Space Jam
Re: Space Jam
Bump. Net te laat gezien dat Car Jacobs eentje heeft verkocht op ebay voor 1300 euro. Was wel een projectkast, maar met alle stukken aanwezig. Iemand van op dit forum hem opgepikt?
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik heb die net gemist...
Niemand? Ook nergens eentje te koop gezien toevallig?
die in Duitsland is ondertussen al wat goedkoper
https://www.flippermarkt.de/community/f ... am.232959/
https://www.flippermarkt.de/community/f ... am.232959/
Had hem laatst nog gestuurd, was redelijk cru in zijn (hoge) vraagprijs.
"Price is 2700 and if you ask me next time, it will still be 2700"
Kwam van 2800 en is al naar 2650 gezakt ondertussen. Is in mooie staat, maar een echte shop in Italië vraagt 2200 voor eentje (wel verkleurd, beetje meer slijtage). Alleen die shipping (300 euro) houdt mij tegen, dus pickup mogelijk zou leuk zijn.
"Price is 2700 and if you ask me next time, it will still be 2700"
Kwam van 2800 en is al naar 2650 gezakt ondertussen. Is in mooie staat, maar een echte shop in Italië vraagt 2200 voor eentje (wel verkleurd, beetje meer slijtage). Alleen die shipping (300 euro) houdt mij tegen, dus pickup mogelijk zou leuk zijn.
- MeesterPieter
- Real name: MeesterPieter
ik zou met een space jam toch goed op de staat letten hoor ; viewtopic.php?f=9&t=12214&p=107207#p107207
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
Sowieso, ben hem al een jaar aan het zoeken en weet ondertussen waar allemaal op gelet :p
Die wabbit hole valt zelfs nog mee bij jouw project vergeleken met wat ze al hebben verkocht online
Die wabbit hole valt zelfs nog mee bij jouw project vergeleken met wat ze al hebben verkocht online
- MeesterPieter
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
-
- Real name: Dennis Slagboom
Er staat er nu ééntje op MP voor 150,-!
Shit, is alleen het kabinet.
Shit, is alleen het kabinet.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- MeesterPieter
speelveld en bekabeling heb ik wel, maar dan is t alsnog niet de moeite om zo'n kast terug op te bouwen helaas
Back to the Future
Arduino zelfbouw project
Arduino zelfbouw project
-
Nou met die prijzen van tegenwoordig.....
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
Ik heb wel een basis elektronica, maar heb nog nooit een flipperkast gehad, laat staan moeten repareren (of de onderdelen in elkaar steken).
Moest die lege kast kunnen gecombineerd worden met speelveld+bekabeling: wat zou er dan nog verder moeten gebeuren? (er zijn best nog wat onderdelen te vinden eigenlijk)
Moest die lege kast kunnen gecombineerd worden met speelveld+bekabeling: wat zou er dan nog verder moeten gebeuren? (er zijn best nog wat onderdelen te vinden eigenlijk)
-
Ik zou er niet aan beginnen
-
Er staat er nu ééntje op MP omgeving Antwerpen.
-
- Real name: Geert Thomas
Thanks!
Heb even contact opgenomen met de verkoper. Speelveld ziet er redelijk kut uit (zelfs de oranje basketbal is groen geworden), dus ben benieuwd.
Het is trouwens de kast vanop ebay:
https://www.benl.ebay.be/itm/1939818256 ... Sw3JJgVzs5
Dus een 'cheap fix' toegepast en terug de verkoop in (en cashen maar) zo te zien. Beetje triest wel...
Heb even contact opgenomen met de verkoper. Speelveld ziet er redelijk kut uit (zelfs de oranje basketbal is groen geworden), dus ben benieuwd.
Het is trouwens de kast vanop ebay:
https://www.benl.ebay.be/itm/1939818256 ... Sw3JJgVzs5
Dus een 'cheap fix' toegepast en terug de verkoop in (en cashen maar) zo te zien. Beetje triest wel...
-
Michael Jordan with the juicy mellon.
Is quasi niet te repareren en nog zou iemand daar blijkbaar 2000 euro voor geven. Mensen zijn gek geworden.