezier met volledig restauratie (heb de bashed monster restauratie gezien..mooie mooie mooie! ). Ben ook een fan van Pat Lawlor.
See you!
Ik ben Thomas (Plusdebrol) uit Casteau, bij Bergen....
Dus ben ik franstallige en spreek geen goed vlaams...sorry! Maar ik zal proberen, en zonder google
Ik heb een paar flipperkasten gehad sinds 2000. Niet zoveel, als ik verkoop bijna nooit. Dat is een beetje onmogelijk voor mij. (verzamelaar? misschien...)
Ik ben de eigenaar van rond 10 kasten, meestal DMD bally/williams. Ik kreeg ook veel plezier met volledig restauratie (heb de bashed monster restauratie gezien..mooie mooie mooie! ). Ben ook een fan van Pat Lawlor.
See you!
Laatst gewijzigd door plusdebrol op 23 aug 2011, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: Plusdebrol
Welkom en bedankt voor de voorstelling in het nederlands!
IFPA Country Director Belgium
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Thx Thomas! Ik had oa jouw JY restauratie op Eric's ook al gezien hoor, ook chique!plusdebrol schreef:heb de bashed monster restauratie gezien..mooie mooie mooie!
Je mag je restauraties trouwens altijd ook hier posten, sommigen zullen ze misschien nog niet gezien hebben.
Welkom hier!
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
welkom thomas, die JY restauratie was idd heel erg mooi
is hij nog te koop ?
is hij nog te koop ?
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
Hier heb je eentje te koopjay-jay schreef:welkom thomas, die JY restauratie was idd heel erg mooi
is hij nog te koop ?
http://ericpinball.mijnbb.be/flipper-ju ... t2521.html
-
- Real name: Thomas Bougard
Bedankt!
JY was mooie, ja. Maar het was niet een zo grote restauratie. Voor JY was MM en SS
(Ja, ik weet, restauraties zijn zeer gemakelijker met 5 vrienden!)
Nu werk ik met een SC, en ik zou graag en advies van G94 (en iemand die een idée heb) krijgen.
Ik zal naar de restauratie sectie.
Jay-Jay>Nee, JY is verkocht en is nu in Frankrijk.
JY was mooie, ja. Maar het was niet een zo grote restauratie. Voor JY was MM en SS
Nu werk ik met een SC, en ik zou graag en advies van G94 (en iemand die een idée heb) krijgen.
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
plusdebrol schreef:Bedankt!
okay, merci
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........